//

Blackra1n Jailbreak 3gs werkt niet meer

Blackra1n Jailbreak 3gs werkt niet meer discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik zit met een probleem dit ik nog niet in het forum heb teruggevonden. Ik heb een iPhone 3gs met firmware 3.1 . ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-06-10, 22:38
nxw nxw is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 9
Standaard Blackra1n Jailbreak 3gs werkt niet meer

Hallo allemaal,

Ik zit met een probleem dit ik nog niet in het forum heb teruggevonden.
Ik heb een iPhone 3gs met firmware 3.1 .
Sinds vanmorgen kreeg ik op mijn iphone te zien dat ik ''geen service'' meer had. Een tijd later werd mijn iphone iets trager en viel daarna uit.

Normaal kan ik mijn iPhone jailbreaken met direct succes, maar deze keer krijg ik hem niet meer aan ik heb tot die tijd met de RC2 versie gejailbreaked.
Heb ook geprobeerd mijn iPhone met de RC3 versie tot leven te wekken, maar zonder resultaat..

Als ik mijn iPhone normaal koppel aan mijn laptop (windows) om hem te Jailbreaken, dan geeft windows aan dat er een scanner, een camera of iets dergelijks wordt gevonden. Dit geeft windows niet meer aan, iTunes start echter wel uit zichzelf op.

Als ik nu Blackra1n opstart krijg ik het hoofd van Geohot te zien en draait er een circeltje, maar als er 10 minuten zijn verstreken dan begint het verhaal opnieuw. Ik krijg het Apple logo weer te zien en mijn iPhone vraagt of ik weer hem aan iTunes wil koppelen. Als ik geen actie onderneem dan zie ik weer het hoofd van Geohot verschijnen.

iTunes geeft ook het volgende aan: ''Er kan geen verbinding tot stand worden gebracht met de server voor iPod software updates''.

Mijn iPhone heb ik in Amerika gehaald en als ik Spirit zou gebruiken is mijn telefoon niet meer simlockvrij..

Toevallig is dat mijn broer dezelfde verschijnselen in het begin had (geen server status, daarna alles vertraagd en vervolgens kreeg hij hem ook niet meer opgestart)


Weet iemand een oplossing voor mijn probleem?

Alvast bedankt

Niels
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-06-10, 17:55
basheems basheems is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 5
Standaard

Ik heb precies hetzelfde verhaal.
Vanmiddag opeens geen service en mijn iPhone werd heel warm (batterij ging als een speer naar beneden) en hij werd heel traag.
Heb hem toen maar uitgezet om hem vervolgens in de middag weer opnieuw op te starten.
Wilde hem toen opnieuw jailbreaken, maar dat doet hij dus niet meer (via blackrain).

Iemand al een oplossing?
  #3  
Oud 04-06-10, 11:04
frankhan's schermafbeelding
frankhan frankhan is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 47
Standaard

Hier nog een. Jailbreak met Blackra1n. Toestel komt niet uit DFU.
__________________
1x 4 zw 16GB, 1x 3G zw 16 GB, 2x 3GS w 16 GB, 1x 3GS w 32 GB, 1x 2G 8GB US, 1x iPad 16G Wi-Fi. All JB
  #4  
Oud 04-06-10, 11:14
basheems basheems is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 5
Standaard

Ik heb mijn iphone weer aan de praat.
Ik heb hem herstelt via een downgrade. Hij doet het nu weer wel, en me simlock is nog steeds verdwenen. Ik vraag me af of die nog gejailbreakt is. Maar dat moet ik nog ff uitzoeken..
In ieder geval werkt die weer!!
  #5  
Oud 06-06-10, 23:35
basheems basheems is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 5
Standaard

Hij is dus nog niet gejailbreakt en het lukt ook niet meer..
Heel vreemd dit, weet iemand al een oplossing?
  #6  
Oud 07-06-10, 01:12
nxw nxw is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 9
Standaard

Ik zie dat ik niet de enige ben haha..

Wil wel graag mijn iPhone dusdanig herstellen dat ik wel hem nog simlockvrij kan gebruiken anders heb ik er ook niet veel aan..

