//

Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen

Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door stefaaaan Hallo, Met spirit krijg ik met iPhone 3GS oude bootrom niet (meer) gejailbreaked. Ik heb custom 3.1.2 firmware zonder cydia. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1001  
Oud 22-07-10, 19:00
richardiPhonepoldervaart richardiPhonepoldervaart is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: R'dam
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stefaaaan Bekijk bericht
Hallo,

Met spirit krijg ik met iPhone 3GS oude bootrom niet (meer) gejailbreaked. Ik heb custom 3.1.2 firmware zonder cydia. Zodra ik spirit draai kom ik in een bootloop. Het ligt niet aan de computer.

Op welke manier, buiten spirit om, kan ik mijn iphone 3gs, oude bootrom (voor week 40) 3.1.2 jailbreaken? Ik lees hier zoveel verschillende manieren.. Weten jullie iets?

Nog een vraag: Ik wil graag mijn iphone helemala leeg gooien, ook de files die ik ooit op de iphone heb gezet ed via iphonebrowser of ssh. Kan dat via de optie op de iphone zelf opnieuw instellen.. ?

Blackra1n ipv spirit!!!! Ik had precies hetzelfde totdat ik um per ongeluk updaté!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1002  
Oud 23-07-10, 18:31
syds syds is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard iTunes en iPad jailbreak????

Zou na mijn 3G ook graag mijn iPad willen jailbreaken maar hoe dan met iTunes???
Heb de laatste versie van iTunes, dat moest vanochtend voor mijn nieuwe iPad, en die kan volgens mij niet met Spirit. Maar als ik downgrade naar 9.1 krijg ik dan nog wel mijn films etc. op mijn iPad als ik dan weer synchroniseer?
  #1003  
Oud 23-07-10, 21:29
frumble frumble is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 31
Standaard

als ik de spirit doe, dan krijg ik DL.exe is afgebroken.



Daarna krijg ik de melding fout melding


heb hetzelfde met mijn iPad foutmelding c000035a. Iemand een idee??

Laatst gewijzigd door frumble; 23-07-10 om 21:30. Reden: verkeerde text
  #1004  
Oud 24-07-10, 20:53
remcob remcob is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 26
Standaard

wanneer komt de spirit nou eens voor iOS4 en nieuwe bootrom

Heb nu OS 3.1.3 met nieuwe bootrom via Spirit gejailbreaked. Wel prettig, rebooten zonder pc.

Zijn er andere jailbreakes die dat ook kunnen?

Mzzls
Remcob
  #1005  
Oud 24-07-10, 20:55
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Redsn0w is untethered toch? Heb nog niet gehad dat mn jb weg was na een reboot
  #1006  
Oud 24-07-10, 20:58
Raikkonen_WC Raikkonen_WC is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Geleen
Berichten: 6
Stuur een bericht via MSN naar Raikkonen_WC
Standaard

Ik ook.

Zit op dit moment namelijk met en gesimlockte Iphone 3Gs 32 GB Ios 4.01 met Baseband 05.13.04 en Bootloader 6.4. Wil graag mijn Vodafone simkaart erin doen zodat deze werkt.
  #1007  
Oud 26-07-10, 01:09
Datum Datum is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Hallo allemaal ik heb een kort vraagje over de installatie van Spirit.

Ik gebruik momenteel een Ipod Touch 3G, met firmware 3.1.2 welke ik heb gejailbreaked met Blackra1n. Dit is een tethered jailbraik en daarom wil ik graag overstappen op Spirit, hiervoor moet ik echter mijn Ipod herstellen.

Bij het herstellen ben ik ook verplicht de firmware te upgraden naar 4.0. Deze firmware gebruik ik echter liever (nog) niet. Ik heb geen SHSH voor 3.1.2 en kan deze ook niet meer bemachtigen via Apple of Cydia. Wel heb ik een SHSH voor 3.1.2.

Hoe kan ik dus nu mijn Ipod herstellen en Spirit installeren zonder te eindigen met firmware 4.0? Tevens vroeg ik me af wat er gebeurd met mijn apps en instellingen hiervan (bijvoorbeeld saves van games). Blijven deze bewaard en worden ze weer op me Ipod gezet zodra ik synchroniseer met iTunes of ben ik ze gewoon kwijt?

Bij voorbaat dank voor de hulp.
  #1008  
Oud 26-07-10, 06:03
panjerd panjerd is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: zwolle
Berichten: 5
Standaard

hallo heb een tijdje geleden me iphone gejailbreaked met spirit en dat ging allemaal goed. nu wou ik uhm herstellen via itunes en me custom 3.1.2. erop zetten. maargoed dat wou niet werken. nu is me iphone leeg en ik ben er achter gekomen dat ik een nieuwe bootrom heb. wat nu??????????
  #1009  
Oud 26-07-10, 07:57
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door panjerd Bekijk bericht
hallo heb een tijdje geleden me iphone gejailbreaked met spirit en dat ging allemaal goed. nu wou ik uhm herstellen via itunes en me custom 3.1.2. erop zetten. maargoed dat wou niet werken. nu is me iphone leeg en ik ben er achter gekomen dat ik een nieuwe bootrom heb. wat nu??????????
Gewoon weer herstellen naar 4.0 of 4.0.1.

