//

Update iphone

Update iphone discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Vraagje: Als je een iphone 3gs mc 3.1.3 05.12.01 gejailbreaked hebt, is het dan gevaarlijk om updates voor de iphone op te halen in I-tunes? ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-05-10, 14:53
Joske84 Joske84 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 4
Standaard Update iphone

Vraagje:
Als je een iphone 3gs mc 3.1.3 05.12.01 gejailbreaked hebt, is het dan gevaarlijk om updates voor de iphone op te halen in I-tunes?
Hij geeft aan dat er vandaag een update gedaan kan worden maar ik heb weleens gehoord dat iemand z'n iphone geupdate heeft en toen een nieuwe firmware kreeg waardoor de jailbreak weg werd gehaald...

Groeten!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-05-10, 15:01
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Je hebt firmware 3.1.3. Er is momenteel geen nieuwere, dus de update zal wel iets anders zijn dan. (Upadte van een app uit de appstore?)
  #3  
Oud 10-05-10, 15:04
Joske84 Joske84 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 4
Standaard

Nouja er staat dat er een nieuwe algemene update gedaan kan worden in itunes vanaf vandaag dus ik durf mijn iphone niet aan te sluiten op de computer. Waarschijnlijk heb ik wel de keus om te updaten of niet. Bang dat ie mn jailbreak weggooit...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: firmware 4.2.1 update zonder baseband update (tut) sth313 Unlock 10 21-03-11 18:53
iPhone: update iPhone 3G naar 4.1 zonder modemfw update??? hockeyboer Jailbreak 1 30-09-10 18:23
iPhone 1e gen.: Carrier Update / Aanbieder update f1aap Unlock 40 22-09-08 10:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:28.