//

Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen

Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door The Unbelievable Ziet er eerder uit als een fout met je computer. Heb je thuis nog een andere computer tot je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #641  
Oud 10-05-10, 02:45
saninl saninl is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Unbelievable Bekijk bericht
Ziet er eerder uit als een fout met je computer. Heb je thuis nog een andere computer tot je beschikking die je kan proberen?

@Seksendokuz
Een jailbreak met Spirit is untethered, oftewel je kan hem uit en aan zetten zonder hem in de computer te toen. Dat moet bij Blackrain wel!
Er is trouwens een verschil tussen SSH en SHSH, jij bedoelt SHSH als ik het goed heb, want SSH is een manier om je iPhone in te komen. (soort van Windows Verkenner).
Hiervoor is een link voor wat jij wilt: Persoonlijke handtekening van Apple opslaan met AutoSHSH - iPhone - iPhoneclub.nl
Ik heb het op mijn Macbook geprobeerd, en hij doet het!

Wat chill dat ik hem nu gewoon kan uitschakelen zeg!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #642  
Oud 10-05-10, 03:18
hondlustgeenbrood hondlustgeenbrood is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 62
Stuur een bericht via MSN naar hondlustgeenbrood
Standaard

Weet iemand of de functie internet tethering werkt doormiddel van de Spirit JB en of MyWi?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pschouten Bekijk bericht
De jailbreak was bij mij ook gelukt. Alleen installeer geen iPhone 3GS tethering voor 3.1.2 want dan wil de iPhone niet meer opstarten... Hij is namelijk nu bezig met herstellen.
Weten jullie een goede manier om tethering weer aan de praat te krijgen bij een iPhone 3GS met OS 3.1.3?

Jah namelijk via help.benm.at die je op je safari browser (iPhone) moet intypen zoals je dat normaal doet en MyWi (zolang het maar een eerlijke versie is maar heb zelf niet eerlijk gespeeld ) werkt ook op 3.1.3. Helaas ben ik zeer ontevreden over de batterijduur nadat ik Spirit JB heb uitgevoerd. Ik denk dat ik beter kan wachten op greenpoisOn van de whizkid Geohot.
__________________
I got eyes on my wallet Apple, I ain't no a mere blind consumer who buys every stuff you dump on da market

Laatst gewijzigd door iScorpio; 11-05-10 om 00:23.
  #643  
Oud 10-05-10, 06:15
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hondlustgeenbrood Bekijk bericht
Weet iemand of de functie internet tethering werkt doormiddel van de Spirit JB en of MyWi?
Yep werkt, zie ook niet direct in waarom dat niet zou moeten werken
  #644  
Oud 10-05-10, 12:57
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shapezzz Bekijk bericht
Yep werkt, zie ook niet direct in waarom dat niet zou moeten werken
Getuige dit bericht, werkt het inderdaad, met een usb-verbinding, icm een laptop met Windows7 32bit, zonder extra software (muv Spirit) te installeren. Wat ik heb gedaan:

- Men neme een simlockvrije iPhone 3GS 16GB, FW 3.1.3, baseband 05.12.01, met een particulier Vodafone-abo (incl internet). De iPhone is NIET aan het Vodafone-abo gekoppeld;
- Jailbreak met Spirit (TOPPIE!);
- Ga naar Instellingen, Algemeen, Mobiel Datanetwerk, scroll naar beneden en vul in bij Internet Tethering:
APN: live.vodafone.com
Gebruiksnaam en Wachtwoord: vodafone
- Keer terug naar basis spingboard en !BELANGRIJK! reboot iPhone;
- Na opstarten gaan naar: Instellingen, Algemeen en zie, er is een instellingsoptie bijgekomen: Internet-Tethering. Deze staat nog UIT;
- Tik hierop en zet het knopje op AAN.
- Er verschijnen een tweetal popup-schermpjes met de vraag of Bluetooth aangezet moet worden en de vraag of je verder gaat met alleen USB of alleen Bluetooth.
Ik heb geen Bluetooth op m'n laptop, dus beantwoordde ik de respectievelijke vragen met met "NEE" en "alleen USB".
(Bij de 2e keer dat Internet Tethering wordt aangezet, krijg je maar 1 vraag)
- Sluit iPhone NU aan op laptop, wacht totdat Windows klaar is met installeren en gereed is voor gebruik. Wacht (ivm traagheid), totdat itunes is opgestart en klaar is met syncen. Klaar, open je browser en go-on-ze-geng

