//

Iphone 3GS start niet op na runnen van blackrain

Iphone 3GS start niet op na runnen van blackrain discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iphone medebezitters, Ik heb een probleem en ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat ik kan doen: Ik heb sinds 3 maanden een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-05-10, 14:45
melvin1976 melvin1976 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 1
Standaard Iphone 3GS start niet op na runnen van blackrain

Beste Iphone medebezitters,

Ik heb een probleem en ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat ik kan doen:

Ik heb sinds 3 maanden een Iphone 3GS 16GB met softwareversie 3.1.2. Ik heb deze gejailbreaked met blackrain en unlocked. Alles ging goed tot dusver. Ook was ik op de hoogte dat wanneer mijn Iphone uitviel door bijv. een lege batterij ik de Iphone met blackrain weer tot leven moest wekken. Ook dat heb ik een paar keer moeten doen met goed gevolg.
Was is nu mijn probleem dan:
Ik heb mijn Iphone net bewust uitgezet om hem te resetten...en krijg hem niet meer tot leven gewekt met blackrain!!! Omdat ik over 2 dagen naar Amerika ga en ik net allerlei apps (citymaps etc.) heb gedownload, zit ik nu met mijn handen in mijn haar...kan iemand mij helpen hoe ik mijn Iphone weer tot leven kan wekken? (Als ik blackrain laat runnen, want hij herkent de device wel, krijg ik 5 sec het scherm van Geohot waarna het scherm weer zwart wordt!)
(note: ik heb mijn Iphone, zover ik weet, niet geupdate naar de nieuwe firmware maar hij geeft nu wel aan bij itunes dat ik moet herstellen. Ik heb dit (nog) niet gedaan!!!)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-05-10, 19:57
gr25 gr25 is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 12
Standaard

Heb ik ook gehad probeer de batterij leeg te krijgen, Dan aan de mac te hangen blackra1n draaien voila.
__________________
3G+3GS
  #3  
Oud 09-05-10, 22:25
enjl1987 enjl1987 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 3
Standaard

Ik zit nu met precies hetzelfde probleem..
Hoe krijg ik mijn batterij leeg, want elke keer na het aanzetten (verschijnen inpluggen i-tunes) valt hij uit na 10 sec..

please help..?
  #4  
Oud 09-05-10, 23:09
gr25 gr25 is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 12
Standaard

Sluit hem aan op je mac vannacht en zet de comp uit.
Dit werkte bij mij.
  #5  
Oud 10-05-10, 10:31
enjl1987 enjl1987 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 3
Standaard

Thnx voor je reactie, maakt het uit als ik geen mac heb
hij is nu onderhand wel leeg, maar hij pakt blackrain niet helemaal. Ik krijg wel dat mooie mannetje te zien en vervolgens gebeurt er niets, noppes nada!
Ikmoet hem niet herstellen via itunes toch?
  #6  
Oud 10-05-10, 11:31
sebway sebway is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 3
Standaard

Ik zou eerst de methoden van hierboven proberen. Zelfs als je een Windows machine hebt. Want een herstel kan leiden tot het updaten van de firmware en dan ben je zeker weten je unlock kwijt. Hij is dan wel weer te jailbreaken, maar als je unlock een must is.. Pas dan op!
  #7  
Oud 11-05-10, 11:50
enjl1987 enjl1987 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 3
Standaard

Het is dus nu zover gekomen dat ik hem heb moeten updaten met 3.1.3 omdat niets meer werkte..
Nu vraag ik me dus af.. Kent iemand een unlock voor 3.1.3??
  #8  
Oud 11-05-10, 13:30
sebway sebway is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 3
Standaard

Nee, er is geen unlock mogelijk voor FW 3.1.3.. Helaas.. Alleen een Jailbreak genaamd Spirit.
  #9  
Oud 11-05-10, 16:59
The Unbelievable's schermafbeelding
The Unbelievable The Unbelievable is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 424
Standaard

Oftewel herstellen met 3.1.2. Kan gewoon omdat je hem al eerder had gejailbreakt. Volg de handleiding van iPhoneclub: Downgrade firmware 3.1.3 naar 3.1.2 of eerdere versies - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPhone 3G en iPhone 3GS
__________________
Koekje erbij?
  #10  
Oud 11-05-10, 19:47
sebway sebway is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 3
Standaard

Zolang je SHSH bestand hebt opgeslagen wel ja..
  #11  
Oud 15-05-10, 10:30
DutchGater DutchGater is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Haaksbergen
Berichten: 66
Standaard

