//

Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic

Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan redsn0w niet downloaden. Hij zegt als ik op de site van de iPhone dev team ben en ik wil redsn0w downloaden krijg ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1221  
Oud 17-07-10, 22:32
matcool matcool is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 22
Standaard

Ik kan redsn0w niet downloaden. Hij zegt als ik op de site van de iPhone dev team ben en ik wil redsn0w downloaden krijg ik een foutmelding van Google dat de bandbreedte is bereid. Hoe komt dit????
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1222  
Oud 18-07-10, 11:30
wiets27 wiets27 is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: rijnsburg
Berichten: 1
Standaard jailbreak wil niet lukken

help ik wil mijn 3g jailbreaken maar als ik de browse knop aanklik kan ik geen ipsw bestand vinden? wie kan mij helpen?
  #1223  
Oud 18-07-10, 12:22
Funske's schermafbeelding
Funske Funske is offline
• iOS 12.1.1
• 11.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 70
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pattaya Bekijk bericht
  1. Ik krijg een foutmelding bij het herkennen van de ipsw, Unable To Recognize Specified IPSW Error In Redsn0w 0.9.5 Beta,weet iemand een oplossing ik wil mijn iphone jailbreaken maar lukt niet.
Welke IPSW bestand pak je? Je moet die van 4.0 pakken en niet die van 4.0.1
__________________
Have Fun
Funske
  #1224  
Oud 18-07-10, 13:11
Bowmore and more Bowmore and more is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 5
Standaard

Help!! Ik krijg bij het jailbreaken de melding: "Please wait whyle your device is being processed.

Waiting for reboot"

Dit scherm staat nu al erg lang op mijn beeldscherm.

Ik heb ondertussen de iPhone al eens loggekoppeld en geprobeert opnieuw op te starten, maar geen leven meer in 't ding te krijgen.
  #1225  
Oud 18-07-10, 14:23
cube cube is offline
• iOS 4.3.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wiets27 Bekijk bericht
help ik wil mijn 3g jailbreaken maar als ik de browse knop aanklik kan ik geen ipsw bestand vinden? wie kan mij helpen?
De vragen worden steeds stommer zo.. Eerst lezen voordat je vragen gaat stellen. Je deze ipsw voor je 3g eerst downloaden.. Die vindt je overal hier.. Effe zoeken..
  #1226  
Oud 18-07-10, 14:32
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cube Bekijk bericht
De vragen worden steeds stommer zo.. Eerst lezen voordat je vragen gaat stellen. Je deze ipsw voor je 3g eerst downloaden.. Die vindt je overal hier.. Effe zoeken..
haha leuk toch?
ik vind het wel komisch sommige vragen hier te lezen
  #1227  
Oud 18-07-10, 15:08
pattaya pattaya is offline
• iOS 4.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 35
Stuur een bericht via Yahoo naar pattaya
Standaard

Oorspronkelijk geplaatst door pattaya
  1. Ik krijg een foutmelding bij het herkennen van de ipsw, Unable To Recognize Specified IPSW Error In Redsn0w 0.9.5 Beta,weet iemand een oplossing ik wil mijn iphone jailbreaken maar lukt niet.

Welke IPSW bestand pak je? Je moet die van 4.0 pakken en niet die van 4.0.1
__________________
Have Fun
Funske
Die pak ik ook funske maar herkend hij niet,weet jij een ander oplossing
  #1228  
Oud 18-07-10, 15:09
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pattaya Bekijk bericht
Oorspronkelijk geplaatst door pattaya
  1. Ik krijg een foutmelding bij het herkennen van de ipsw, Unable To Recognize Specified IPSW Error In Redsn0w 0.9.5 Beta,weet iemand een oplossing ik wil mijn iphone jailbreaken maar lukt niet.

Welke IPSW bestand pak je? Je moet die van 4.0 pakken en niet die van 4.0.1
__________________
Have Fun
Funske
Die pak ik ook funske maar herkend hij niet,weet jij een ander oplossing
en weet zeker dat je de juiste ipsw hebt...3gs ipsw's werkten hier ook niet bij mij.
  #1229  
Oud 18-07-10, 15:25
pattaya pattaya is offline
• iOS 4.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 35
Stuur een bericht via Yahoo naar pattaya
Standaard ipsw

