//

Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen

Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zal even opzoeken hoe dat moet, in DFU mode zetten, en nee, ik heb express geen 9.2 gedownload. Ivm meerdere posts wat ik erover ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #901  
Oud 20-06-10, 14:00
funkstar funkstar is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik zal even opzoeken hoe dat moet, in DFU mode zetten, en nee, ik heb express geen 9.2 gedownload. Ivm meerdere posts wat ik erover had gelezen.

EDIT

Ik heb inmiddels de iPhone in de DFU mode geprobeerd te zetten; na 10 seconden, word het beeld zwart, ik laat de powerknop los met de home-button ingedrukt, en het apple logotje verschijnt weer :-S



EDIT

Nog een keer geprobeerd, maar dit keer de home button iets langer dan een minuut ingedrukt.
Nu heb ik een itunes logo + usb kabeltje op mn scherm, dus ik itunes gestart, usb kabel erin gedaan, vertelt de pc (win 7) dat het usb-apparaat niet herkend word!

Fijn... maarehhhh... en nu???



Laatst gewijzigd door funkstar; 20-06-10 om 14:18.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #902  
Oud 20-06-10, 15:42
Bibi2205 Bibi2205 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 331
Standaard

Als je de usb kabel met het iTunes logo ziet dan zit je in Recovery mode, niet in DFU. Indien iTunes op je pc staat (en ik begrijp van wel) dan zou windows hem perfect moeten kunnen installeren (en geeft iTunes automatisch de melding dat hij een iPhone in recovery mode heeft gevonden)

DFU mode is een beetje 'oefenen'.. De volledige uitleg kan je hier terugvinden.
  #903  
Oud 20-06-10, 20:39
funkstar funkstar is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 6
Standaard

Tis gelukt! :-D
Ik ook weer blij!

Echter, moest ik om 1 of andere reden, de nieuwste iTunes (9.2) downloaden, wou ik mn iPhone kunnen syncen. Had heel wat troubles met de "machtigingen" waar die om ging zeuren, maar ook dat is inmiddels verholpen.

Mijn vraag: kan ik Spirit Jailbreak alsnog uitvoeren, met iTunes 9.2, of alleen met 9.1. En als ik hem dan downgrade naar 9.1, ben ik dan alles weer kwijt wat in itunes stond? Want dat kon ik helaas niet vinden in dit forum.
  #904  
Oud 20-06-10, 20:41
GuestHx
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door funkstar Bekijk bericht
Tis gelukt! :-D
Ik ook weer blij!

Echter, moest ik om 1 of andere reden, de nieuwste iTunes (9.2) downloaden, wou ik mn iPhone kunnen syncen. Had heel wat troubles met de "machtigingen" waar die om ging zeuren, maar ook dat is inmiddels verholpen.

Mijn vraag: kan ik Spirit Jailbreak alsnog uitvoeren, met iTunes 9.2, of alleen met 9.1. En als ik hem dan downgrade naar 9.1, ben ik dan alles weer kwijt wat in itunes stond? Want dat kon ik helaas niet vinden in dit forum.
1ding weet ik zeker: niet met iTunes 9.2 jailbreaken met spirit!
  #905  
Oud 20-06-10, 22:56
Bibi2205 Bibi2205 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 331
Standaard

Ik heb het bij mijn 3GS wel gedaan, iTunes 9.2, fw3.1.3 jailbreak met Spirit.. Werkt perfect hoor.
  #906  
Oud 21-06-10, 10:02
rednax rednax is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 16
Standaard

Ik ook. (nog) geen centje pijn....