IK heb het zelfde probleem, ga de bovenstaande oplossing proberen.
Ik heb een vraag, als ik mijn iPhone aansluit op mijn PC terwijl de pc uitstaat (om dus de batterij leeg te laten lopen) gaat het scherm van de iphone op zwart na 10 seconden. Loopt de batterij dan nog wel leeg??
  #12  
Oud 15-05-10, 14:36
benno13 benno13 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 44
Standaard

ik zou ook graag mijn batterij leeg willen laten lopen omdat ik nu vast zit in DFU mode en er op geen enkele manier meer uit kom:S wellicht dat de batterij leeg laten lopen zin heeft?
  #13  
Oud 17-05-10, 03:18
robin.b robin.b is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 96
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benno13 Bekijk bericht
ik zou ook graag mijn batterij leeg willen laten lopen omdat ik nu vast zit in DFU mode en er op geen enkele manier meer uit kom:S wellicht dat de batterij leeg laten lopen zin heeft?
Hoe weet je dat je er niet meer uit komt? Heb je hem al met menu+lock knop 20sec tegelijk gedaan? Dan krijg Je een appeltje te zien en moet je geduld hebben want dat kan 10 minuten duren!
  #14  
Oud 17-05-10, 10:27
benno13 benno13 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 44
Standaard

ik heb al tientallen pogingen gedaan waarin ik 1 a 2 minuten beide knoppen inhoud waarna ik 20 seconden alleen nog de home button inhoud. maar ik krijg geen appeltje te zien.
Ook zie ik met het programma usb-view dat hij nog steeds in DFU mode staat. (het scherm blijft ook constant zwart en itunes herkent hem wel alszijnde in de "Recovery mode". dus ik kan alleen concluderen dat hij in DFU mode blijft)

Alles was ik probeer heeft geen nut. jailbreaken werkt niet omdat hij blijft wachten op een device. en herstellen naar een custom firmware werkt ook niet omdat ik een error krijg (1600 of 1604, welke weet ik niet precies)
  #15  
Oud 17-05-10, 18:04
DutchGater DutchGater is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Haaksbergen
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benno13 Bekijk bericht
herstellen naar een custom firmware werkt ook niet omdat ik een error krijg (1600 of 1604, welke weet ik niet precies)

Dit probleem heb ik dus ook.
  #16  
Oud 19-05-10, 19:14
peter4871 peter4871 is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 23
Standaard

same here, hij laat blackra1n lopen, en vervolgens steekt hij zen vinger op.
a.k.a hij valt uit en doet niks meer
  #17  
Oud 19-05-10, 21:57
DutchGater DutchGater is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Haaksbergen
Berichten: 66
Standaard

Er zit voor mij waarschijnlijk niets anders op dan 120 euro aan t-mobile beltegoed te kopen en dan legaal te laten unlocken.
In heb mijn iPhone namelijk een half jaar geleden gekocht in een telefoonwinkel en dat zonder abbo.

Dan is ie simlock vrij en kan ik hem met spirit jailbreaken.
  #18  
Oud 19-05-10, 23:45
peter4871 peter4871 is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 23
Standaard

ik heb gewoon t-mobile. inmiddels al een normale herstel gedaan.
Jailbrake uiteraard kwijt en geupdate naar 3.1.3
in iedergeval de nieuwste versie

Hij zat dus bij mij in de zogenoemde "Loop of Death" die van mij doet het dus wel weer, maar met gevolg dat ik alles kwijt ben.
Alles weer opnieuw zoeken. en ik heb de 3.1.3 software versie, en uiteraard de nieuwe versie van de 3gs
hoeveel geluk kan je hebben
  #19  
Oud 20-05-10, 00:00
peter4871 peter4871 is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 23
Standaard

@sebway en DutchGater:
Thanks, mijn probleem is opgelost, heb hem weer gejailbraket gewoon de 3.1.3 versie.
en untethered. niet meer bang dat hij uitvalt
Thanks nogmaal
  #20  
Oud 20-05-10, 11:48
titei titei is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 6
Standaard

Hee, ik heb dit ook. Vanaf zojuist. Mn iphone liep vast toen ik gewoon iemand wilde bellen. Ineens niets deed het meer. Zelfs de home knop niet.
Hij hing net 5 minuten aan blackrain (want afhankelijk van unlock) en net kreeg ik ineens het appeltje en nu het 'aansluiten op itunes' logo. Wat is die loop of death precies? En hoe kan het dan dat het laten leeglopen wel zou werken? Is dat bij iemand al gelukt?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3GS start niet meer op, blijft hangen op Apple logo met het laden rondje van apple.. GekkeUr iPhone algemeen 3 15-07-11 20:25
Cydia start niet op na JB 3.1.2 Blackrain TESHJR Jailbreak apps en thema's 0 06-05-11 19:15
iPhone: iphone start steeds opnieuw op na blackrain missporto Jailbreak 12 21-04-10 08:59
Na restart iPhone 3GS Blackra1n runnen!?? Rob_Hoi Archief 1 18-02-10 22:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:34.