iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Sprit JB , 3.1.3 wel of niet updaten naar 4.0? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/61846-sprit-jb-3-1-3-niet-updaten-naar-4-0-a.html)

fransbreda 18-06-10 10:47

Sprit JB , 3.1.3 wel of niet updaten naar 4.0?
 
Ik heb momenteel 3gs fw 3.1.3 met spirit J B.

Als in een paar dagen iOS 4 uitkomt dan moet ik niet updaten of wel?

Kan ik ios 4 met spirit weer jailbreaken?

Mvg

eentje 18-06-10 10:49

ik zou nog niet updaten inderdaad. spirit werkt volgens mij nog niet met ios4.

ik zou nog paar weekjes wachten met updaten tot de nieuwe jailbreak en unlock tools uit zijn en meerdere mensen het gedaan hebben.

mijn ervaringen met net uitgebrachte tools is dat er nog wel is wat bugjes in willen zitten. ik zou dus lekker voorlopig op 3.1.3 blijven tot er officieel duidelijkheid is of er snel een jailbreak voor ios4 komt

fransbreda 18-06-10 10:56

Dat dacht ik dus al, bedankt

In het overzicht jailbreak vind ik trouwens weinig over spirit.

Leo van der Meer 19-06-10 17:28

Jailbreak kan wel al met redsn0w.

Colpaert 19-06-10 17:31

Jailbreak en Unlock zullen er volgens mij heel vlug zijn voor iOS4. Ik verwachte het zeker in dezelfde week mss zelf na een paar dagen al :)

Scooter 19-06-10 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Colpaert (Bericht 467360)
Jailbreak en Unlock zullen er volgens mij heel vlug zijn voor iOS4. Ik verwachte het zeker in dezelfde week mss zelf na een paar dagen al :)

Met een Belgische Iphone mag ik dus gerust updaten?

yingie 19-06-10 19:41

Yup, simlockvrije iPhones zoals die uit België kun je gerust updaten. Je zult dan wel op een jailbreak moeten wachten, aangezien Spirit niet werkt op iOS 4 (dat gat is door Apple gedicht). En voor de unlockers: het iPhone Dev Team heeft al aangekondigd, dat zij een unlock hebben voor iOS 4. Na de officiële verschijning van iOS 4 zullen zij die unlock ook gratis beschikbaar stellen.

Scooter 19-06-10 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yingie (Bericht 467405)
Yup, simlockvrije iPhones zoals die uit België kun je gerust updaten. Je zult dan wel op een jailbreak moeten wachten, aangezien Spirit niet werkt op iOS 4 (dat gat is door Apple gedicht). En voor de unlockers: het iPhone Dev Team heeft al aangekondigd, dat zij een unlock hebben voor iOS 4. Na de officiële verschijning van iOS 4 zullen zij die unlock ook gratis beschikbaar stellen.

Ok danke voor de info de jailbreak kan wel wachten

Colpaert 20-06-10 10:40

in elk geval zal er na iOS 4 niet direct veel zijn waarvoor ik een jailbreak zal uitvoeren. Enkel en alleen om mijn Amerikaanse iPhone 3G te unlocken en voor SBsetting jailbreak ik mijn iPhone het liefst. Themes en andere zijn maar bijkomstig. Ik hoop op een snelle unlock, dan kan ik mijn iPhone nog updaten voor ik op 2juli vertrek naar Italië.

Scooter 20-06-10 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Colpaert (Bericht 467555)
in elk geval zal er na iOS 4 niet direct veel zijn waarvoor ik een jailbreak zal uitvoeren. Enkel en alleen om mijn Amerikaanse iPhone 3G te unlocken en voor SBsetting jailbreak ik mijn iPhone het liefst. Themes en andere zijn maar bijkomstig. Ik hoop op een snelle unlock, dan kan ik mijn iPhone nog updaten voor ik op 2juli vertrek naar Italië.

SBsetting en BiteSMS ;-)

SwooZy 20-06-10 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yingie (Bericht 467405)
Yup, simlockvrije iPhones zoals die uit België kun je gerust updaten. Je zult dan wel op een jailbreak moeten wachten, aangezien Spirit niet werkt op iOS 4 (dat gat is door Apple gedicht). En voor de unlockers: het iPhone Dev Team heeft al aangekondigd, dat zij een unlock hebben voor iOS 4. Na de officiële verschijning van iOS 4 zullen zij die unlock ook gratis beschikbaar stellen.

Is dit zeker dus na iOS4 of na de release van iPhone 4?

mascholten 21-06-10 11:31

Ik twijfel ook of ik moet updaten, ben ik de apps die ik via installer geïnstalleerd heb kwijt na een update?
Itunes heeft ze wel gewoon overgenomen bij de sync.
Ik hoef niet zo nodig meteen weer te jailbreaken na de update maar ik wil de geïnstalleerde apps niet verliezen.

denman80 21-06-10 18:33

Ik ben ook zwaar benieuwd

memo06 21-06-10 19:34

weet iemand al wanneer er een jailbreak komt voor ios 4 (ook voor de 3gs met nieuwe bootrom?)

Boris1991 21-06-10 19:38

@memo06,
afwachten man, zodra daar meer over bekend wordt staat het uiteraard op de frontpage.
meer is er niet bekend denk ik.


ik heb een iPhone 3GS 32GB uit belgie (simlockvrij) weet alleen niet meer welke jailbreak programma ik heb gebruikt (tijd geleden) weet iemand hoe ik hier achter kan komen?
ik hoop dat jullie het weten!

bedankt!

denman80 21-06-10 19:57

En Itunes? kan ik die wel upgraden naar 9.2? met huidige JB (spirit)?

elbertox 21-06-10 20:16

Kan ik mijn iPhone nog syncroniseren zonder dat ik update naar iOS4, of doet iTunes dit automatisch?

bboyspy 21-06-10 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elbertox (Bericht 468856)
Kan ik mijn iPhone nog syncroniseren zonder dat ik update naar iOS4, of doet iTunes dit automatisch?

Je kan gewoon werken met de nieuwe iTunes en je oude iPhone firmware. Hij zal je altijd eerst vragen of je iets wil upgraden.

cloverfield 21-06-10 21:04

Het wordt bij elke release ingewikkelder... je krijgt steeds meer iDevices, meer jailbreaks, meer iOS versies, meer mogelijkheden...

Ik heb mijn iPhone 3G 3.1.3 met Spirit gejailbreaked (zonder unlock, T-Mobile gelockte iPhone). Wil eigenlijk wel naar iOS4, maar wel met jailbreak.
Geen idee waarom ik ooit spirit gebruikte (had toen geen Mac). Ik lees dat redsn0w wel werkt? Iemand al lekker lopen testen? :)

DaMeastro 21-06-10 22:57

Staat er al ergens iets dat ze bezig zijn om de 3gs nieuwe bootrom te jailbreaken?
Want anders wacht ik met updaten, paar dagen zonder JB is niet erg. Maar paar maanden wel..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:45.