//

iPod Touch 32GB Jailbreak of niet

iPod Touch 32GB Jailbreak of niet discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb sinds zaterdag een iPod Touch 32GB (Firmware versie 3.1.3) en zit erover te twijfelen of ik hem zal Jailbreaken of niet. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-06-10, 13:02
Milo44 Milo44 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard iPod Touch 32GB Jailbreak of niet

Beste,

Ik heb sinds zaterdag een iPod Touch 32GB (Firmware versie 3.1.3) en zit erover te twijfelen of ik hem zal Jailbreaken of niet.
Ik heb hier totaal geen kennis van, en wil daarom zeker zijn van mijn zaak.
Daarom heb ik hier een account aangemaakt om een aantal vragen erover te stellen, en hopelijk wat wijzer kan worden gemaakt over dit onderwerp.

Mijn vragen:

1. Kan ik een "backup" maken van hoe mijn iTouch nu is? Fabrieksstaat zegmaar?
Dat als het fout gaan, of mijn iTouch niet meer werkt, ik gewoon deze "backup" terug zet, dat hij dan weer werkt?

2. Als ik mijn iTouch toch jailbreak, vervalt mijn garantie dan? Of behoud ik deze zodra dat als ik er problemen mee heb, de oude firmware weer terugzet, en dan opstuur (bij wijze van)?

3. Ik heb gelezen dat als ik mijn iTouch jailbreak, dat hij mogelijk instabiel wordt. Veel crashed, blijft hangen etc. Klopt dit?

4. Mag mijn iTouch nooit meer uit, zoals bij een iPhone? Of is dit iets totaal anders?

5. Als je je iTouch jailbreaked, lijden de batterij-duur, en prestaties hieronder? Verslechteren ze, of worden ze juist beter enz?


Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, en deze vragen kunnen beantwoorden.

Bij voorbaat dank.

Laatst gewijzigd door Milo44; 21-06-10 om 18:48.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-06-10, 17:47
GuestHx
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

voordat ik antwoord op al deze vragen (lees: ik ben te lui om dat te typen). er komt binnen een paar uur een nieuwe software, waar je bijna de jailbreak niet meer nodig hebt.
  #3  
Oud 21-06-10, 18:47
Milo44 Milo44 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haxtro Bekijk bericht
voordat ik antwoord op al deze vragen (lees: ik ben te lui om dat te typen). er komt binnen een paar uur een nieuwe software, waar je bijna de jailbreak niet meer nodig hebt.
Je bent te lui om te typen? Sorry, maar wat doe je hier dan op dit forum? Hier help je toch mensen?
En wat bedoel je met dat nieuwe software?
Zou het fijn vinden als ik geholpen zou worden door iemand die wel iets wil uitleggen en iets zou willen typen...
  #4  
Oud 21-06-10, 18:50
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

1. Ja
2. Nee, maar je kan voor de zekerheid best herstellen voor je je iPod terugbrengt.
3. Nee (al is dat ook afhankelijk van wat je installeert)
4. Als je jailbreakt met Spirit zal je geen last hebben van de zogenaamde tethered-jailbreak.
5. Idem als vraag vier.

Maar zoals Haxtro zegt komt iOS4.0 er zo dadelijk aan en kan je daar best even op wachten voor je gaat jailbreaken. Dat bespaart je dan dubbel werk.

En omdat dit alles al te vinden is op het forum kan dit topic op slot. Zoeken op Spirit zal je al heel wat resultaten opleveren.

//Slotje
Discussie gesloten

Labels
ipod touch jaillbreak



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipod Touch 3G 32Gb kan locatie niet bepalen MattSoetaert iPhone algemeen 2 02-01-11 01:58
Ipod touch 32gb 3g 3.1.3 jailbreak of downgrade tim2100 Archief 4 11-03-10 08:56
Iphone 3GS 32gb vs Ipod touch 32gb PeHa5772 Koopinformatie Nederland 8 24-01-10 21:48
Ipod Touch 3G 32GB edwin45 Archief 1 21-01-10 21:44
Vraagje over iPod touch 32GB Londonforever Koopinformatie Nederland 7 11-05-08 03:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:58.