iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Jailbreak & Unlock iPhone 3GS 3.1.3 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/61315-jailbreak-and-unlock-iphone-3gs-3-1-3-a.html)

qntr0l 10-06-10 08:32

Jailbreak & Unlock iPhone 3GS 3.1.3
 
Beste forummembers,

Ik zit met een klein probleem. Ik wil graag mijn iPhone jailbreaken en unlocken, maar heb echter firmware 3.1.3 (05.12.01). Ik las toen op dit forum dat het niet mogelijk is om te downgraden naar 3.1.2 om hier een jailbreak en unlock overheen te halen.

In de tutorials wordt ik er niet wijs uit of dit nu wel of niet kan, dus vraag ik jullie om help.

Zou iemand mij in stappen uit kunnen leggen wat ik moet doen om mijn iPhone toch gejailbreakt en geunlockt te krijgen?

Alvast bedankt!

bloedzuiger12 10-06-10 08:39

Wacht nog even 11 dagen en dan komt de os4.0 uit en dan komt er een software matige unlock uit met jb!
Heb nog even geduld!
En volgens je info balk draai je al op 312!!
Dan zou je in principe blackrain kunnen downloaden en gaan!
Mijn advies wacht ff en het werkt beter
blackrain heeft de laatste tijd veel problemen! Duszzz

Chrisl 10-06-10 08:46

Je kan 3.1.3 ook jailbreaken met Spirit , maar een unlock is er nu nog niet.

qntr0l 10-06-10 08:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bloedzuiger12 (Bericht 462821)
Wacht nog even 11 dagen en dan komt de os4.0 uit en dan komt er een software matige unlock uit met jb!
Heb nog even geduld!
En volgens je info balk draai je al op 312!!
Dan zou je in principe blackrain kunnen downloaden en gaan!
Mijn advies wacht ff en het werkt beter
blackrain heeft de laatste tijd veel problemen! Duszzz

Die info in mijn balkje is oud, ik draai op het moment 3.1.3 (05.12.01) en heb eigenlijk geen geduld om 11 dagen te wachten. Is er toch een mogelijkheid?

bloedzuiger12 10-06-10 09:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door qntr0l (Bericht 462825)
Die info in mijn balkje is oud, ik draai op het moment 3.1.3 (05.12.01) en heb eigenlijk geen geduld om 11 dagen te wachten. Is er toch een mogelijkheid?

Helaas moet ik je dan teleurstellen gezien het feit je hem geupdate hebt is het niet mogelijk om hem software matig te unlocken.
Je hebt namelijk ook de baseband geupdate!
Als je die update is het niet mogelijk om hem middels software te unlocken!
Je kan hem via spirit jailbreaken en dan ben je 1 stap verder.
Maar begrijp daar ook uit dat je dan niet kan bellen danwel gebeld worde!

En dan zal je alsnog moeten gaan wachten op 21 juni!
Of je moet goed met computers ed zijn dan kan je nu al met beta software gaan werken!
De officiele is pas op 21 juni!

Succes ermee!

(slotje)

qntr0l 10-06-10 09:15

Máár, de betasoftware is ook nog niet geunlockt toch? Dan heb ik er weinig aan. Pff dit is wel zuur zeg!

bloedzuiger12 10-06-10 09:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door qntr0l (Bericht 462840)
Máár, de betasoftware is ook nog niet geunlockt toch? Dan heb ik er weinig aan. Pff dit is wel zuur zeg!

De betasoftware heeft het op dit moment wel mogelijk gemaakt om softwarematig unlocked te worden!
FF googlen en je hebt hem!

qntr0l 10-06-10 09:34

Kijk aan, dat is helemaal top! Zou je me misschien een link kunnen PM'en, ik ga dan wel even zoeken maar een beetje hulp (jij weet welke versie goed is) kan natuurlijk geen kwaad.

eentje 10-06-10 09:47

is die unlock van beta 4.0 niet alleen voor 3g ?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:56.