En welke moet ik hebben volgens jou
  #1230  
Oud 18-07-10, 16:13
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pattaya Bekijk bericht
En welke moet ik hebben volgens jou
zoeken op google naar custom 4.0 iphone ipsw...
krijg je vanzelf lijstje met downloads.
je kunt dan kiezen soms uit activatie of geen activatie. (ligt eraan of je simlockvrij model hebt)
En custom boot logos of niet. cydia zit er altijd wel bij zo ongeveer, en baseband update zit er nooit bij.
  #1231  
Oud 18-07-10, 16:43
pattaya pattaya is offline
• iOS 4.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 35
Stuur een bericht via Yahoo naar pattaya
Standaard

Custom 4.01 moet ik hebben,maar kan hem nergens vinden??
  #1232  
Oud 18-07-10, 16:51
ray36 ray36 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pattaya Bekijk bericht
Custom 4.01 moet ik hebben,maar kan hem nergens vinden??
iPod, iPhone and iPad Firmware Download
  #1233  
Oud 18-07-10, 18:08
iKolia iKolia is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 20
Standaard

Wie kan me helpen, heb nu al paar keer gevraagd in dit topic maar niemand die er antwoord op geeft.

Ik heb een iphone 3G en die wil ik graag jailbraiken, nu heb ik alles geprobeerd ( filmpjes gekeken op youtube, verschillende tips op dit forum maar ik krijg hem niet in DFU mode en ik begin er een beetje gek van te worden. Ik ben onlangs bij een kameraad geweest en hem is het ook niet gelukt terwijl hij dat vaak voor iemand doet.

Als ik instructies volg bij redsn0w krijg ik al gelijk Apple logo te zien en dat hoort volgens mij niet zo.

Kan het zijn dat DFU is uitgeschakeld?

Begrijp er niks meer van.

Hulp aub
  #1234  
Oud 19-07-10, 17:28
iKolia iKolia is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 20
Standaard

Niemand die ook even helpt he wat een goede forum
  #1235  
Oud 19-07-10, 17:34
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iKolia Bekijk bericht
Niemand die ook even helpt he wat een goede forum
Volgens mij hoor je dat apple logo er te komen maar als je daarna je home knop indrukt floept die weg na een paar seconde.

En niet iedereen zit 24/7 dit topic te lezen.
  #1236  
Oud 19-07-10, 18:36
Funske's schermafbeelding
Funske Funske is offline
• iOS 12.1.1
• 11.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 70
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iKolia Bekijk bericht
Wie kan me helpen, heb nu al paar keer gevraagd in dit topic maar niemand die er antwoord op geeft.

Ik heb een iphone 3G en die wil ik graag jailbraiken, nu heb ik alles geprobeerd ( filmpjes gekeken op youtube, verschillende tips op dit forum maar ik krijg hem niet in DFU mode........
Als ik instructies volg bij redsn0w krijg ik al gelijk Apple logo te zien en dat hoort volgens mij niet zo.
Hulp aub
Vet gedrukte letters komen erg agressief over, dus dat zou ik niet meer doen.
Staat jouw iPhone nog aan als je hem koppelt aan je PC? Of staat die uit?
Als die aan staat als je hem koppelt moet je hem eerst uitzetten en wachten totdat hij echt uit is. Daarna precies de procedure volgen zoals beschreven bij redsnow.
Als je iPhone uit staat en je gaat hem dan koppelen, dan gaat je iPhone uit zichzelf aan en krijg je dus inderdaad het Apple-logo. Wacht dan even totdat hij opgestart is en zet hem dan uit. Wacht tot hij echt uit is en volg dan de procedure zoals beschreven bij redsnow.

En een volgende keer niet meteen zo pist worden als je niet direct antwoord krijgt. Het is voor niemand een betaalde baan of zo.
  #1237  
Oud 19-07-10, 19:18
Junky84 Junky84 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 3
Standaard

hallo beste mensen,
ik ben nieuw op dit forum en heb meteen een vraagje!
heeft nou al iemand z'n iphone 3gs met os4.0 nieuwe bootrom kunnen jailbreaken??
ik zie op youtube allemaal filmpjes over LIMERA1N, maar weet niet of ik dit kan vertrouwen! Is er iemand die dat al heeft geprobeerd?heb voorheen blackra1n gebruikt en dat ging prima! maar met die nieuwe software! een ramp! ik moet hem eerst jailbreaken en unlocken voordat ik hem weer kan gebruiken, zit nu al 2 weken in de stress met mn k*t nokia!
graag een reactie
mvg Marc
  #1238  
Oud 19-07-10, 19:21
robbiedobbie's schermafbeelding
robbiedobbie robbiedobbie is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Sittard-Geleen (NL)
Berichten: 290
Standaard

