iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Jailbreaken OS 4.0 (non-beta) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/62335-jailbreaken-os-4-0-non-beta.html)

samtulp6 22-06-10 20:56

Jailbreaken OS 4.0 (non-beta)
 
hallo mensen
ik probeerde vandaag mijn iphone 3gs 32 gig te jailbreaken met redsn0w_win_0.9.5b5-3 ( en nu komt de maar )

maar ik krijg de hele tijd unable to recognize specified ispw ...

ik had mijn 3.1.3 ge-jailbreakd en vond dit heel fijn , eigenlijk had ik os 4.0 helemaal niet nodig , alles had ik al ..

# 1 ) : ik werk op een windows platform , vista

# 2 ) Redn0w werkt dus niet ...

# 3 ) ik heb de volgende firmware geprobeert :

iPhone3,1_4.0_8A293_Restore.ispw

iPhone1,2_4.0_8A230m_Restore.ipsw


wie weet hoe je dit kan oplossen ?



met voorbaat dank

Momenol 22-06-10 20:59

iphone 3gs iOs4 valt nog niet te jailbraiken voor zover ik weet.

samtulp6 22-06-10 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Momenol (Bericht 471720)
iphone 3gs iOs4 valt nog niet te jailbraiken voor zover ik weet.

die redsn0w was speciaal voor os4.0 stond er ,:confused:

Momenol 22-06-10 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door samtulp6 (Bericht 471724)
die redsn0w was speciaal voor os4.0 stond er ,:confused:

ja maar niet voor iPhone 3gs.
Citaat:

Jailbreak iOS4! Alleen de iPhone 3G en iPod Touch 2G

samtulp6 22-06-10 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Momenol (Bericht 471726)
ja maar niet voor iPhone 3gs.

ojee , daar had ik nieteens aan gedacht ...
das niet erg leuk ... ik zal ff googlen , bedankt voor je snelle reactie :D

dase 22-06-10 21:04

volgens mij is hier een jealbreak voor,weet er iemand toh iets meer van?

Bomans 22-06-10 21:14

Je kan dit proberen:

Jailbreak iOS 4 iPhone 3GS and Install Your First Cydia Apps [with Compatibility List]

samtulp6 22-06-10 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 471759)

danku ik zal het nu proberen:d

dase 22-06-10 21:16

staat er bij jullie nu wel dat aplicatie game center bij mij niet???

samtulp6 22-06-10 21:17

?? welk game -center ?:confused:

samtulp6 22-06-10 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 471759)

is pwnage tool niet aleen voor mac ?

dase 22-06-10 21:23

als je os 4.0 heb installer moet een aplicatie van game center de bij staan als ik zo op de foto van os4.0 zie staat hij erop

E-Swabala 22-06-10 21:26

Hallo Iphone vrienden, ook ik heb me laten vangen, alles werkte perfect met de jailbreak op 3.1.3. Gister wou ik alles eens syncroniseren en liet me dus vangen aan de update. Gevolg is dat geen enkele app nog werkt, mijn geliefde GPS etc... wat een grote fout heb ik me op de hals gehaald. Ik las dat er nog geen jealbreak voor de iOS 4 bestaat? Of mogelijk de link van (Bomans), tjonge tjonge... heb ik wat anders te doen dan weer te gaan zoeken...hoe en wat om het allemaal weer netjes voor elkaar te krijgen. Is er anderzijds een manier om de apps werkend te krijgen op de iOS 4... Het lijkt dat vele apps niet op de iOS 4 zijn ingesteld... dus misschien beter herstellen naar 3.13 zoals appel (Itunes) voorstelt en dan opnieuw op de 3.13 alles jealbreaken en setten?

Luc

Momenol 22-06-10 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dase (Bericht 471781)
als je os 4.0 heb installer moet een aplicatie van game center de bij staan als ik zo op de foto van os4.0 zie staat hij erop

deze was weggelaten. lezen jullie geen nieuws voor je post?
Game Center nog niet in iOS 4: wat missen we? - iPhone - iPhoneclub.nl

samtulp6 22-06-10 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E-Swabala (Bericht 471789)
Hallo Iphone vrienden, ook ik heb me laten vangen, alles werkte perfect met de jailbreak op 3.1.3. Gister wou ik alles eens syncroniseren en liet me dus vangen aan de update. Gevolg is dat geen enkele app nog werkt, mijn geliefde GPS etc... wat een grote fout heb ik me op de hals gehaald. Ik las dat er nog geen jealbreak voor de iOS 4 bestaat? Of mogelijk de link van (Bomans), tjonge tjonge... heb ik wat anders te doen dan weer te gaan zoeken...hoe en wat om het allemaal weer netjes voor elkaar te krijgen. Is er anderzijds een manier om de apps werkend te krijgen op de iOS 4... Het lijkt dat vele apps niet op de iOS 4 zijn ingesteld... dus misschien beter herstellen naar 3.13 zoals appel (Itunes) voorstelt en dan opnieuw op de 3.13 alles jealbreaken en setten?

Luc

lijkt mij idd het beste , sn0wbreese gebruikte ik , vond ik heel fijn ,
http://ih8sn0w.com/index.php/welcome.snow
mvg sam

E-Swabala 22-06-10 21:39

Bedankt voor de snelle reactie Sam

OOk voor de link (snowbreese)... nu zelf heb ik de vorige jealbreak niet uitgevoedr, wel de afwerking met eerst iets onnodig dacht ik: terminal of ja het was nodig voor de code alpine met de bedoeling WinSCP en VNC Viewer werkend te krijgen. Wil je nog even terug komen en wel daarvoor: Je hebt Cydia en SB Settings... Is snowbreese? Sorry, een kleine opheldering en ik moet het zelf maar voor elkaar zien te krijgen.

Luc

E-Swabala 22-06-10 21:43

Ik heb een 3GS... hoe ziet men het verschil tussen een old bootrom of ja... de nieuwere dan?

Dank

Luc

Momenol 22-06-10 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E-Swabala (Bericht 471813)
Bedankt voor de snelle reactie Sam

OOk voor de link (snowbreese)... nu zelf heb ik de vorige jealbreak niet uitgevoedr, wel de afwerking met eerst iets onnodig dacht ik: terminal of ja het was nodig voor de code alpine met de bedoeling WinSCP en VNC Viewer werkend te krijgen. Wil je nog even terug komen en wel daarvoor: Je hebt Cydia en SB Settings... Is snowbreese? Sorry, een kleine opheldering en ik moet het zelf maar voor elkaar zien te krijgen.

Luc

nu denk ik dat je alles een beetje door elkaar gooit.

dase 22-06-10 21:47

welke jealbreak heb ik nu nodig voor iphone 3 gs os 4.0 ???

samtulp6 22-06-10 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E-Swabala (Bericht 471820)
Ik heb een 3GS... hoe ziet men het verschil tussen een old bootrom of ja... de nieuwere dan?

Dank

Luc

sorry luc , ik was net mijn 4.0 aan het terugzetten naar 3.1.3 maar nu krijg ik da waarschuwing dat ik hem niet kan jailbreaken omdat mijn boot[nogwat] to nieuw[!] is ...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:23.