Mijn iPhone maakt internetverbinding met een Wi-Fiverbinding (Livebox), dus de snelheid is redeljk te noemen.
Maar 2 internetpagina's tegelijk openen moet je niet doen. 't Is te traag om zo maar wat te surfen. Het wordt natuurlijk nog trager als wordt overgeschakeld naar 3G.
Het is perfect om even iets (low data) te doen op internet wat je met je iPhone niet kunt doen. Bv Guiltwars spelen (hè Hanzi )

Leuk dat het werkt, maar ik zal er wss geen gebruik van maken.

Laatst gewijzigd door Rav3n; 10-05-10 om 13:20. Reden: Tekstuele verbetering ivm leesbaarheid
  #645  
Oud 10-05-10, 13:48
saninl saninl is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door saninl Bekijk bericht
Ik heb het op mijn Macbook geprobeerd, en hij doet het!

Wat chill dat ik hem nu gewoon kan uitschakelen zeg!
Helaas ben ik het Cydia icoontje kwijt? Ik kan Cydia alleen nog maar opstarten via het zoekscherm..

Wat kan/moet ik nu doen?
  #646  
Oud 10-05-10, 14:30
error404 error404 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Standaard

Mijn iPhone 3GS 16GB, FW 3.1.2 (met bootrom) had ik met blackra1n geunlocked.
Dat werkte prima, zolang de batterij maar niet leeg ging.

Nu heb ik spirit laten draaien, ik weet het dat was niet handig ;-)

Nu blijft hij op het Itunes schermpje staan en lijkt blackra1n te werken (plaatje bij booten) maar de activatie ben ik kwijt en itunes wil 'm recoveren. Zonder nieuwe unlock voor 3.1.3 durf ik dat niet omdat ik m'n unlock dan niet meer kan uitvoeren.

Is er nog een methode? Ik zie door de bomen het bos net meer.
  #647  
Oud 10-05-10, 19:26
xnarf xnarf is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 18
Stuur een bericht via MSN naar xnarf
Standaard

Tot twee keer toe zo eigenwijs geweest om quit in te drukken voordat de telefoon opnieuw was opgestart.

Hij doet het. Zo een simpel proggie en toch het twee keer fout doen?

Pff, even huilen om mezelf....
  #648  
Oud 10-05-10, 20:13
JasonXGaming JasonXGaming is offline
• iOS 10.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 65
Standaard

Ik heb zelf en probleem met een UNREGISTRED iphone...
Dit is de fout:

Citaat:
INFO: Now listening for devices...

INFO: read igor/map.plist

INFO: Connected to the AppleMobileDevice.

INFO: Version iPhone2,1_3.1.3

INFO: Connecting to mobilebackup...

INFO: Sending files via AFC.

FATAL(__LINE__): Assertion failed (dl.c:197): 0 == (AMDeviceStartService(dev, service, &it, NULL)) (but it was -402653091)

197
Iemand een oplossing ervoor??
  #649  
Oud 10-05-10, 20:25
jemoer jemoer is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sincze Bekijk bericht
Mijn ervaringen met het systeem.
De eerste paar keer geprobeerd de Spirit Jailbreak te installeren, maar helaas ik kreeg het Cydia icoontje maar niet te zien.

Jawel mensen ook ik heb de compatibiliteit op 95/ME gezet en draaien als administrator.
Installeren ging goed alleen na de reboot van de iphone liep de voortgangsbalk maar niet naar rechts en was de installatie ineens klaar.

