//

jealbreak mislukt, iphone blijft hangen!!

jealbreak mislukt, iphone blijft hangen!! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) heb gisteren een jailbreak gedaan op mijn 3gs 16g, maar toen ik het programma downloade en opende kreeg ik te zien dat iets van de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-05-10, 12:34
miss_cutie miss_cutie is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 14
Standaard jealbreak mislukt, iphone blijft hangen!!

heb gisteren een jailbreak gedaan op mijn 3gs 16g, maar toen ik het programma downloade en opende kreeg ik te zien dat iets van de asl.dll niet kon worden gevonden? dus iemand gaf mij de tip om hem in C/program files/common files/apple/application support te zetten en dan lukte het wel.

dit maal probeerde ik het nog een keer op die manier, er stond dat de jailbreak nu goed was uitgevoerd en klaar was, en vlak daarna kreeg ik weer te zien dat de asl.dll niet gevonden was!
en nu blijft mijn iphone hangen op dat stekkertje met itunes!!!! sinds gisteravond al.
als ik hem wil herstellen in itunes kan ik hem alleen herstellen met de 3.1.3 en dat wil ik niet!!
er zit ook een simlock op mijn telefoon

wat moet ik doen!!!!!!!

Laatst gewijzigd door miss_cutie; 24-05-10 om 12:51.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-05-10, 13:50
The Unbelievable's schermafbeelding
The Unbelievable The Unbelievable is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 424
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door miss_cutie Bekijk bericht
heb gisteren een jailbreak gedaan op mijn 3gs 16g, maar toen ik het programma downloade en opende kreeg ik te zien dat iets van de asl.dll niet kon worden gevonden? dus iemand gaf mij de tip om hem in C/program files/common files/apple/application support te zetten en dan lukte het wel.

dit maal probeerde ik het nog een keer op die manier, er stond dat de jailbreak nu goed was uitgevoerd en klaar was, en vlak daarna kreeg ik weer te zien dat de asl.dll niet gevonden was!
en nu blijft mijn iphone hangen op dat stekkertje met itunes!!!! sinds gisteravond al.
als ik hem wil herstellen in itunes kan ik hem alleen herstellen met de 3.1.3 en dat wil ik niet!!
er zit ook een simlock op mijn telefoon

wat moet ik doen!!!!!!!
Als jij je SHSH hebt opgeslagen met Cydia of AutoSHSH dan kan je dit proberen : Handleiding: herstellen naar firmware 3.1.2 of eerdere versies - iPhone - iPhoneclub.nl
Anders heb je een dure iPod.....

Off-topic
Doe geen jailbreak als je niet weet hoe je het schrijft, en alstjeblieft, gebruik de wiki

__________________
Koekje erbij?
  #3  
Oud 24-05-10, 13:57
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Welke methode gebruik je om te jailbreaken? Spirit? En heb je toevallig Windows Vista of Windows 7?
  #4  
Oud 24-05-10, 14:04
miss_cutie miss_cutie is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 14
Standaard

wat is shsh, ik heb alleen een kopie gemaakt via itunes voordat ik em heb gejailbreaked.
maar als ik op herstellen klik dan zegt hij dat hij hem herteld met 3.1.3
ik ben gewoon naar blackra1n.com gegaan en daar die file gedownload en de stappen gevolgd, vervolgens blijft hij hangen op dat stekker icoontje

ik heb windows vista ja

ik heb een abbonement er op maar die word pas morgen geactiveerd, vandaar de simlock
  #5  
Oud 24-05-10, 14:22
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Dan ben je morgen toch simlockvrij als ik het goed begrijp? Wacht dan gewoon een dagje, zou ik zeggen.
  #6  
Oud 24-05-10, 14:25
miss_cutie miss_cutie is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 14
Standaard

volgens mij niet toch, ik heb een t-mobile abbonement afgesloten en die word pas de 25e geactiveerd, op mijn telefoon zit gewoon een simlock
die gaat toch niet ineens weg als die simkaart morgen geactiveerd is?, an zit er toch nog steeds een simlock op en die telefoon werkt dan toch alleen met die t-mobile simkaart?

en die simkaart kan toch niet geactiveerd worden op die telefoon als die hele telefoon niet meer werkt?

