iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: jailbreak ios4 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/62276-jailbreak-ios4.html)

the_nilsinho 22-06-10 16:36

jailbreak ios4
 
hallo

heb net mijn iphone 3g gejailbreakt. ik heb dus de background. het probleem is nu dat cydia cache failure aangeeft.
ook is het pictogrammetje vn cydia in mijn menu wit, kan dit of is er een fout?
mvg

Nils

Bomans 22-06-10 16:39

Is normaal, je moet cydia openen en hem laten updaten.

Dit kan even duren (lees: meer dan 15 minuten)

Sommige servers liggen er uit omwille van de drukte momenteel.

WTFoX 22-06-10 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door the_nilsinho (Bericht 471128)
hallo

heb net mijn iphone 3g gejailbreakt. ik heb dus de background. het probleem is nu dat cydia cache failure aangeeft.
ook is het pictogrammetje vn cydia in mijn menu wit, kan dit of is er een fout?
mvg

Nils

Hoi Nils,

Hoe heb jij je 3G gejailbreakt? Ik heb al redsn0w maar nog steeds geen goeie IPSW. Misschien kan jij me helpen.

jeffrey52 22-06-10 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WTFoX (Bericht 471153)
Hoi Nils,

Hoe heb jij je 3G gejailbreakt? Ik heb al redsn0w maar nog steeds geen goeie IPSW. Misschien kan jij me helpen.

iOS Firmware

Daar moet je je iPhone kiezen, en dan die desbetreffende firmware downloaden :)

WTFoX 22-06-10 18:44

Alleen heb ik dan geen IPSW bestand toch? een ZIP met allerlei bestanden erin, maar geen IPSW.

Of doe ik nu iets verkeerd?

ButcherJF 22-06-10 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WTFoX (Bericht 471455)
Alleen heb ik dan geen IPSW bestand toch? een ZIP met allerlei bestanden erin, maar geen IPSW.

Of doe ik nu iets verkeerd?

Verander .zip in .ipsw en je kijkt je ogen uit....

the_nilsinho 22-06-10 19:47

wat moet ik nu voorts nog iets in cydia doen?

feyzo 22-06-10 20:49

Hoe moet je het in ipsw veranderen

Dragon 22-06-10 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door feyzo (Bericht 471695)
Hoe moet je het in ipsw veranderen

Extensie veranderen van .rar of .zip naar .ipsw

gogo49 22-06-10 20:59

Kun je ergens multitasking uitschakelen, hij word wel wat traag (iphone 3g) moet je dan gewoon backgrounder eraf gooien via cydia of zit het anders in elkaar?

gr

Momenol 22-06-10 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gogo49 (Bericht 471718)
Kun je ergens multitasking uitschakelen, hij word wel wat traag (iphone 3g) moet je dan gewoon backgrounder eraf gooien via cydia of zit het anders in elkaar?

gr

iOs4 ondersteunt geen multitasken op iPhone 3g. als je iPhone gejailbraikt is kan je deze gewoon verwijderen in Cydia.

roypaint 22-06-10 21:06

Hallo allemaal ik heb een 3GS en wil graag ios4 downloaden, maar gaat mijn simlock dan weer op slot ? Gr. Roy ps ik heb geen jailbreak meer na upgrade naar 3.1.3

gogo49 22-06-10 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Momenol (Bericht 471725)
iOs4 ondersteunt geen multitasken op iPhone 3g. als je iPhone gejailbraikt is kan je deze gewoon verwijderen in Cydia.

Oke en is dat het programma backgrounder, of nog meer programma's?
Ik heb hem gejailbreak via redsnow zoals het uitgelegd is op het forum.

Ik neem aan dat het multitasking het gene is wat je memory op vreet of is daar nog een ander programma verantwoordelijk voor ?

Hoop vragen, maar ik wil de iphone zaterdag aan mijn zoon geven voor zijn verjaardag, en dan zou het mooi zijn als hij een beetje soepel werkt.

thx

Lips 22-06-10 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roypaint (Bericht 471739)
Hallo allemaal ik heb een 3GS en wil graag ios4 downloaden, maar gaat mijn simlock dan weer op slot ? Gr. Roy ps ik heb geen jailbreak meer na upgrade naar 3.1.3

Zou het ook heel graag willen weten of dit geen probleem geeft, want sinds vandaag was het eindelijk weer eens mogelijk mijn iPhone te unlocken.

Mvg. Lips

TakenBoxershort 22-06-10 21:23

Kan je met een iphone 3gs met software 4.0 downgrade naar 3.1.3 ik heb op make my life easy gedrukt in cydia op 3.1.3 kan ik nu downgrade zoja hoe

jeffrey52 22-06-10 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gogo49 (Bericht 471743)
Oke en is dat het programma backgrounder, of nog meer programma's?
Ik heb hem gejailbreak via redsnow zoals het uitgelegd is op het forum.

Ik neem aan dat het multitasking het gene is wat je memory op vreet of is daar nog een ander programma verantwoordelijk voor ?

Hoop vragen, maar ik wil de iphone zaterdag aan mijn zoon geven voor zijn verjaardag, en dan zou het mooi zijn als hij een beetje soepel werkt.

thx

Als je hem gejailbreakt hebt, en multitasking hebt ingeschakeld tijdens de jailbreak, en je wilt dat nu uitschakelen, moet je opnieuw jailbreaken met redsnow, maar dan multitasking uitschakelen.

Tja, het kan verschillen wat geheugen opvreet. Multitasking vreet volgens mij niks tenzij je het gebruikt. Andere jailbreak apps kunnen ook geheugen vreten. De custom background (die je waarschijnlijk ook hebt ingeschakeld tijdens het jailbreaken) zorgt ook voor trage animaties op het springboard. Misschien eerst kijken dus wat er gebeurt als je dat uitschakelt.

jeffrey52 22-06-10 22:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TakenBoxershort (Bericht 471784)
Kan je met een iphone 3gs met software 4.0 downgrade naar 3.1.3 ik heb op make my life easy gedrukt in cydia op 3.1.3 kan ik nu downgrade zoja hoe

VOLGENS MIJ kan dat wel. Download hier je firmware: http://www.felixbruns.de/iPod/firmware/ en druk op ALT + herstel. Selecteer dan die firmware, en ga herstellen. Als het goed is zou het zo moeten werken, MAAR IK BEN HIER NIET ZEKER VAN.

dasma 22-06-10 23:44

Ik heb 4.0 erop gezet en gejailbreakt, maar als ik multitasking wil activeren en 2 keer homeknop indruk is alles leeg. geen multitasking dus! Jailbreak met laatste redsnow. Hoe kan ik het laten werken?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:49.