De oplossing vond ik hem uiteindelijk het:
- Uit/aan zetten van de iphone
- Compatibiliteit modes op XP SP3 gezet
- Opstarten applicatie Spirit
- Aankoppelen Iphone
- Jailbreak.

En ja hoor voortgangsbalk begint netjes te lopen op de Ipone en Cydia is suc6vol geinstalleerd. ;-)

Wie weet helpt deze post anderen weer op weg.
Bedankt , heeft mij geholpen .
  #650  
Oud 10-05-10, 21:36
iphonetju iphonetju is offline
• iOS 4.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: iphone
Berichten: 12
Standaard

hee mensen ik wou mijn iphone 3gs 16gb unlocken met de nieuwste jailbraik (spirit) maar het programma zegt dit :INFO: Now listening for devices...

INFO: read igor/map.plist

INFO: Connected to the AppleMobileDevice.

INFO: Version iPhone2,1_3.1.3

INFO: Connecting to mobilebackup...

INFO: Sending files via AFC.

FATAL(__LINE__): Assertion failed (dl.c:198): 0 == (AMDeviceStartService(dev, service, &it, NULL)) (but it was -402653091)

198

kan iemand mij helpen ?

gr
  #651  
Oud 10-05-10, 22:38
Adielio Adielio is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 4
Standaard

Goedenavond Mensen,

jb is gelukt maar hoe krijg ik mijn apps weer op mijn telefoon?
  #652  
Oud 10-05-10, 22:50
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adielio Bekijk bericht
Goedenavond Mensen,

jb is gelukt maar hoe krijg ik mijn apps weer op mijn telefoon?
Gewoon via iTunes opnieuw installeren. Al eerder betaalde apps kan je (zonder extra kosten) opnieuw installeren.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #653  
Oud 11-05-10, 08:41
robkoevoets robkoevoets is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Nuth
Berichten: 1
Standaard

Vorige week donderdag nieuwe Iphone 3gs gekregen en een half uurtje later gejailbreakt. Ging perfect en was binnen 30 seconden gebeurd.

Ook verder geen problemen gehad met apps e.d.
  #654  
Oud 11-05-10, 09:39
mdecocq mdecocq is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 63
Standaard

Ik heb een paar keer geprobeerd om mijn Iphone 3G, 3.1.3 te jailbreaken met Spirit maar krijg elke keer de foutmelding C0000138 direct nadat ik op de knop "jailbreak" heb geklikt. Ik heb niet kunnen vinden wat dit inhoudt nog. Iemand een idee?

Is er een andere manier dan met Spirit om 3.1.3 met officiele T mobile Iphone abbo te jailbreaken?

edit: heb de oplossing gevonden en dit werkte direct bij mij (ter info voor het geval anderen ook deze foutmelding krijgen):
The final error code displayed by Spirit was“error code: c0000138″
To solve the problem, copy the file c:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\libeay32.dll to c:\Windows\System32\
Then run Spirit again.

Laatst gewijzigd door mdecocq; 11-05-10 om 10:07. Reden: oplossing gevonden
  #655  
Oud 11-05-10, 10:55
t_findhammer t_findhammer is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 10
Standaard

Ik heb een korte vraag en hoop dat jullie mij kunnen helpen..

Ik heb een Gejailbreakte iPhone 3GS met firmware 3.1.2. Nu was mijn accu leeggelopen en dus moet ik mijn iphone opnieuw jailbreaken met blackrain. Als blackrain nu wil draaien krijg ik de volgende foutmelding :
[SIZE=3][FONT=Calibri]“Deze toepassing kan niet worden gestart omdat ASL.dll niet kan worden gevonden”[/FONT][/SIZE]

Nu wet ik wel dat ik mijn firmware zou kunnen updaten naar 3.1.3 en mijn iphone kan jailbreaken met spirit, maar dan ben ik al mijn data kwijt. dit is niet de bedoeling aangezien hier hele belangrijke gegevens in staan die ik nog niet gesynct. heb met mijn computer.

