//

Blackrain verdwenen waardoor Cydia ook

Blackrain verdwenen waardoor Cydia ook discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen, Ik heb een tijdje geleden perongeluk Blackra!n verwijderd van mijn iPhone waardoor cydia ook wegging. Als ik mijn iPhone nu opnieuw wil jailbreaken komt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-05-10, 17:26
iThomas iThomas is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 4
Standaard Blackrain verdwenen waardoor Cydia ook

Mensen,

Ik heb een tijdje geleden perongeluk Blackra!n verwijderd van mijn iPhone waardoor cydia ook wegging. Als ik mijn iPhone nu opnieuw wil jailbreaken komt Blackra!n niet meer terug op mijn iPhone? Weet iemand hier iets van af en zou iemand mij kunnen helpen?

Alvast bedankt voor het antwoord.

Groet,
Thomas!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-05-10, 22:00
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Wereldbol
Berichten: 623
Standaard

Opnieuw in cydia de repo toevoegen
  #3  
Oud 18-05-10, 22:12
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Als hij Cydia er niet meer op heeft staan, kan hij geen repo toevoegen. Aan de andere kant: Cydia kan er alleen af als je je iPhone compleet herstelt, dus een beetje vaag.

@iThomas: als je geen unlock nodig hebt, maar alleen een jailbreak, gebruik dan gewoon Spirit. Maar check even voor de zekerheid of je nu jailbroken bent of dat je een complete restore hebt gedaan. Spirit werkt alleen op een 'schone' firmware.
__________________
Simlockvrij uit Frankrijk..!.
  #4  
Oud 19-05-10, 10:47
iThomas iThomas is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 4
Standaard

@Yingie Als ik het zo bekijk is hij nog wel gejailbreakt aangezien Winterboard er nog wel op staat en ook functioneert. Het is puur cydia dat ik kwijt ben, en de Blackra1n die niet terug komt bij een nieuwe jailbreak.
  #5  
Oud 19-05-10, 11:29
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iThomas Bekijk bericht
@Yingie Als ik het zo bekijk is hij nog wel gejailbreakt aangezien Winterboard er nog wel op staat en ook functioneert. Het is puur cydia dat ik kwijt ben, en de Blackra1n die niet terug komt bij een nieuwe jailbreak.
Oké, dan blijft advies staan als je GEEN unlock nodig hebt: in iTunes herstellen naar een officiële firmware 3.1.3 en daarna de Spirit jailbreak doen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Cydia start niet op na JB 3.1.2 Blackrain TESHJR Jailbreak apps en thema's 0 06-05-11 20:15
Loader start niet op waardoor ik Cydia niet kan downloaden Mischa84 Jailbreak apps en thema's 2 06-02-11 16:24
packages in cydia verdwenen Dragracer187 Jailbreak apps en thema's 10 21-03-10 21:54
Cydia verdwenen.. Mittt Jailbreak apps en thema's 16 29-12-09 19:58
Cydia verdwenen mullie Jailbreak apps en thema's 15 09-08-08 16:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:31.