//

Blackra1n loop - 3Gs loopt vast

Blackra1n loop - 3Gs loopt vast discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door yingie Al geprobeerd de iPhone leeg te laten lopen? (de batterij) Misschien dat je m dan wel weer kan opstarten/in recovery ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 16-05-10, 00:15
kevinho040 kevinho040 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yingie Bekijk bericht
Al geprobeerd de iPhone leeg te laten lopen? (de batterij) Misschien dat je m dan wel weer kan opstarten/in recovery kan zetten.
Hij is al helemaal leeg, hij laad nu ook niet meer op maar blijft in Recovery(DFU) Na 5min heeft hij een minimaal beetje stroom opgenomen en draait hij blackra1n weer 1x af.
Hij staat de heletijd in DFU mode(Itunes + stekkertje) Het probleem is juist dat wanneer je dan blackra1n draait en hij normaal gesproken zou opstarten hij nu na 5min het blackra1n logo te hebben gezien hij weer uitvalt -->apple logo-->>stekkertje/itunes-->>blackra1n foto en zo uren lang door gaat en herhaald en herhaald, heb nu al afgelopen nacht hem wel 50 reboots laten maken terwijl ik sliep met de pc aan en ook de dag door en steeds blijft het het zelfde probleem. Bij een update naar 3.1.3 ben ik mijn unlock kwijt vandaar dat ik dat wil vermijden, heb ook al een O2 simkaart erin gedaan maar hij reageert er nieteens meer op ook in itunes staat bij elk info punt NVT.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 16-05-10, 00:19
The Unbelievable's schermafbeelding
The Unbelievable The Unbelievable is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 424
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinho040 Bekijk bericht
Werkt niet met de 3GS, heb vanalles geprobeerd de helenacht blackra1n doordraaien, redsn0w, ireb etc. niks werkt Restore naar custom 3.1.2 ook niet krijg foutmelding 1604
Werkt wel voor de 3GS. Gewoon Fix Recovery Mode Loop.
  #43  
Oud 16-05-10, 02:17
kevinho040 kevinho040 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Unbelievable Bekijk bericht
Werkt wel voor de 3GS. Gewoon Fix Recovery Mode Loop.
Ja maar niet met deze "boot loop", hij lijkt het te doen, start opnieuw op en voila hij begint weer bij het usb stekkertje etc. Irecovery werkt ook niet... niks lijkt te helpen
  #44  
Oud 16-05-10, 03:38
cengiz1989 cengiz1989 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 11
Standaard

onbegrijpelijk ik heb hetzelfde
  #45  
Oud 16-05-10, 09:36
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinho040 Bekijk bericht
Hij is al helemaal leeg, hij laad nu ook niet meer op maar blijft in Recovery(DFU) Na 5min heeft hij een minimaal beetje stroom opgenomen en draait hij blackra1n weer 1x af.
Hij staat de heletijd in DFU mode(Itunes + stekkertje) Het probleem is juist dat wanneer je dan blackra1n draait en hij normaal gesproken zou opstarten hij nu na 5min het blackra1n logo te hebben gezien hij weer uitvalt -->apple logo-->>stekkertje/itunes-->>blackra1n foto en zo uren lang door gaat en herhaald en herhaald, heb nu al afgelopen nacht hem wel 50 reboots laten maken terwijl ik sliep met de pc aan en ook de dag door en steeds blijft het het zelfde probleem. Bij een update naar 3.1.3 ben ik mijn unlock kwijt vandaar dat ik dat wil vermijden, heb ook al een O2 simkaart erin gedaan maar hij reageert er nieteens meer op ook in itunes staat bij elk info punt NVT.
Het iTunes logo en stekkertje is recovery mode, niet DFU. Bij DFU mode is het scherm zwart en dat moet je hebben. Luistert wel nauw met aantal seconden van knippen vasthouden, anders schiet ie alleen in recovery mode.
  #46  
Oud 16-05-10, 11:47
kevinho040 kevinho040 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cengiz1989 Bekijk bericht
onbegrijpelijk ik heb hetzelfde

Op een of andere vage manier heeft bij mij de oplossing geholpen hem gewoon de hele nacht aan de pc te laten hangen en automatisch blackra1n te laten draaien, toen ik vanmorgen uit mijn bed stapte en naar de pc liep zag ik tot mijn verbazing dat mijn iphone weer leefde....
Het volgende probleem echter de Wi-Fi button is nu doorzichtig en kan dus niet op Wi-Fi etc. 3G werkt wel gewoon weer voor zover...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cengiz1989 Bekijk bericht
onbegrijpelijk ik heb hetzelfde

