Iphone 3Gs activeren (o2) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit hier met een probleem. Ik heb een iphone met als provider O2. Ik heb er geen simkaart van dus ik kan hem niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3Gs activeren (o2)
Ik zit hier met een probleem. Ik heb een iphone met als provider O2. Ik heb er geen simkaart van dus ik kan hem niet activeren. Ik heb mijn shsh file al willen achterhalen maar dat zonder succes. Nu moet ik hem wel activeren (heb nu BlackRa1n aanstaan schijnt dat hij het dan moet doen..) anders kan ik Spirit niet gebruiken [krijg nu error code 1] Wie kan mij helpen!!!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik kom er niet echt mee veder. Ik heb net een 2jaar contract getekent voor me'n iphone met internet. Dus ik kan nu niet overstappen. Nog een andere tip? Ik moet hem alleen activeren, de simlock kan ik op wachten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Activeren iPhone 3Gs | Nathaniel | Unlock | 4 | 25-09-10 20:02 |
iPhone: Activeren Iphone 3gs FW 4.0 | Mirrage | Jailbreak | 0 | 15-09-10 20:29 |
iPhone: Iphone 3GS 3.1.3 activeren/jailbreaken | mikeytjee | Jailbreak | 9 | 15-08-10 02:36 |
iPhone 3Gs activeren?! | Jorto | iPhone algemeen | 7 | 27-06-10 19:53 |
iPhone 3GS: Activeren iPhone 3GS | F&E | Unlock | 1 | 03-05-10 18:21 |
|
|