Zit helaas niets anders op
  #1010  
Oud 26-07-10, 08:20
Pieter Vanbussel Pieter Vanbussel is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 8
Standaard

Hoe heb je dit nu opgelost gekregen, want ik wil ook naar untethered JB overgaan. Ben dit meer als zat. Zit momenteel nog altijd te sukkelen met die 3.1.2 Blackrain toestanden.
  #1011  
Oud 26-07-10, 12:46
panjerd panjerd is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: zwolle
Berichten: 5
Standaard

dat is het uhm nu juist kan de tel niet meet restoren.
  #1012  
Oud 26-07-10, 17:36
mandyrichard mandyrichard is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 63
Standaard

ik heb een ipad met software 3.2.1 werkt spirit hier niet mee?? Ik krijg namelijk als ik verbind de volgende melding in spirit:
device ipad (3.2.1) not supported.
  #1013  
Oud 26-07-10, 17:42
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Gisteren 3.1.3 er weer op gezet en wat is dat Spirit toch makkelijk zeg.
__________________

  #1014  
Oud 27-07-10, 23:35
Datum Datum is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Datum Bekijk bericht
Hallo allemaal ik heb een kort vraagje over de installatie van Spirit.

Ik gebruik momenteel een Ipod Touch 3G, met firmware 3.1.2 welke ik heb gejailbreaked met Blackra1n. Dit is een tethered jailbraik en daarom wil ik graag overstappen op Spirit, hiervoor moet ik echter mijn Ipod herstellen.

Bij het herstellen ben ik ook verplicht de firmware te upgraden naar 4.0. Deze firmware gebruik ik echter liever (nog) niet. Ik heb geen SHSH voor 3.1.2 en kan deze ook niet meer bemachtigen via Apple of Cydia. Wel heb ik een SHSH voor 3.1.2.

Hoe kan ik dus nu mijn Ipod herstellen en Spirit installeren zonder te eindigen met firmware 4.0? Tevens vroeg ik me af wat er gebeurd met mijn apps en instellingen hiervan (bijvoorbeeld saves van games). Blijven deze bewaard en worden ze weer op me Ipod gezet zodra ik synchroniseer met iTunes of ben ik ze gewoon kwijt?

Bij voorbaat dank voor de hulp.
Iemand die antwoord kan geven op mijn vraag?
  #1015  
Oud 29-07-10, 17:41
y3nis y3nis is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 10
Standaard

Ik heb versie 9.1 van Itunes en ik krijg als ik spirit run:
Spirit requires itunes 9 to function.

Moet ik itunes opnieuw installeren ofzo?
  #1016  
Oud 29-07-10, 20:35
panjerd panjerd is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: zwolle
Berichten: 5
Standaard

zou ik niet doen informeer eerst eens fftjes rondom deze site zodat je weet waaraan je gaat beginnen.

mvg panjerd
  #1017  
Oud 12-08-10, 18:41
jos112 jos112 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard Spirit installeren gone wrong

Heb zojuist poging gedaan Spirit te draaien op mij Touch 64Gb.. Ging als een trein en ook het installeren van Cydia verliep voorspoedig, echter halverwege de installatie viel m'n Wi-Fi weg en vanaf dat moment diepe ellende!!!!!! Touch helemaal vast en geprobeerd weer aan de gang te krijgen met uiteindelijk een reboot.. Maar alles wat ik te zien krijg is dat verrekekte appeltje!!

WAT KAN IK DOEN?!
  #1018  
Oud 12-08-10, 18:43
jos112 jos112 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Heb zojuist poging gedaan Spirit te draaien op mij Touch 64Gb.. Ging als een trein en ook het installeren van Cydia verliep voorspoedig, echter halverwege de installatie viel m'n Wi-Fi weg en vanaf dat moment diepe ellende!!!!!! Touch helemaal vast en geprobeerd weer aan de gang te krijgen met uiteindelijk een reboot.. Maar alles wat ik te zien krijg is dat verrekekte appeltje!!

WAT KAN IK DOEN?!
  #1019  
Oud 16-08-10, 17:44
jurriaan jurriaan is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 35
Standaard

Is er al iemand die met spirit een iPad met 3.2.2 heeft gejailbreakt? Moest em herstellen want hij was gecrasht door een cydia app. Probleem is dat na het herstellen automatisch de nieuwe software erop staat. Maar wil toch graag weer jailbreaken.
Groeten jur.
  #1020  
Oud 16-08-10, 17:46
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurriaan Bekijk bericht
Is er al iemand die met spirit een iPad met 3.2.2 heeft gejailbreakt? Moest em herstellen want hij was gecrasht door een cydia app. Probleem is dat na het herstellen automatisch de nieuwe software erop staat. Maar wil toch graag weer jailbreaken.
Groeten jur.
Volgende x de software die je er op hebt downloaden (gewoon googlen naar ios 3.2 bv.. ) en dan shift ingedrukt houden terwijl je op herstellen drukt en daarna het bestand selecteren.. Dan krijg je gewoon je oude firmware er weer op
Reageren

Labels
jailbreak, spirit



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 370 15-02-11 19:39
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic De Generaal Jailbreak 223 27-07-10 13:31
iPhone: 3.1.3 jailbreak spirit & cydia geven errors aan miss_cutie Jailbreak 9 08-06-10 21:51
[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic goofke Unlock 596 17-12-09 17:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:23.