iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Custom IOS 4 Firmware ? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/62256-custom-ios-4-firmware.html)

Sterke-Jerke 22-06-10 15:28

Custom IOS 4 Firmware ?
 
Indien er custom 4.x firmware komt, worden die hier ter beschikking gesteld?
(Net als de 3.x, met in verschillende vormen?)

Techninsch: Zijn er dan ook verschillende basebands? Of kun je dat dan niet kiezen?

kjdekoning 22-06-10 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sterke-Jerke (Bericht 470955)
Indien er custom 4.x firmware komt, worden die hier ter beschikking gesteld?
(Net als de 3.x, met in verschillende vormen?)

Techninsch: Zijn er dan ook verschillende basebands? Of kun je dat dan niet kiezen?

Dit stond in een ander topic:

Twee andere forumleden hebben hem er ook opstaan en het lijkt allemaal goed te gaan. De custom firmware is gemaakt met deze handleiding: 4.0 Public Jailbreak for 3GS with old bootloaders Lees daar goed aan welke eisen je moet voldoen.

Als je heel erg gehecht bent aan je jailbreak, unlock of andere zaken, update dan niet en wacht dan op de officiele devteam jailbreak! Als je het leuk vindt om te testen op je 3GS en vind je het eventueel niet erg om een paar dagen zonder jailbreak te zitten, dan schijnt hier storage.to - Download de custom firmware te staan ;)

Mynx 22-06-10 16:29

Kan iemand die FW op een degelijke filehost zetten (lees:rapidshare) , die storage.to blijft ma crashe bij mij^^

Sterke-Jerke 22-06-10 16:51

Ik wacht wel even, tot er een "officiële" link is, want er staat verder geen info over deze versie (Wel of Niet activated, etc).

Waarschijnlijk laat deze je baseband intact, maar ik ga het risico niet lopen.

Ik wacht dus maar op een activated 4.x versie met te unlocken baseband. (custom) :-)

kjdekoning 22-06-10 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sterke-Jerke (Bericht 471174)
Ik wacht wel even, tot er een "officiële" link is, want er staat verder geen info over deze versie (Wel of Niet activated, etc).

Waarschijnlijk laat deze je baseband intact, maar ik ga het risico niet lopen.

Ik wacht dus maar op een activated 4.x versie met te unlocken baseband. (custom) :-)

Deze heb ik erop staan, is niet geactiveerd, geen boot logo's etc en met cydia.

StefV 22-06-10 17:05

Ik wacht ook even op een topic van Destiny.. Die werken altijd :)

The Unbelievable 22-06-10 17:07

Hoezo wil je je baseband houden? Er is een unlock voor de nieuwste baseband beschikbaar gesteld.

kjdekoning 22-06-10 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Unbelievable (Bericht 471219)
Hoezo wil je je baseband houden? Er is een unlock voor de nieuwste baseband beschikbaar gesteld.

Klopt, wel unlock geen jailbreak voor 3gs

The Unbelievable 22-06-10 17:26

Maar dan kan je net zo goed als de jailbreak uit is gewoon de 'echte iOS 4' downloaden en dan jailbreaken met Redsn0w(?) of Limera1n(?) ipv wachten op een custom firmware.

Cyberbob 22-06-10 17:44

is het dan ook mogelijk als je via itunes ios4 heb geinstalleerd en daarna die custom firmware te installeren?
En werkt alles dan ook gewoon naar behoren? Waarom doet niet iedereen dit dan? Waarom wachten op jailbreak als dit ook kan?

Harley4 22-06-10 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cyberbob (Bericht 471316)
is het dan ook mogelijk als je via itunes ios4 heb geinstalleerd en daarna die custom firmware te installeren?
En werkt alles dan ook gewoon naar behoren? Waarom doet niet iedereen dit dan? Waarom wachten op jailbreak als dit ook kan?

Omdat ie hier, en bij velen niet werkt ;)

kjdekoning 22-06-10 18:31

Hier een nieuwe custom firmware die bij iedereen zou moeten werken indien je een 3GS hebt, geen custom logo's etc en hacktivated inclusief Cydia. Have fun: storage.to - Download

The Unbelievable 22-06-10 18:49

Ook voor nieuwe bootrom? Ah ik zie het, nee.

koekwous 22-06-10 18:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kjdekoning (Bericht 471431)
Hier een nieuwe custom firmware die bij iedereen zou moeten werken indien je een 3GS hebt, geen custom logo's etc en hacktivated inclusief Cydia. Have fun: storage.to - Download

Sweet! ik was nog van een activatie afhankelijk!

Was er nou wel of niet een unlock beschikbaar?

iig bedankt voor de moeite!!

Gr. KoeK

light 22-06-10 18:51

Ik heb een jailbroken (met blackrain) 3GS 3.1.2 met bootrom 359.3
Kan ik deze custom gebruiken met shift+herstel en klaar? En is deze custom de official of GM?

MichaelJ 22-06-10 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door light (Bericht 471469)
Ik heb een jailbroken (met blackrain) 3GS 3.1.2 met bootrom 359.3
Kan ik deze custom gebruiken met shift+herstel en klaar? En is deze custom de official of GM?

Probeer het zou ik zeggen en we zien het vanzelf! Als het goed is deze CF official :) Laat het ons weten, ik ga pas vanavond aan de gang..

Harley4 22-06-10 19:04

Helaas ook een 1604 hier.

MichaelJ 22-06-10 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Harley4 (Bericht 471493)
Helaas ook een 1604 hier.

Dit komt omdat je niet van 4.0 naar 4.0 (met Cydia) kan gaan. Je zal eerst terug moeten naar 3.1.2 of 3.1.3 (gepwnd) en dan kan je pas naar 4.0(met Cydia) Ik ga vanavond eerst is downgraden en kijken of het lukt..

light 22-06-10 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MichaelJ (Bericht 471479)
Probeer het zou ik zeggen en we zien het vanzelf! Als het goed is deze CF official :) Laat het ons weten, ik ga pas vanavond aan de gang..

moet nu werken. Ga het ook pas laat vanavond proberen. Als iemand anders het is gelukt in ongeveer dezelfde situatie eg bootrom. Graag laten weten! Kan geen dag zonder telefoon xD

koekwous 22-06-10 19:46

Ik wil zo gaan restoren, wil alleen weten of ik m'n iphone wel kan unlocken..? ja toch?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:23.