//

Blackra1n vervangen door Spirit?

Blackra1n vervangen door Spirit? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan ik mij 3GS "neverlock" met OS 3.1.2 en laatste bootrom welke met Blackra1n is gejailbreaked (tethered dus) gewoon met Spirit jailbreaken zodat deze "untethered" ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-05-10, 17:11
tillie74 tillie74 is offline
• iOS 14.6
• 8.0
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 50
Exclamation Blackra1n vervangen door Spirit?

Kan ik mij 3GS "neverlock" met OS 3.1.2 en laatste bootrom welke met Blackra1n is gejailbreaked (tethered dus) gewoon met Spirit jailbreaken zodat deze "untethered" is. Evt zonder verlies van gegevens of moet ik eerst oude jailbreak verwijderen?
__________________
Ask or try ?? That's the question
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-05-10, 23:19
ducky ducky is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 87
Standaard

kan wel je zou dan moeten updaten naar 3.1.3 en als het klopt moet je ook een clean restore doen naar 3.1.3 daarna pas spirit uitvoeren,maar je krijgt dan een ipod touch want de nieuwste baseband is momenteel nog niet unlockt
  #3  
Oud 26-05-10, 13:24
kanters's schermafbeelding
kanters kanters is offline
• iOS 4.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 18
Stuur een bericht via MSN naar kanters
Standaard

Het gevaar is ook (Uit eigen ervaring) Als je telefoon ge-jailbreaked & unlocked is kan het gebeuren dat als je het eerst tethered met blackra1n hebt gedaan en dan op dezelfde versie Spirit erop gooit hij vast blijft zitten op het opstart scherm.

Bij mij deed hij het volgende:

Hij starte op. (Tethered) en ik connecte hem aan Blackra1n om weer op te starten. Toen ik dat deed starte hij aan het einde weer opnieuw op. en ga zo maar door. hij bleef contineu opnieuw opstarte. Dit was allemaal op 3.1.2!

EDIT: Ik denk dat dit kwam omdat Spirit geen unlock is maar alleen jailbreak en Blackra1n Unlock & jailbreak is.
  #4  
Oud 26-05-10, 15:01
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Gewoon updaten naar firmware 3.1.3 en dán pas jailbreaken met Spirit. Spirit over Blackra1n draaien zal niet werken. En omdat dit al meerdere keren aan bod is gekomen en je terecht kan in het Spirit Verzameltopic kan dit topic dicht.

//Slotje
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Van blackra1n naar spirit?help! 3gSpeed Jailbreak 15 19-12-10 20:20
iPhone: Blackra1n 3.1.2 naar Spirit jailbreak peter4871 Jailbreak 6 16-07-10 02:31
iPhone: Na gebruik spirit ook geen blackra1n meer daanvanassen Jailbreak 3 10-05-10 21:45
iPhone: Spirit & Blackra1n iPhone #GS Dems Jailbreak 6 06-05-10 17:27
blackra1n RC1 vervangen door RC2 dungeon Archief 1 01-11-09 16:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:57.