Laatst gewijzigd door miss_cutie; 24-05-10 om 14:30.
  #7  
Oud 24-05-10, 15:13
miss_cutie miss_cutie is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 14
Standaard

......iemand?
  #8  
Oud 24-05-10, 15:19
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Als je abbo geactiveerd wordt de 25ste, dan kun je je iPhone gewoon activeren. En als je dadelijk belt met T-mobile heb je toch geen unlock nodig? Dat is alleen nodig als je met een andere provider dan T-mobile wil bellen.

Dus nogmaals, ik zou even wachten met upgraden/jailbreaken tot je abbo geactiveerd is. Dan kun je veilig updaten en met Spirit jailbreaken. Bellen kun je dan (namelijk met je T-mobileabonnement) dus unlock heb je niet nodig.
  #9  
Oud 24-05-10, 15:22
miss_cutie miss_cutie is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 14
Standaard

ik had he gejailbreaked omdat ik leuke themas zeg maar erop wou zetten, dus niet voor die simlock zeg maar.
maar 1 ding snap ik niet, die simkaart zit er al in, morgen word hij geactiveerd.
maar mijn scherm blijft nu gewoon staan op dat iphone stekkertje als ik hem uit of aan doe...hoe kan mijn telefoon dan netwerk verbinding maken als hij helemaal vastgelopen is?

en als hij dat wel doet...moet ik hem dan gewoon herstellen naar 3.1.3...en kan dat dan gewoon zonder dat mijn belfunctie dan helemaal weg is?
  #10  
Oud 24-05-10, 15:26
kimvb's schermafbeelding
kimvb kimvb is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: oudenaarde
Berichten: 437
Standaard

aangezien je met t-mobile belt en je iphone ook van t-mobile is (dat kan ik uit je uitleg toch opmaken) kan je gerust upgraden naar 3.1.3 want je hebt geen unlock nodig .
dus om het kort te maken als je je iphone gekregen hebt bij t-mobile kan je perfect upgraden naar 3.1.3 en kan je blijven bellen en kan je met spirit een jailbreak uitvoeren .
  #11  
Oud 24-05-10, 15:30
miss_cutie miss_cutie is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kimvb Bekijk bericht
aangezien je met t-mobile belt en je iphone ook van t-mobile is (dat kan ik uit je uitleg toch opmaken) kan je gerust upgraden naar 3.1.3 want je hebt geen unlock nodig .
dus om het kort te maken als je je iphone gekregen hebt bij t-mobile kan je perfect upgraden naar 3.1.3 en kan je blijven bellen en kan je met spirit een jailbreak uitvoeren .
ik heb de iphone van de phonehouse, die zei er zit een simlock op van t-mobile, waar ik gewoon een puc code en dergelijke van mee heb gekregen.
is hij dan van t-mobile?
en als hij dat is...dan kan ik gewoon herstellen morgen naar 3.1.3 ook al maakt die telefoon geen verbinding meer met het netwerk van t-mobile( lijkt me sterk als hij is vastgelopen)
  #12  
Oud 24-05-10, 15:30
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Zolang je geen unlock van je SIM nodig hebt kun je altijd veilig updaten/herstellen. Het enige dat je verliest is je jailbreak, maar die kan je er met Spirit makkelijk weer op zetten.

Je iPhone staat momenteel in 'recovery mode' (iTunes + stekkertje): zet je iPhone even helemaal uit door tegelijk de Powerknop en de Homeknop ongeveer 10 seconden in te drukken totdat het beeldscherm uitspringt en weer aanspringt. Daarna zou je weer 'iTunes + stekkertje' te zien moeten krijgen, maar dan met de mogelijkheid om 'emergency calls' te maken. Dan kun je hem vervolgens gewoon activeren als je abbo morgen ingaat.
  #13  
Oud 24-05-10, 15:33
miss_cutie miss_cutie is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yingie Bekijk bericht
Zolang je geen unlock van je SIM nodig hebt kun je altijd veilig updaten/herstellen. Het enige dat je verliest is je jailbreak, maar die kan je er met Spirit makkelijk weer op zetten.