Even afklopppen
  #907  
Oud 22-06-10, 09:52
samink samink is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 4
Standaard

Als ik nu IOS4 wil hebben en mijn Iphone is gejailbreakt met Spirit. Kan ik dan gewoon herstellen en IOS4 installeren of gaat dat niet zo makkelijk?
  #908  
Oud 22-06-10, 09:56
CRXDelSol CRXDelSol is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Friesland
Berichten: 27
Stuur een bericht via MSN naar CRXDelSol
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door samink Bekijk bericht
Als ik nu IOS4 wil hebben en mijn Iphone is gejailbreakt met Spirit. Kan ik dan gewoon herstellen en IOS4 installeren of gaat dat niet zo makkelijk?
Zo makkelijk gaat dat. Heb ik ook gedaan met mijn 3GS .
  #909  
Oud 22-06-10, 09:56
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door samink Bekijk bericht
Als ik nu IOS4 wil hebben en mijn Iphone is gejailbreakt met Spirit. Kan ik dan gewoon herstellen en IOS4 installeren of gaat dat niet zo makkelijk?
vraag ik me dus ook af...
  #910  
Oud 22-06-10, 09:57
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CRXDelSol Bekijk bericht
Zo makkelijk gaat dat. Heb ik ook gedaan met mijn 3GS .
Ben je niet eerst naar 3.1.2 terug gemoeten en dan custom 3.1.3 en toen custom 4.0?

Of custom 3.1.3 en toen custom 4.0? of hoe heb je het gedaan..
  #911  
Oud 22-06-10, 09:57
samink samink is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 4
Standaard

Wat een goede vragen
  #912  
Oud 22-06-10, 10:03
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door samink Bekijk bericht
Wat een goede vragen
Haha, ja .. veel mensen zeggen dat het hun gelukt is, maar vervolgens niet hoe..
ik zit nu al 2 weken op de GM versie, en zit er ook al 2 weken mee te *****n (ik kom dus ook van spirit af) maar mij wilt het niet lukken...
  #913  
Oud 22-06-10, 10:06
CRXDelSol CRXDelSol is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Friesland
Berichten: 27
Stuur een bericht via MSN naar CRXDelSol
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trevisnl Bekijk bericht
Ben je niet eerst naar 3.1.2 terug gemoeten en dan custom 3.1.3 en toen custom 4.0?

Of custom 3.1.3 en toen custom 4.0? of hoe heb je het gedaan..
Nope, had gewoon 3.1.3 + Spirit, gewoon zo via iTunes geupdate naar officiele 4.0.
  #914  
Oud 22-06-10, 10:08
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CRXDelSol Bekijk bericht
Nope, had gewoon 3.1.3 + Spirit, gewoon zo via iTunes geupdate naar officiele 4.0.
Oh wacht, grapje. ik dacht dat je het over een jailbreak had,
Van spirit naar 4.0 kan je inderdaad gewoon met 1 klik op de knop.. maarja, ik wil een jailbreak, en volgensmij kan dat niet meer vanuit spirit, of is er wel een manier?
  #915  
Oud 22-06-10, 10:11
CRXDelSol CRXDelSol is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Friesland
Berichten: 27
Stuur een bericht via MSN naar CRXDelSol
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trevisnl Bekijk bericht
Oh wacht, grapje. ik dacht dat je het over een jailbreak had,
Van spirit naar 4.0 kan je inderdaad gewoon met 1 klik op de knop.. maarja, ik wil een jailbreak, en volgensmij kan dat niet meer vanuit spirit, of is er wel een manier?
3GS is inderdaad niet te jailbreaken (nog) met 4.0
  #916  
Oud 22-06-10, 10:19
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CRXDelSol Bekijk bericht
3GS is inderdaad niet te jailbreaken (nog) met 4.0
Is wel te jailbreaken, maar via heel veel stappen en niet echt zo simpel..
ih8sn0w jailbreak (sn0wbreeze) gaat ook niet voor ex spirit gebruikersr werken, daarom vroeg ik m e af of ik nog terug kon naar 3.1.3 sn0wbreeze ofzo,
Ik hoop dat geohot met iets simpels komt like blackrain (pwnage4life of limera1n misschien?)
  #917  
Oud 22-06-10, 10:25
CRXDelSol CRXDelSol is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Friesland
Berichten: 27
Stuur een bericht via MSN naar CRXDelSol
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trevisnl Bekijk bericht
Is wel te jailbreaken, maar via heel veel stappen en niet echt zo simpel..
ih8sn0w jailbreak (sn0wbreeze) gaat ook niet voor ex spirit gebruikersr werken, daarom vroeg ik m e af of ik nog terug kon naar 3.1.3 sn0wbreeze ofzo,
Ik hoop dat geohot met iets simpels komt like blackrain (pwnage4life of limera1n misschien?)
Altans, voor mij is het niet te jailbreaken.
Windows en Linux gebruiker.
Kan alleen via de Mac.
  #918  
Oud 22-06-10, 10:27
MichaelJ MichaelJ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 234
Standaard

