Na Jailbreak 3.1.3 geen films meer discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heb eergister 3.1.3 gejailbreaked. Maar na de jailbreak kan ik er geen films meer opzetten. (Tenminste bijna niet. Heb er 2 southpark afleveringen opstaan.) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Na Jailbreak 3.1.3 geen films meer
Hallo,
Heb eergister 3.1.3 gejailbreaked. Maar na de jailbreak kan ik er geen films meer opzetten. (Tenminste bijna niet. Heb er 2 southpark afleveringen opstaan.) Wel genoeg ruimte maar de andere films die er eerst wel opstonden kan ik nu niet meer er op zetten? Wat doe ik fout? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
misschien op 'handmatig overzetten' zetten?
|
||||
|
||||
ook al geprobeerd...
Maar geen een film(behalve 2) kan er maar op.. maar waarom die ene 2 wel dan snap ik ook niet? |
|
||||
|
||||
Dan zou ik het niet weten, helaas. Hoe heb je die 2 erop gekregen? Misschien eraf halen en eerst een andere film erop proberen te zetten?
|
|
||||
|
||||
Had ik ook al geprobeerd haha.
Die 2 stonden er op toen ik syncte voor 1e keer na JB. Maar Vodcasts staan er wel gewoon op... |
|
||||
|
||||
Vreemd. Maar ja, in het uiterste geval kun je altijd nog eens restoren
|
|
|||
|
|||
staat op je iphone (in itunes) bij films: alle synchroniseren? of heb je alleen die 2 afleveringen aangeduid?
|
|
||||
|
||||
Gewoon allemaal synce aangeklikt. Ook al geprobeerd zelf allemaalnaan te klikkeb. En ook al geprobeerd alles BEHLVE die 2 filmpjes. Maar dan krijg ik helemaal niks er op..
|
|
||||
|
||||
Restoren en dan opnieuw jailbreaken .
|
||||
|
||||
heb alleen opnieuw gejailbreaked.. films kunnen er op.. maar nu sommige fotos niet...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
na update geen films meer afspelen in lockscreen | bheyer | Muziek, foto & video | 0 | 27-04-11 22:40 |
Kan geen films meer kijken op Ipad | nelski | iPad algemeen | 1 | 03-03-11 11:20 |
iPhone: Itunes zet geen films meer over na jailbreak | PaulvH63 | Jailbreak | 5 | 28-11-10 20:05 |
iPhone herkent geen liedjes en films meer. | DutchSecret | iPhone algemeen | 2 | 03-09-08 18:51 |
|
|