Dus rechtermuisknop --> Blackra1n als administrator uitvoeren en laten draaien.... bij mij is hij wel 100/200 keer gereboot heb hem vanaf gister nacht al laten draaien en vanacht weer eraan gelegt maar hij was vanmorgen ineens weer op het springboard zonder data te zijn verloren, het enige wat ik al aangaf is Wi-Fi(Wat ik voor dat hij in deze loop kwam probeerde te herstellen door netwerkinstellingen te resette en waardoor hij dus in de loop kwam)

Laatst gewijzigd door King1987; 16-05-10 om 11:54. Reden: mquote gebruiken aub.
  #47  
Oud 16-05-10, 13:30
DutchGater DutchGater is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Haaksbergen
Berichten: 66
Standaard Blackra1n SOS

ik heb het al via de zoekfunctie geprobeerd, maar ik kon geen duidelijke oplossing vinden.

Ik heb een 3GS die met blackra1n gejailbreaked en unlocked is, ik heb eergisteren een aantal updates uitgevoerd via Rock en toen is de iphone automatisch gereboot.
Ik kreeg dus het çonnect to iTunes'-scherm en dacht dus met Blackra1n gewoon de iphone te kunnen herstarten.
Helaas werkt dit dus niet.

als ik blackra1n start krijg ik op mijn iPhone het GeoHot scherm en Blackra1n geeft aan 'done, wait for reboot', waarna er niets meer gebeurt en de iPhone na 10-15 seconden uit gaat.
De persoon die mijn iPhone geunlocked heeft gaf mij het advies het een aantal keren te proberen, maar dit werkt niet.

Ik heb het volgende al geprobeert:

- Blackra1n opnieuw downloaden
- iTunes Downgraden naar 9.0
- iPhone in DFU zetten(wat niet gaat vanuit het iTunes scherm)

Ik kan i.v.m. de unlock de firmware niet updaten.

Heeft iemand voor mij een oplossing
  #48  
Oud 16-05-10, 14:25
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

In o.a. de paar laatste posts van dit topic is het iemand alsnog gelukt. Met veel geduld, dat wel.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #49  
Oud 16-05-10, 15:45
DutchGater DutchGater is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Haaksbergen
Berichten: 66
Standaard

IK heb die discussie ook gelezen, maar bij mij werkt het dus niet automatisch.
Waarom weet ik niet, ik gebruik Blackra1n als administrator en iTunes(helper) staat uit.

edit:

Ik heb nu geprobeerd om een met een custom restore de iphone the herstellen maar krijg nu steeds de fout 1604 melding.

Laatst gewijzigd door DutchGater; 16-05-10 om 16:32.
  #50  
Oud 16-05-10, 16:49
DutchGater DutchGater is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Haaksbergen
Berichten: 66
Standaard

Heb de restore nu vanuit Recovery Mode en vanuit DFU geprobeerd gaat allebei niet
Vanuit DFU krijg ik de fout 1600 melding
  #51  
Oud 16-05-10, 17:18
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

// Topics samengevoegd
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
  #52  
Oud 17-05-10, 02:52
robin.b robin.b is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 96
Standaard

Voor de ongeduldigen hierboven: als je uit recovery gaat, duurt het wat langer om opte starten dan normaal. Niet na 2 minuten gaan lopen blackra1nen want dat heeft alsnog geen zin. Waarom gaan jullie uberhaubt niet over naar spirit, die is untethered, maar zonder unlock
  #53  
Oud 17-05-10, 18:03
DutchGater DutchGater is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Haaksbergen
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robin.b Bekijk bericht
Waarom gaan jullie uberhaubt niet over naar spirit, die is untethered, maar zonder unlock
i.v.m. de unlock
  #54  
Oud 17-05-10, 18:29
kevinho040 kevinho040 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 27
Standaard

