iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Jailbreak en unlock ongedaan maken (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/60515-jailbreak-unlock-ongedaan-maken.html)

gijsje100 27-05-10 22:24

Jailbreak en unlock ongedaan maken
 
Hallo,

Sinds een week of 3 heb ik via blackra1n een succesvolle unlock gedaan. Echter mijn iphone is er niet sneller op geworden en heb veel problemen met mijn Wi-Fiverbinding. Ook is mijn iphone met blackra1n gejailbreakt. Graag wil ik weer een normale iphone hebben het liefst terug naar fabrieksinstelling en daarna weer een jailbreak doen, zeg maar een soort kale start. is dit mogelijk?

Met vriendelijk groet,

Gijsje

eentje 27-05-10 23:08

Even een paar vraagjes

Wat voor problemen heb je eigenlijk met je Wi-Fi?
Heb je een tethered jailbreak?
wat nog wel is wil helpen is je netwerkinstellingen herstellen en dan je telefoon opnieuwe opstarten (eventueel met behulp van blackrain bij tethered) dan zijn vaak de problemen wel opgelost.

VERDER:

normaal kun je je telefoon naar de fabrieksinstellingen terugzetten door te herstellen in itunes. in jouw geval is dit niet handig verwacht ik. tenzij je je sshs van firmware 3.1.2 gegevens via de server van saurik hebt opgeslagen dan kun je terug naar 3.1.2

als je herstelt in itunes terwijl je deze niet hebt zul je naar firmware 3.1.3 gaan met daarbij de nieuwe baseband die nog niet software matig is te unlocken.

als je de gegevens wel hebt op sauriks server kun je aan de hand van een guide die via zoekfunctie zo gevonden is terug naar een "schone" iphone met firmware 3.1.2 en dan spirit gebruiken om je telefoon te jailbreaken?

I Xyzyx I 28-05-10 13:27

Of een 3.1.2 firmware downloaden en shift indrukken als je op herstellen drukt en vervolgens dat bestand selecteren.. Als ik het goed heb..

gijsje100 28-05-10 13:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eentje (Bericht 457267)
Even een paar vraagjes

Wat voor problemen heb je eigenlijk met je Wi-Fi?
Heb je een tethered jailbreak?
wat nog wel is wil helpen is je netwerkinstellingen herstellen en dan je telefoon opnieuwe opstarten (eventueel met behulp van blackrain bij tethered) dan zijn vaak de problemen wel opgelost.

VERDER:

normaal kun je je telefoon naar de fabrieksinstellingen terugzetten door te herstellen in itunes. in jouw geval is dit niet handig verwacht ik. tenzij je je sshs van firmware 3.1.2 gegevens via de server van saurik hebt opgeslagen dan kun je terug naar 3.1.2

als je herstelt in itunes terwijl je deze niet hebt zul je naar firmware 3.1.3 gaan met daarbij de nieuwe baseband die nog niet software matig is te unlocken.

als je de gegevens wel hebt op sauriks server kun je aan de hand van een guide die via zoekfunctie zo gevonden is terug naar een "schone" iphone met firmware 3.1.2 en dan spirit gebruiken om je telefoon te jailbreaken?

De problemen met Wi-Fi is dat ik geen bereik naar mijn eigen draadloos netwerk in huis heb (wat hij voorheen wel vond). Netwerkinstellingen herstellen ook al vaak gedaan zonder gewenst resultaat. Tethered jailbreak, weet niet precies wat dit inhoud (ben toch nog een leek indeze).
Via Cydia kan ik wel zien in groene lettters 'this devices has SHSHs on file for Iphone OS 3.1 3.1.2 3.1.3.
Wel bedankt voor recatie.

Gr Gijsje

eentje 28-05-10 23:21

als cydia dat aangeeft kun je 3.1.2 er weer terug op zetten.
ik zou dan jailbreaken via spirit en niet via blackrain

via deze guide kun je terug naar 3.1.2 ik ga ervanuit dat je zelf kunt zoeken op het forum en dan snel de guide vind waar de spirit jailbreak wordt besproken.

Handleiding: herstellen naar firmware 3.1.2 of eerdere versies - iPhone - iPhoneclub.nl


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:17.