Help!! iconen kalender, rekenmachine en app store verdwenen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Hopelijk kan iemand me helpen. Ik heb een Iphone 3G 8 gb. Na het updaten van firmware 3.0 naar 3.1.3 en opnieuw een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Help!! iconen kalender, rekenmachine en app store verdwenen
Hallo iedereen,
Hopelijk kan iemand me helpen. Ik heb een Iphone 3G 8 gb. Na het updaten van firmware 3.0 naar 3.1.3 en opnieuw een jailbreak uit te voeren met spirit ben ik een paar belangrijke icoontjes kwijt, nl die van de kalender, app store en rekenmachine... Aangezien de harde schijf van mijn computer, met daarop itunes het de dag erna ook nog eens begeven heeft kan ik geen restore doen! Weet iemand een oplossing?? * update * Probleem is ondertussen opgelost, blijkbaar moest ik gewoon het programma "poof" installeren via cydia Topic mag op slot dus.. Laatst gewijzigd door joske666; 12-05-10 om 14:53. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Mooi dat je het zelf hebt opgelost.
//Slotje dan maar |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
app store verdwenen en niet kunnen syncen | auke^ | iTunes | 1 | 01-02-10 23:09 |
App namen|Iconen verdwenen | dannyhtek | Archief | 3 | 16-05-09 22:09 |
|
|