//

hij iphone is terug gesimlockt

hij iphone is terug gesimlockt discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) he ik ben beer. ik kreeg onlang van een maat op het werk een iphone 2 de generatie van 8 gb gisteren liep die vast ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-05-10, 18:42
beer13 beer13 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 1
Standaard hij iphone is terug gesimlockt

he ik ben beer. ik kreeg onlang van een maat op het werk een iphone 2 de generatie van 8 gb gisteren liep die vast dus hing ik hem aan men pc en heb op de herstel knop gedrukt nu heeft hij de 3.1.3 (dacht ik ) op mijn iphone geïnstalleerd en nu zegt itunes de sim-kaart in deze iphone word niet ondersteund. te iphone staat aan en ik zi boven aan het scherm proxsimus staan maar ik kan dus enkel nood nummer bellen. is er iemand die mij wat raad kan geven want ik ben hier een leek in wat iphone betreft dan.


alvast bedankt

grr beer
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-05-10, 19:00
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Ffies zoeken he Even jailbreakje doen dan is het meteen geactiveerd.
  #3  
Oud 28-05-10, 19:20
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Inderdaad. Je iPhone is simpelweg nog niet geactiveerd. Dat kan je door een 3.1.3 customfirmware mét activatie te installeren (en wel hier).

Is je profiel trouwens correct ingevuld? Ik zie staan iPhone NL 8GB (dus een iPhone van de allereerste generatie) maar je vermeldt een iPhone 3G in je bericht. Als je profiel niet correct is verzoek ik je dat in orde te maken

Omdat dit al meerdere keren aan bod is gekomen gaat dit topic dicht.

//Slotje
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone denkt dat hij in Delft is... ThomasdB iPhone algemeen 4 10-05-10 20:21
iphone terug gezet naar ongineel en nu kan hij niks meer. peaceman Archief 1 31-08-09 10:05
klik op app, maar hij springt terug naar beginscherm michaelskyline iPhone Apps 8 04-05-09 23:43
iphone voor hij geunlocked is !!! dj_joske Archief 3 12-04-08 16:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:32.