//

Downgrade baseband echt niet mogelijk?

Downgrade baseband echt niet mogelijk? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie o wie kan me helpen? Ik had gisteren een gejailbrakede en geunlockte iPhone 3gs met 3.1.2 draaien. Gisteren heb ik een zwitserse Lawine app ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-05-10, 20:46
Tommienbp Tommienbp is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 15
Standaard Downgrade baseband echt niet mogelijk?

Wie o wie kan me helpen? Ik had gisteren een gejailbrakede en geunlockte iPhone 3gs met 3.1.2 draaien. Gisteren heb ik een zwitserse Lawine app geinstalleerd die niet wilde starten. Vervolgens wilde ik mijn iPhone even opnieuw opstarten (misschien hielp het, zie je bij Windows nog wel eens. ), maar toen wilde hij ook niet meer opstarten.

Uiteindelijk weer aan iTunes gehangen en toen niet al te oplettend op herstellen geklikt en toen heeft hij dus 3.1.3 geïnstalleerd en waarschijnlijk ook de baseband geupgrade. Als ik hem nu aanzet dan krijg ik dus de melding dat de SIM niet helemaal flex is.

Concreet is mijn vraag of ik de firmware weer kan downgraden naar 3.1.2 en die dan weer kan unlocken etc. Ik heb geen backup (of ispw file) van mijn vorige firmware. Ik heb wel de reservekopieen die iTunes maakt op mijn computer staan, maar die kan ik waarschijnlijk niet op de een of andere manier naar mijn iPhone pompen?

Is dit bij T-Mobile op te lossen? Ik heb wel eens gelezen dat zij voor 120 euro je iphone kunnen unlocken ofzo.

Bedankt voor elke hulp in een goede richting.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-05-10, 22:23
daveve daveve is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 89
Standaard

Je baseband is geupgraded met de 3.1.3 update. Enige optie voor jouw is de 120 euro betalen. Daar is een topic over op dit forum.
  #3  
Oud 13-05-10, 11:04
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Inderdaad, een softwarematige unlock is nog niet mogelijk, een unlock door T-Mobile voor €120 wel. En omdat dit al meerdere keren aan bod is gekomen kan dit topic dicht.

//Slotje
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Downgrade mogelijk of niet?? Firefist Jailbreak 1 13-09-10 11:10
iPhone: Downgrade naar 4.0.1 lukt echt niet dynamo Jailbreak 3 30-08-10 22:36
iPhone: Downgrade voor 2G Baseband mogelijk! icerunner Jailbreak 7 18-09-09 22:29
Downgrade 2.2 naar 2.1 niet mogelijk rocket15 Archief 1 22-11-08 11:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:10.