Gejailbreakte 3GS herstellen met behoud van baseband 04.26.98??? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Sorry, ik heb me een breuk gelezen maar kom er niet uit.... Ik wil kortgezegd herstellen met behoud van huidige baseband: 04.26.08 Mijn 3GS moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gejailbreakte 3GS herstellen met behoud van baseband 04.26.98???
Sorry, ik heb me een breuk gelezen maar kom er niet uit....
Ik wil kortgezegd herstellen met behoud van huidige baseband: 04.26.08 Mijn 3GS moet naar Pro-Assist. Nu wil ik de JB eraf halen door te herstellen. Maar ik wil niet mijn baseband updaten (wil tzt weer unlocken). Mijn shsh bestanden zijn allemaal opgeslagen bij Cydia. Heb nu firmware 3.1.2 (met een virtuele 3.1.3). Ik wil voorkomen dat de reperateur mijn iPhone hersteld (de baseband update). Hoe kan ik nu het beste te werk gaan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Niet. Er is niets wat jij kan doen, dat kan voorkomen Pro-Assist je iPhone update/hersteld. Het is best logisch dat ze hem wipen en 3.1.3 er opnieuw opzetten om software problemen te voorkomen. Dat is echter niet te voorspellen, tenzij dat onderdeel van de procedure is, dan gebeurd het gegarandeerd. Hoe had je in gedachte dat te gaan doen dan? |
|
|||
|
|||
waarom moet ie naar Pro-assist?
|
|
|||
|
|||
Gaat me er vooral om dat ie weer helemaal clean is.....maar dan wel met de huidige baseband!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Als je je SHSH in Cydia hebt opgeslagen kun je altijd downgraden naar een custom 3.1.2 met ingebouwde unlock.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ach ja, helemaal gelijk. Haal unlock en jailbreak door elkaar.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Custom firmware 4.2.1 update 3gs met behoud van baseband | randythesavage | Jailbreak | 13 | 28-01-11 15:36 |
iPhone: Iphone 4.0 upgrade met behoud van baseband ? | arjane | Jailbreak | 0 | 02-12-10 07:52 |
iPhone: 4.0.1 naar 4.1 met behoud van baseband | LabTeov | Jailbreak | 9 | 17-11-10 18:23 |
iPhone: help!!! iphone 3gs 4.0.2 updaten naar 4.1 met behoud baseband mogelijk???? | mauricee93 | Jailbreak | 0 | 10-10-10 14:00 |
|
|