Je iPhone staat momenteel in 'recovery mode' (iTunes + stekkertje): zet je iPhone even helemaal uit door tegelijk de Powerknop en de Homeknop ongeveer 10 seconden in te drukken totdat het beeldscherm uitspringt en weer aanspringt. Daarna zou je weer 'iTunes + stekkertje' te zien moeten krijgen, maar dan met de mogelijkheid om 'emergency calls' te maken. Dan kun je hem vervolgens gewoon activeren als je abbo morgen ingaat.
ik doe dat en dan start hij weer op en dan zie ik inderdaad weer dat stekkertje, maar geen noodoproepen, doe ik het dan niet precies genoeg?
  #14  
Oud 24-05-10, 15:39
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Luistert wel nauw, die 10 seconden.

Ik zou gewoon in iTunes herstellen naar 3.1.3, ben je er vanaf. Als ik het goed begrijp kon je voor je mislukte jailbreak toch al bellen? Dan zou dat sowieso na een herstel ook kunnen, en zeker morgen als je nieuwe abbo ingaat.
  #15  
Oud 24-05-10, 15:42
miss_cutie miss_cutie is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yingie Bekijk bericht
Luistert wel nauw, die 10 seconden.

Ik zou gewoon in iTunes herstellen naar 3.1.3, ben je er vanaf. Als ik het goed begrijp kon je voor je mislukte jailbreak toch al bellen? Dan zou dat sowieso na een herstel ook kunnen, en zeker morgen als je nieuwe abbo ingaat.
nee ik kon er niet mee bellen, alleen noodoproepen omdat er een simlock op zit.
dus gewoon tot morgen wachten totdat hij geactiveerd is en dan herstellen?
  #16  
Oud 24-05-10, 16:07
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door miss_cutie Bekijk bericht
nee ik kon er niet mee bellen, alleen noodoproepen omdat er een simlock op zit.
dus gewoon tot morgen wachten totdat hij geactiveerd is en dan herstellen?
Ah, oke. Ik zou 'm inderdaad herstellen naar 3.1.3 en dan activeren. Als je abbo morgen ingaat gaat dat activeren dan vanzelf in iTunes als je je iPhone hebt hersteld en aangesloten.
  #17  
Oud 24-05-10, 16:13
miss_cutie miss_cutie is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yingie Bekijk bericht
Ah, oke. Ik zou 'm inderdaad herstellen naar 3.1.3 en dan activeren. Als je abbo morgen ingaat gaat dat activeren dan vanzelf in iTunes als je je iPhone hebt hersteld en aangesloten.
oke dus nu herstellen kan geen kwaad?
sorry hoor ben echt een noob maar beter teveel vragen stellen dan helemaal geen.
heb teminste weer wat geleerd, en wil je hartelijk bedanken voor je uitleg!!!!
ik was echt helemaal in paniek toen ik dacht dat ik er een dure ipod van had gemaakt

Laatst gewijzigd door miss_cutie; 24-05-10 om 16:16.
  #18  
Oud 24-05-10, 16:15
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Nu herstellen of morgen, maakt niet zoveel uit. Je kunt er niets mee totdat je abbo van T-mobile morgen geactiveerd is.
  #19  
Oud 24-05-10, 16:17
miss_cutie miss_cutie is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yingie Bekijk bericht
Nu herstellen of morgen, maakt niet zoveel uit. Je kunt er niets mee totdat je abbo van T-mobile morgen geactiveerd is.
oke hartelijk bedankt voor je hulp!
Reageren

Labels
vastgelopen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone blijft hangen ? Tijgertje! iPhone algemeen 6 07-03-12 15:47
iPhone blijft hangen! Blondie iPhone algemeen 3 01-04-10 19:34
iPhone blijft hangen El Nino Archief 3 07-04-09 22:32
HELP iPhone blijft hangen.. Cmdaulnis iPhone algemeen 9 30-10-08 08:11
Iphone blijft hangen kaspar iPhone algemeen 0 24-05-08 14:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:16.