iPod Touch 2G met modelnr. MC discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, nadat iOS4 is uitgekomen wilde ik het Jailbreaken, ik heb een iPod Touch 2G met een modelnummer MC. En redsn0w laat dit volgens mij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPod Touch 2G met modelnr. MC
Hallo,
nadat iOS4 is uitgekomen wilde ik het Jailbreaken, ik heb een iPod Touch 2G met een modelnummer MC. En redsn0w laat dit volgens mij toe, maar dan is het een tethered jailbreak (?). Dit maakt niet echt uit. Maar als ik op Yes klik krijg ik deze melding: Alvast bedankt, Tom. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Vraag me echt af of mensen nog wel lezen? Deze jailbreak is niet voor 2G MC model, 3G iPod Touch en 3GS iPhone
|
|||
|
|||
Ja, mensen lezen, maar op de site van redsn0w staat niet dat dit niet werkt (bij de downloadlink van de laatste release).
Maar nee, helaas. Werkt niet. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja maar als er staat voor 2G and 3G, moet je daar goed naar luisteren(fail).
|
|||
|
|||
2G staat er, maar MC model werkt niet, en dat staat er niet.
|
|
||||
|
||||
MC model is altijd al listed onder 3G, omdat daar een nieuwe 3G bootrom in zit.
|
|
|||
|
|||
Hoe kan ik zien of ik een 2g heb of een 3g ipod touch heb?
thx |
|
||||
|
||||
64 is altijd 3G, 32 kan ook nog 2G zijn. 8GB kan je herkennen aan het modelnummer dat begint met MC. Mijn 16GB iPod Touch 2G begint bijvoorbeeld met MB en is dus een 2G. De 32GB 3G ondersteunt ook Voice Control, dus hou eens je Homeknop een tijdje in en kijk of er Voice Control komt. De 2G niet.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Getest ik heb een MC hij heeft 8 gb en geen voice control. Dus een 2g en daar kan ik toch niks mee? (ha het rijmt ) thx |
|
|||
|
|||
Nog niet jailbreaken nee.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Binnenkort komt nieuwe versie van Spirit uit. Hou hun site dus in de gaten
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Navigeren met iPod touch | arcovandermeij | iPhone Navigatie | 5 | 04-07-11 22:04 |
firmwareprobleem met de iPod Touch | Maxtonis | iPhone algemeen | 7 | 09-09-10 18:12 |
iPhone: Jailbraik met 4.0.2 iPhone 3G, iPod Touch 2G met Redsn0w | beukje | Jailbreak | 14 | 08-09-10 20:59 |
iPod Touch met firmware 2.1 ? | Destiny | Archief | 2 | 25-09-08 20:10 |
|
|