Kan het trouwens kloppen dan Geohot binnenkort met een nieuwe ''universele'' jailbreak uitkomt? Zou dit dan betekenen dat dit alle iPhones weer werkend krijgt?
  #7  
Oud 07-06-10, 01:36
frankhan's schermafbeelding
frankhan frankhan is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 47
Standaard

Toestel hertseld naar 3.1.3 en voor 90 euro simlock vrij bij T-Mobile. Was her gez**k zat
  #8  
Oud 09-06-10, 01:16
Ber791 Ber791 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 1
Standaard

Hmm ik heb ook hetzelfde probleem.

Bepaald moment had ik geen geluid meer, batterij ging ook pijlsnel naar beneden. Uiteindelijk is hij uitgevallen. Met hem opnieuw te willen opstarten met Blackra1n krijg ik telkens een zwart scherm...

Iemand een oplossing?

Ben ik ook al mijn foto's enzo kwijt mocht ik hem kunnen herstellen?
  #9  
Oud 09-06-10, 14:39
basheems basheems is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 5
Standaard

Ik heb mijn iPhone weer helemaal werkend gekregen met jailbreak (van Blackra1n).

Eerst had ik hem herstelt naar 3.1.2 via de downgrade.
Daarna heb ik hem geprobeerd te jailbreaken, dit mislukte compleet.
Gebeurde weer precies hetzelfde, het geohot plaatje kwam weer, maar de jailbreak mislukte op de 1 of andere manier.
Daarna had ik hem weer herstelt naar 3.1.2, maar dit zorgde voor nog een ander probleem.
Ik had geen verbinding meer met me simkaart (t-mobile) en had dus geen service meer.
Toen heb ik hem weer herstelt, opnieuw gejailbreakt en nu lukte het wel.
Geen problemen gehad en nu werkt me iPhone weer prima zoals voorheen.

Geen idee waarom die het na de 1e twee keren herstellen niet meteen deed.
Maar hij werkt weer en ik hoop dat jullie hier iets aanhebben!

Succes!
  #10  
Oud 11-06-10, 17:46
maartenotto maartenotto is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 36
Standaard

Nou ik kan mij bij dit rijtje aansluiten. Het viel mij op dat het gebeurde toen ik iets met de Bossprefs deet. (die snelkoppeling naar Wi-Fi, vliegtuigmodus e.d. op het springboard.

Maar kan ik upgraden naar 3.1.3 en dan weer downgraden naar 3.1.2 en vervolgens unlocken? (Ik gebruik namelijk KPN en ben niet vasn plan T-mobile nog verder te sponsoren)
__________________
Got a: iMac, iPhone, iPod, iPad.....
Just put an "I" in the front and I'll buy it
  #11  
Oud 12-06-10, 01:21
maartenotto maartenotto is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 36
Standaard

Bijzonder vervelend, maar wat ik ook geprobeert heb.... nothing works.

Heb de vervelende stap genomen om dan maar naar 3.1.3 te gaan en morgen geld neer te tikken bij die Duitser.

Ben ik ook meteen van het geouwe***r af als we naar iOS4 gaan.
  #12  
Oud 13-06-10, 21:52
dtm665 dtm665 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 1
Standaard

hebben jullie spirit ( Spirit: untethered jailbreak voor iPhone en iPad uitgebracht - iPhone - iPhoneclub.nl) al geprobeerd om hem te jailbreaken?
  #13  
Oud 14-06-10, 21:39
nxw nxw is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 9
Standaard

Het probleem is toch dat als je spirit gebruikt, je telefoon niet simlockvrij wordt gemaakt? Ik heb daar dus eigenlijk niets aan

Hebben jullie trouwens ook het probleem dat je iPhone heel slecht oplaadt? Ik krijg mijn iPhone niet uit zichzelf aan (alleen vanuit de oplader), ook als ik hem een lange tijd aan de lader leg..

Heb eigenlijk geen zin om zoveel geld neer te tellen om mijn iPhone simlockvrij te maken..