Gewoon blijven proberen en een nachtje blackra1n automatisch laten draaien met wat geluk kom je er weer in, mij is het gelukt naar 2 nachten... helaas is nu wel mijn Wi-Fi grijs en doorzichtig die kan ik niet meer aanklikken en mijn batterij gaat super snel leeg.... maar ben bang om hem weer opnieuw op te starten ivm de boot-loop
  #55  
Oud 17-05-10, 20:21
DutchGater DutchGater is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Haaksbergen
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinho040 Bekijk bericht
Gewoon blijven proberen en een nachtje blackra1n automatisch laten draaien met wat geluk kom je er weer in, mij is het gelukt naar 2 nachten... helaas is nu wel mijn Wi-Fi grijs en doorzichtig die kan ik niet meer aanklikken en mijn batterij gaat super snel leeg.... maar ben bang om hem weer opnieuw op te starten ivm de boot-loop
Ik krijg dus Blackra1n niet automatisch aan het draaien.
blackra1n draait een keer krijg het geohot scherm en geeft aan "done, wait for reboot".
En dan gaat het scherm op zwart en geeft mijn computer het usb-verbinding verbroken geluid.
  #56  
Oud 18-05-10, 08:37
kevinho040 kevinho040 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DutchGater Bekijk bericht
Ik krijg dus Blackra1n niet automatisch aan het draaien.
blackra1n draait een keer krijg het geohot scherm en geeft aan "done, wait for reboot".
En dan gaat het scherm op zwart en geeft mijn computer het usb-verbinding verbroken geluid.
Probeer dit eens: Restart je pc/laptop, ga naar de site van blackra1n en download hem opnieuw, zorg ervoor dat je hem niet opent en sla hem op op je C:/ drive bij deze computer-->C:/ drive. Rechter muisknop uitvoeren als admin en probeer het nog eens
  #57  
Oud 18-05-10, 17:02
DutchGater DutchGater is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Haaksbergen
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinho040 Bekijk bericht
Probeer dit eens: Restart je pc/laptop, ga naar de site van blackra1n en download hem opnieuw, zorg ervoor dat je hem niet opent en sla hem op op je C:/ drive bij deze computer-->C:/ drive. Rechter muisknop uitvoeren als admin en probeer het nog eens
Dit heb ik al tig keer geprobeerd, hij wil bij mij gewoon niet automatisch blijven draaien.
  #58  
Oud 23-05-10, 00:01
DutchGater DutchGater is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Haaksbergen
Berichten: 66
Standaard

Ik heb contact opgenomen met T-Mobile en ik kan, omdat ik mijn iPhone een half jaar geleden in een telefoonwinkel heb gekocht (en ik heb de factuur met IMEI nummer nog), kan ik mijn Iphone dus voor 60 euro permanent simlock vrij laten maken.
Ik heb dus mijn gegevens en een scan van de factuur gemaild en krijg daar volgende week bericht van.
En ik heb waarschijnlijk niet eens een T-Mobile prepaid nodig, want de medewerkster van de unlock-service zei, nadat ik vroeg of ik een prepaid kaart nodig hadvoor het unlocken, dat ik even moest afwachten tot ik bericht van hen had gehad.
Misschien kan ik het bedrag gewoon overmaken
  #59  
Oud 24-05-10, 22:43
mzeldenrijk mzeldenrijk is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 5
Standaard

Is hier nog steeds geen oplossing voor? Ik zit met hetzelfde probleem
Als ik blackra1n laat draaien, blijft hij vast staan op het screen met dat gezicht en die 3iphones. Ik heb echt geen idee meer hoe ik hem aan de praat moet krijgen
  #60  
Oud 25-05-10, 20:42
Ukkie080 Ukkie080 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mzeldenrijk Bekijk bericht
Is hier nog steeds geen oplossing voor? Ik zit met hetzelfde probleem
Als ik blackra1n laat draaien, blijft hij vast staan op het screen met dat gezicht en die 3iphones. Ik heb echt geen idee meer hoe ik hem aan de praat moet krijgen
Ik sinds gister ook. Ik wilde mijn instellingen verwijderen, sindsdien start hij niet meer door

Blijkbaar is het verwijderen goed gelukt. Ga nu maar proberen hem terug te restoren naar 3.1.2
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3Gs T-mobile loopt vast sinds 4.3.1 thouten Odido (T-Mobile) 1 01-04-11 15:57
iPhone: Blackra1n loopt vast, iphone is NIET geactiveerd iph0neaddict Jailbreak 9 21-09-10 10:08
blackra1n loopt vast, en doet t nu helemaal niet meer. iph0neaddict Jailbreak 1 20-09-10 20:19
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast broom45 iPhone algemeen 8 15-08-10 11:02
[3GS 16 GB] Vast in DFU, herstelproces loopt vast JosephTekort iPhone algemeen 5 21-05-10 14:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:09.