Wie o wie kan mij helpen ??
  #656  
Oud 11-05-10, 13:08
mauke mauke is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 6
Standaard

Hey iedereen, Ik heb een nederlands toestel waar blijkbaar een simlock opstaat. Als'k't goed lees kan'k deze dan niet untethered jailbreaken. Ik heb nu een jailbreak en unlock van blackrain, maar dus als'k deze spirit gebruik kan'k niet telefoneren? Ik ben niet thuis in deze wereld,kan toch iemand mij even verderhelpen? ik wil een jailbreak waar'k niet de iphone elke keer aan de pc moet hangen als'k'm uitzet. Ik heb firmware 3.1.2
  #657  
Oud 11-05-10, 13:23
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

Hallo,

even een vraagje. mijn eigen 3gs heb ik zonder enige moete een jailbreak op teo gepast maar nu vraagt een kennis dit ook bij haar iphone te doen.
Ze heeft een 3gs tmobile simlock + abo tmobile. Ze is dus niet afhankelijk van een unlock dan is deze jailbreak toch gewoon te doen? Volgens mij wel maar toch even de vraag aan de experts.
  #658  
Oud 11-05-10, 14:45
jappieflappie jappieflappie is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leonk Bekijk bericht
Hallo,

even een vraagje. mijn eigen 3gs heb ik zonder enige moete een jailbreak op teo gepast maar nu vraagt een kennis dit ook bij haar iphone te doen.
Ze heeft een 3gs tmobile simlock + abo tmobile. Ze is dus niet afhankelijk van een unlock dan is deze jailbreak toch gewoon te doen? Volgens mij wel maar toch even de vraag aan de experts.
Ja hoor gewoon te doen. Ik heb het gisteravond nog gedaan zonder problemen. Wel wachten totdat de telefoon helemaal opnieuw is opgestart na het jailbreaken. dan gewoon telefoon loskoppelen en niet op quit drukken in spirit maar gewoon afsluiten. ( op quit drukken ging bij mij 2 keer verkeerd, draaide hij alles terug )

3gs 16 gig
T-mobile simlock
Windows 7 32 bit

Laatst gewijzigd door jappieflappie; 11-05-10 om 14:49.
  #659  
Oud 11-05-10, 14:57
error404 error404 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mauke Bekijk bericht
Hey iedereen, Ik heb een nederlands toestel waar blijkbaar een simlock opstaat. Als'k't goed lees kan'k deze dan niet untethered jailbreaken. Ik heb nu een jailbreak en unlock van blackrain, maar dus als'k deze spirit gebruik kan'k niet telefoneren? Ik ben niet thuis in deze wereld,kan toch iemand mij even verderhelpen? ik wil een jailbreak waar'k niet de iphone elke keer aan de pc moet hangen als'k'm uitzet. Ik heb firmware 3.1.2
Als je nu een locked toestel hebt moet je even wachten totdat er een update uitkomt van blackra1n (of een andere) Het opstarten via de PC is nu nog even de enige oplossing. NIET met spirit iets gaan proberen van dan werkt blackra1n helemaal niet meer en start je telefoon op met het itunes scherm en kan je niets meer. (behalve upgraden naar 3.13 en bellen met de provider waarvan de simlock is)

Ik heb nu bij mijn provider (Tmobile) een unlock code aangevraagd (120 euro) Dan kan je daarna wel upgraden naar 3.13 en spirit uitvoeren.
  #660  
Oud 11-05-10, 15:40
Wombata Wombata is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 6
Standaard

T.a.v Rav3n: Ja ja ja..Das war ein mal
Reageren

Labels
jailbreak, spirit



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 370 15-02-11 20:39
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic De Generaal Jailbreak 223 27-07-10 14:31
iPhone: 3.1.3 jailbreak spirit & cydia geven errors aan miss_cutie Jailbreak 9 08-06-10 22:51
[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic goofke Unlock 596 17-12-09 18:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:41.