//

Pwnagetool 4.0 verzameltopic.

Pwnagetool 4.0 verzameltopic. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mysense het kan wel maar je zit hier dan verkeerd! doe niet wat je hier word verteld op het iphone dev ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #141  
Oud 23-06-10, 11:29
flopkabouter flopkabouter is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mysense Bekijk bericht
het kan wel maar je zit hier dan verkeerd! doe niet wat je hier word verteld
op het iphone dev team blog staat duidelijk bij pwnagetool 4.1
en zowiso niet DFU! maar recovery mode

iPhone 2G - not supported
iPod Touch - not supported
iPod Touch 3G - not supported
het is een AT&T 3G iphone, weleens gejaidbreaked geweest en unlocked maar itunes zette er 3.1.3 op en toen had ik een probleem..
Ik heb nu die custom gedownload! Met activatie voor de 3G...

Dit moet werken?

Thanks!

ps geen spirit en bootroom maakt niet uit bij de normale 3g toch?

So its a GO?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 23-06-10, 11:30
Bartjex88 Bartjex88 is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 35
Standaard

mijne werkt perfect! 45minuutjes werk en alles werkt! Jeuj!
  #143  
Oud 23-06-10, 11:45
Mokka Mokka is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 27
Standaard

Ik heb een 3gs oude bootrom met 3.1.3. spirit jailbreak. Als ik me phone nu eerst herstel naar orginele ipsw 3.1.3. dit weer jailbreak naar 3.1.3 (met Pwnagetool of Redsn0w) en dan herstel met de custom ipsw 4.0 moet dat toch werken?
  #144  
Oud 23-06-10, 11:49
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurenss Bekijk bericht
Zei die hun iPhone al hebben gejailbreakt. Heeft dit lang geduurd? Mijn Iphone 3Gs is momenteel bezig maar het laatste stuk lijkt niet echt vooruit te gaan..
Ging vrij snel. Heb daarna ook geen reserve kopie terug gezet.

Heb het niet geklokt maar schat dat hij ongeveer een kwartier tot 20 min. is bezig geweest.
  #145  
Oud 23-06-10, 11:52
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mokka Bekijk bericht
Ik heb een 3gs oude bootrom met 3.1.3. spirit jailbreak. Als ik me phone nu eerst herstel naar orginele ipsw 3.1.3. dit weer jailbreak naar 3.1.3 (met Pwnagetool of Redsn0w) en dan herstel met de custom ipsw 4.0 moet dat toch werken?
Nope, dacht dat dat ook wel zou werken, maar je moet al vanaf 3.1.3 custom zijn, anders werkt het niet. en probeer maar eens custom op 4.0 of 3.1.3 te zetten, dat lukt alleen maar vanaf 3.1.2
  #146  
Oud 23-06-10, 12:10
PuddingNL's schermafbeelding
PuddingNL PuddingNL is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Huizen
Berichten: 29
Standaard

Ik heb een custom firmware gemaakt met PwnageTool 4.1 voor de 3G
Hij is voorheen al een keer gepwned (draait 3.1.3 custom momenteel).
Moet ik mijn iphone dan ook in DFU zetten?
3.1.x customs installeerde ik eigenlijk altijd in itunes met option + herstel. Dat kan ik nu toch ook doen zonder probleem? Ik lees namelijk iets over recovery mode en DFU enzo..
  #147  
Oud 23-06-10, 12:13
FL3TCH3R FL3TCH3R is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 3
Standaard

Hm, ik heb het vermoeden dat er iets is misgegaan bij mij.

Ik heb een ISPW aangemaakt in PownageTool, en heb op No gedrukt bij de vraag of hij "Do you have an iPhone contract that would activate normally through iTunes?". Maar in feite heb ik een T-mobile abonnement (legaal).
Jailbreak is gelukt en zit nu in iOS4, maar ik heb geen bereik....iemand een oplossing?
  #148  
Oud 23-06-10, 12:26
Mokka Mokka is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trevisnl Bekijk bericht
Nope, dacht dat dat ook wel zou werken, maar je moet al vanaf 3.1.3 custom zijn, anders werkt het niet. en probeer maar eens custom op 4.0 of 3.1.3 te zetten, dat lukt alleen maar vanaf 3.1.2
Mmm dan maar wachten denk ik of downgraden naar 3.1.2
  #149  
Oud 23-06-10, 12:40
FL3TCH3R FL3TCH3R is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FL3TCH3R Bekijk bericht
Hm, ik heb het vermoeden dat er iets is misgegaan bij mij.

