iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   in 1 x upgraden van FW 2.2 naar 3.1.2 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/59165-1-x-upgraden-fw-2-2-naar-3-1-2-a.html)

brodje 06-05-10 22:06

in 1 x upgraden van FW 2.2 naar 3.1.2
 
Ik hoop toch op een beetje hulp hier op het forum ?

Ik heb een 3G met firmware versie 2.2 en die wil ik graag upgraden naar versie 3.1.2.. Ik heb vele forums door gespit (ook de keuzehulp jailbreak en unlock) maar ik kom er niet uit vanwege de volgende regel;

Stap 2
Controleer als eerste je firmware versie. Ga hiervoor naar Instellingen - Algemeen - Info. Achter Versie hoort 3.1.2 te staan. Zo niet, upgraden/restore dan in iTunes naar software versie 3.1.2.

Via Itunes kan ik upgraden naar 3.1.3 maar dat wil ik niet, ik wil versie 3.1.2 ??

Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is en zo ja hoe ik in 1 keer kan upgraden van versie 2.2 naar 3.1.2.

Ik zou je zeer dankbaar zijn:confused::confused:

Timmeh_ 06-05-10 22:19

Ben je afhankelijk van een software-matige unlock? Met andere woorden, bel je met T-Mobile? Zo ja, dan kan je gewoon updaten naar 3.1.3 ;)

brodje 06-05-10 22:21

nee ik heb hem nieuw gekocht met jailbreak en ge-unlocked. Wat raad je me aan ?

Timmeh_ 06-05-10 22:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brodje (Bericht 448615)
nee ik heb hem nieuw gekocht met jailbreak en ge-unlocked. Wat raad je me aan ?

Dus je belt inderdaad met T-Mobile? Dan kan je gewoon updaten naar 3.1.3 en jailbreaken met RedSn0w of met Spirit.

Bel je niet met T-Mobile moet je je iPhone eerst simlockvrij maken en dan kan je niet updaten naar 3.1.3, wel naar 3.1.2 met één van de Custom Firmware die je hier op het forum kunt vinden ;)

brodje 06-05-10 23:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 448617)
Dus je belt inderdaad met T-Mobile? Dan kan je gewoon updaten naar 3.1.3 en jailbreaken met RedSn0w of met Spirit.

Bel je niet met T-Mobile moet je je iPhone eerst simlockvrij maken en dan kan je niet updaten naar 3.1.3, wel naar 3.1.2 met één van de Custom Firmware die je hier op het forum kunt vinden ;)

ik bel met vodafone en hij is al simlockvrij. Ik ben blij dat je me wil helpen maar met je antwoord kom ik geen stap verder ??
Ik weet dus niet of ik nu quickpawn, redsnow,spirit,blackrain etc.moet gebruiken om naar 3.1.2.te kunnen updaten. Daarna unlock ik hem wel weer.

brodje 13-05-10 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brodje (Bericht 448651)
ik bel met vodafone en hij is al simlockvrij. Ik ben blij dat je me wil helpen maar met je antwoord kom ik geen stap verder ??
Ik weet dus niet of ik nu quickpawn, redsnow,spirit,blackrain etc.moet gebruiken om naar 3.1.2.te kunnen updaten. Daarna unlock ik hem wel weer.

Het is inmiddels gelukt hoor. Ik heb hem uiteindelijk kunnen downgraden naar 3.1.2. en met blackra1n eroverheen werkt hij weer naar behoren. Bedankt voor de tips en trucs !:D

De Generaal 13-05-10 20:49

Mooi om te horen ;)!

Omdat het probleem is opgelost, sluiten wij dit topic.

// Slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:37.