//

Jailbreak iphone 3.1.3 zonder sim

Jailbreak iphone 3.1.3 zonder sim discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb sinds kort een iphone 8gb. 3.1.3 en ik wil hem jailbreaken. Hij deed het gewoon goed totdat ik hem ging resetten naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-06-10, 12:29
Rbn015 Rbn015 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Arrow Jailbreak iphone 3.1.3 zonder sim

Hallo, ik heb sinds kort een iphone 8gb. 3.1.3 en ik wil hem jailbreaken. Hij deed het gewoon goed totdat ik hem ging resetten naar fabriek's instellingen. Nu krijg ik dit: "No simcard installed insert a valid SIM with no PIN lock to activate the iPhone"
En als ik er een sim in doe (willekurige provider) krijg ik. "Plaats een geldige simkaart zonder pincode om de iphone te activeren"
Moet ik dan iemand zoeken met een iPhone en dan zijn sim er even in doen, zodat zo me iphone geactiveerd word?

Een vriend van mij zei ook nog je moet hem jailbreaken dan kan je hem ook unlocken met clydia ofzo. Ik wou hem dus jailbreaken maar het lukt gewoon niet
ik heb redsnow 9.2 gebruikt
hier blijftie hangen op "waiting for reboot"
ik heb spirit gebruikt
ik heb snowbreeze gebruikt
maar het lukt gewoon niet, het zou kunenn omdat die tutorials beetje out of date zijn of omdat er geen sim inzit

Hopelijk weer hier iemand een oplossing want ik wil hem heel graag gaan gebruiken.

nogmaals ik heb nu firmware 3.1.3

Laatst gewijzigd door Rbn015; 20-06-10 om 12:49.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-06-10, 16:27
The Unbelievable's schermafbeelding
The Unbelievable The Unbelievable is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 424
Standaard

Je doelt op een iPhone 3G? Waar komt die iPhone vandaan?
__________________
Koekje erbij?
  #3  
Oud 22-06-10, 21:42
dobbelsteen360 dobbelsteen360 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 3
Standaard

Ik heb het zelfde probleem iemand hulp??
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Jailbreak en unlocken zonder sim-kaart xanderz94 Unlock 6 06-05-11 13:26
iPhone: Jailbreak iPhone 4 zonder Sim? Nilles Jailbreak 2 12-08-10 19:18
iPhone 3GS: new bootrom FW 3.1.3 Jailbreak+Unlock zonder org. sim BytesNL Unlock 6 06-08-10 13:23
iPhone: iPhone 3gs new bootrom FW 3.1.3 Jailbreak+Unlock zonder org. sim BytesNL Jailbreak 0 29-07-10 22:47
iPhone 3G: Rebel sim (v70) best met of zonder jailbreak gebruiken? DenDo Unlock 8 01-06-09 23:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:18.