Klopt het dat 21 juni Geohot met een nieuwe soort van Blackra1n uitkomt? Zou alles dan weer kunnen werken?
  #14  
Oud 14-06-10, 22:18
Johannes Johannes is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 59
Standaard

Jailbreaken met Spirit en unlocken met ultrasnow of, die andere waar ik even niet opkom waarvan net de RC2 uit is geen optie?
  #15  
Oud 15-06-10, 00:01
nxw nxw is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johannes Bekijk bericht
Jailbreaken met Spirit en unlocken met ultrasnow of, die andere waar ik even niet opkom waarvan net de RC2 uit is geen optie?
Heeft iemand die hetzelfde probleem heeft hier misschien ervaring mee? Ik ben namelijk bang dat er nog iets mis zal gaan aangezien ik niemand eerder die optie heb horen zeggen.. Ben namelijk zelf wel het gemak van blackra1n gewend..

In ieder geval bedankt voor de optie, ik houd hem open
  #16  
Oud 15-06-10, 09:28
eentje eentje is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zwolle
Berichten: 463
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maartenotto Bekijk bericht
Nou ik kan mij bij dit rijtje aansluiten. Het viel mij op dat het gebeurde toen ik iets met de Bossprefs deet. (die snelkoppeling naar Wi-Fi, vliegtuigmodus e.d. op het springboard.

Maar kan ik upgraden naar 3.1.3 en dan weer downgraden naar 3.1.2 en vervolgens unlocken? (Ik gebruik namelijk KPN en ben niet vasn plan T-mobile nog verder te sponsoren)

paar vraagjes heb niet hele topic doorgelezen ivm tijd probleem at work.

heb je 3.1.2 blobs op server van saurik of thuis ergens zelf opgeslagen? is zo kun je terug naar 3.1.2 anders kun je

Preventing baseband update as a last-ditch effort [iPhone Dev Team] proberen om naar 3.1.3 te gaan zonder je baseband up te graden. heb dit zelf niet gebruikt aangezien ik niet aangewezen ben op een software unlock aangezien ik tmobiel heb
  #17  
Oud 17-06-10, 00:04
nxw nxw is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 9
Standaard

Heeft iemand al een definitieve oplossing?

Ik wacht even tot maandag, dan zou er blijkbaar een nieuw soort blackra1n uitkomen..

Anders ga ik de ''herstel'' knop gebruiken bij iTunes om mijn iPhone weer werkend te laten krijgen.. Ik heb altijd versie 3.1 gehad, betekent dit dat ik dan deze versie ook behoud? Of krijg ik dan automatisch een update naar 3.1.3?
Ik hoop dat het dan gaat lukken om de custom firmware van versie 3.1.2 erop te zetten en daarna weer te jailbreaken..

Voor zover ik heb gehoord is alleen basheems er in geslaagd om zijn iphone met succes te herstellen..
  #18  
Oud 23-06-10, 00:58
nxw nxw is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 9
Standaard

Zijn er al mensen die er in geslaagd zijn om hun iPhone succesvol te jailbreaken?

Wat zijn nu precies de veranderingen sinds de release van pwnagetool?

Thx alvast!
  #19  
Oud 27-07-10, 17:41
Guest-20190612190202
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Hier PRECIES hetzelfde probleem!
Eerst Geen service en later gaat mijn iPhone vanzelf uit!!! Echt zo balen. De eerste keer dat dit gebeurde aan pc gehangen en met blackrain weer gejailbreakt. Maar nu gebeurde het dus WEER en na 2x proberen te jailbreaken wil ie nog steeds niks!!! Balen!! Hoe moet ik dit nu oplossen want ik geloof dat er nog niet bepaald een oplossing is?
Spirit zegt me ff niks, ik heb cydia en Rock erop zitten.
Wie kan me helpen??? Alvast super bedankt!!

Groet van een wanhopige iPhone gebruiker die nu lichtelijk ontwenningsverschijnselen krijgt...
Merel
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: blackra1n jailbreak werkt maar half, dus niet, wie helpt mij? fritsiefrits Unlock 2 27-04-11 20:40
iPhone: blackra1n werkt niet meer Mickeymii Jailbreak 7 05-07-10 22:53
Iphone uitgedaan, blackra1n werkt niet meer. The Unbelievable Archief 11 20-02-10 16:15
FW 3.1.2: iPhone 3GS start niet meer op na Jailbreak (blackra1n) mgpg89 Archief 5 17-01-10 17:42
hulp gezocht, Iphone 3GS + blackra1n wil niet meer opstarten hatcha0001 Archief 2 14-12-09 13:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:53.