Die filmpjes zijn allemaal nep. Ik heb wel mijn iphone gejailbreaked met nieuwe bootrom, maar niet met limera1n. Ik heb het met behulp van die handleiding op het forum gedaan. Dit is alleen mogelijk als je nog op firmware 3.1.2 zit of de shsh van 3.1.2 hebt. Dit had ik dus heb ik nu een tethered jailbreak op os 4.0 nieuwe bootrom
__________________
Witte Iphone 3gs - 16 GB

Laatst gewijzigd door robbiedobbie; 19-07-10 om 19:24.
  #1239  
Oud 19-07-10, 20:11
LJArnoud LJArnoud is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 31
Stuur een bericht via MSN naar LJArnoud
Standaard

Goededag iphone-genoten,

"Vroeger" was ik de trotse eigenaar van de eerste versie iphone (uit Engeland, zelf geunlocked en jailbreaked).
De 3G heb ik overgeslagen en ben vervolgens overgestapt naar de 3GS (uit België dus standaard ge-unlocked en zelf gejailbreaked).
Deze ging kapot en kreeg een nieuwe 3GS, na week 40-2009 en helaas met versie 3.1.3 erop..

Aangezien ik het jailbreaken vervolgens lang niet meer heb kunnen doen en er een beetje uit ben, wil ik graag het volgende even met jullie checken:

ik heb dus een standaard iphone:
- 3GS
- 32 GB
- modemfirmware 05.12.01
- versie : 3.1.3
- standaard ge-unlocked (uit België)

Ik heb deze nog niet gejailbreaked. Als ik me niet vergis, kan ik dat met deze versie 3.1.3 doen met Spirit.
Vervolgens kan ik mijn SHSH-gegevens veilig stellen voor deze versie (of kan dat ook zonder jailbreak?)
Op die manier heb ik altijd "mijn persoonlijke sleutel" voor de laatste te jailbreaken versie. Toch? Ik begreep dat dit altijd verstandig is voor de toekomst.

Vervolgens wil ik upgraden naar versie 4.0.1 en wachten op een versie van Spirit waar ik deze versie ook mee kan jailbreaken.

Verwoord ik het dan goed? Graag jullie reactie. (Ook een correctie wanneer iemand niet juist reageert.)

Alvast bedankt voor de moeite!

Mvrgr, LJ
  #1240  
Oud 19-07-10, 20:14
robbiedobbie's schermafbeelding
robbiedobbie robbiedobbie is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Sittard-Geleen (NL)
Berichten: 290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LJArnoud Bekijk bericht
Goededag iphone-genoten,

"Vroeger" was ik de trotse eigenaar van de eerste versie iphone (uit Engeland, zelf geunlocked en jailbreaked).
De 3G heb ik overgeslagen en ben vervolgens overgestapt naar de 3GS (uit België dus standaard ge-unlocked en zelf gejailbreaked).
Deze ging kapot en kreeg een nieuwe 3GS, na week 40-2009 en helaas met versie 3.1.3 erop..

Aangezien ik het jailbreaken vervolgens lang niet meer heb kunnen doen en er een beetje uit ben, wil ik graag het volgende even met jullie checken:

ik heb dus een standaard iphone:
- 3GS
- 32 GB
- modemfirmware 05.12.01
- versie : 3.1.3
- standaard ge-unlocked (uit België)

Ik heb deze nog niet gejailbreaked. Als ik me niet vergis, kan ik dat met deze versie 3.1.3 doen met Spirit.
Vervolgens kan ik mijn SHSH-gegevens veilig stellen voor deze versie (of kan dat ook zonder jailbreak?)
Op die manier heb ik altijd "mijn persoonlijke sleutel" voor de laatste te jailbreaken versie. Toch? Ik begreep dat dit altijd verstandig is voor de toekomst.

Vervolgens wil ik upgraden naar versie 4.0.1 en wachten op een versie van Spirit waar ik deze versie ook mee kan jailbreaken.

Verwoord ik het dan goed? Graag jullie reactie. (Ook een correctie wanneer iemand niet juist reageert.)

Alvast bedankt voor de moeite!

Mvrgr, LJ
Je hebt momenteel wel nog 3.1.3 erop staan maar de SHSH voor 3.1.3 is niet meer op te slaan. Je kan deze heel goed jailbreaken met spirit maar (tenzij je een oude bootrom hebt) je kunt niet os 4.0 of 4.01 jailbreaken. Je zult voor os 4 moeten wachten op een nieuwe jailbreaktool.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 981 09-08-11 15:25
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic spysical Jailbreak 151 19-01-11 11:39
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 905 19-12-10 22:40
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic XIII Jailbreak 21 09-12-10 22:16
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 213 13-11-10 12:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:45.