Kan ik downgraden naar 3.1.3 en die met Spirit jailbreaken en dan de Redsnow of Snowbreeze gebruiken? Als ik de 'requirements' lees bij Redsnow en het goed begrijp zou dit moeten werken..
  #919  
Oud 22-06-10, 11:23
sybian sybian is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: ljouwert
Berichten: 23
Standaard

lieve mensen,

Ik overweeg iOS 4.0 te installeren, is het verstandig hiervoor voorbereidingen te treffen?

ik heb nu op m'n 3Gs 3.1.3 draaien (gekoppeld aan mac), niet jailbroken.
Met voorbereidingen doel ik op het opslaan van SHSH gegevens bij Saurik (o.i.d.), door nu eerst met Spirit te jailbreaken.

Tethering wil ik graag namelijk graag (weer) als optie hebben.
B.v.d.
  #920  
Oud 22-06-10, 14:35
iPhoneMad iPhoneMad is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sybian Bekijk bericht
lieve mensen,

Ik overweeg iOS 4.0 te installeren, is het verstandig hiervoor voorbereidingen te treffen?

ik heb nu op m'n 3Gs 3.1.3 draaien (gekoppeld aan mac), niet jailbroken.
Met voorbereidingen doel ik op het opslaan van SHSH gegevens bij Saurik (o.i.d.), door nu eerst met Spirit te jailbreaken.

Tethering wil ik graag namelijk graag (weer) als optie hebben.
B.v.d.
'ns kijken of ik het eindelijk begrepen heb (schiet me maar lek):

Ik begin met een vergelijking:
Als je SHSH's wilde opslaan voor een bepaalde versie (zeg 3.1.2) bij Saurik, dan had je dat moeten doen voordat 3.1.3. uitkwam. Velen hebben dat niet op tijd kunnen doen en hebben dus alleen SHSH's van 3.1.3. Daarmee kun je alleen herstellen naar 3.1.3 en als je een software unlock bij 3.1.2. nodig had, dan gaat dat dus fout bij een iPhone 3GS MC, omdat 3.1.3. een nieuwe baseband installeert die op een 3GS MC niet te unlocken is (ik laat het nog niet duidelijke nieuws mbt unlock op 3GS met een nieuwe unlock even buiten beschouwing). Of je wel kunt herstellen met een custom FW 3.1.3. (die de nieuwe baseband niet installeert) met de SHSH's 3.1.3. weet ik nog steeds niet eenduidig.

Een dan nu de 3GS MC ic.m. iOS4:
Voor een restore vanuit iOS4 (ik neem aan dat je daarvoor je "voorbereidingen" nodig hebt) heb je de SHSH's nodig van 3.1.3. Die had je moeten laten storen bij Saurik voordat de iOS4 uit kwam (gisteren), want Apple signeert nu niet meer voor 3.1.3 (althans dat is de aanname op basis van geschiedenis). Je kunt die SHSH's vanaf gisteren dus niet meer verkrijgen. Restoren kun je dus al niet, dus als je iOS4 installeert kun je voorlopig niet jailbreaken (want die is nog niet uit voor iOS4 icm 3GS MC) (volgens berichten vandaag wel unlocken, maar dat is dus zinloos zonder jailbreak....geldt voor de 3GS MC). M.a.w.: je kunt niet meer voorbereiden: te laat.

Nou, beste forummembers, schiet me maar lek: snap'k 't nu?
Reageren

Labels
jailbreak, spirit



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 370 15-02-11 19:39
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic De Generaal Jailbreak 223 27-07-10 13:31
iPhone: 3.1.3 jailbreak spirit & cydia geven errors aan miss_cutie Jailbreak 9 08-06-10 21:51
[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic goofke Unlock 596 17-12-09 17:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:20.