Ik heb een ISPW aangemaakt in PownageTool, en heb op No gedrukt bij de vraag of hij "Do you have an iPhone contract that would activate normally through iTunes?". Maar in feite heb ik een T-mobile abonnement (legaal).
Jailbreak is gelukt en zit nu in iOS4, maar ik heb geen bereik....iemand een oplossing?
NICE! Het is gelukt!
Ik heb het probleem opgelost door ultraSnow te installeren. Hij is nu jailbreaked met iOS4 en unlocked op een T-mobile kaartje wat ik bij abbo gehad heb.

Ik zat eerst op 3.1.2 met bootroom 05.11.07 die jailbreaked was met Blackra1n. Niet unlocked.
Ik heb eerst een backup gemaakt in iTunes. Daarna via PwnageTool 4.1 een ISPW aangemaakt, aangevinkt dat ik geen automatische activatie heb (misschien een foutje). Nadat de ISPW aangemaakt was, iTunes geopend en naar de restore mode gegaan. Alt (Mac) ingedrukt gehouden, in venster wat opende mijn aangemaakte ISWP geselecteerd en vervolgens op Open gedrukt. Jailbreak werd aangemaakt en iPhone ging restoren....duurde even, daarna startte hij opnieuw op. Keurig zat ik in iOS4, alleen geen bereik. Daarom unlocked en nu zit ik ook weer op het T-Mobile netwerk.

Ik heb deze guide gevolgt. Jailbreak iOS 4 with PwnageTool 4.0 / 4.01 [How to Guide] | Redmond Pie (unlock guide staat daar ook gelinked)
  #150  
Oud 23-06-10, 12:55
marco538 marco538 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Almere
Berichten: 9
Standaard mogelijk of niet??

Hi,


Ik wil graag mijn iPhone 3GS upgrade naar iOS4, maar het is me totaal niet duidelijk of ik dat nu wel of niet kan (eventueel met behulp van Pwnagetool 4.0.1).

Dit zijn mijn gegevens:
* iPhone 3GS / 32 GB
* serienummer begint met 86936
* model MC141DN
* huidige iOS-versie 3.1.2 (7D11)
* firmware 05.12.01
• ge-jailbreaked met BlackRa1n ...

Kan ik nu wel of niet mijn iPhone OS upgraden naar iOS4 met behulp van Pwnagetool 4.0.1?

Alvast reuze bedankt voor jullie snelle reactie?
  #151  
Oud 23-06-10, 13:25
flopkabouter flopkabouter is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 54
Standaard

Iphone 3G 8gig.
Met 3.1.3 en modem 5.12 als ik het goed heb.
Ik heb nu van alles geprobeerd en gelezen en gedownload maar als ik een custom firmware erop zet krijg ik een 1600 error.

Kan iemand me helpen een niet-geactiveerde 3.1.3 van AT&T aan de praat krijgen?

Thank you

ps. download nu de 3.1.3 custom firmware die ook via het forum te kwijgen was... Zet in de tel weer in DFU mode en probeer ik die cm te installen...

Ik heb alle stappen gelezen maar op de een of andere manier lukt het niet. Kan iemand het nog me vertellen?

GR en bij voorbaat dank...

spijt mij als het irritant is dat mensen 100xx hetzelfde vragen maar ik kom er blijkbaar niet uit.
  #152  
Oud 23-06-10, 13:32
The Unbelievable's schermafbeelding
The Unbelievable The Unbelievable is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 424
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marco538 Bekijk bericht
Hi,


Ik wil graag mijn iPhone 3GS upgrade naar iOS4, maar het is me totaal niet duidelijk of ik dat nu wel of niet kan (eventueel met behulp van Pwnagetool 4.0.1).

Dit zijn mijn gegevens:
* iPhone 3GS / 32 GB
* serienummer begint met 86936
* model MC141DN
* huidige iOS-versie 3.1.2 (7D11)
* firmware 05.12.01
• ge-jailbreaked met BlackRa1n ...

Kan ik nu wel of niet mijn iPhone OS upgraden naar iOS4 met behulp van Pwnagetool 4.0.1?

Alvast reuze bedankt voor jullie snelle reactie?
Snel gezien heb jij de oude bootrom, als jij je iPhone uitzet (Je hebt Blackra1n) komt er dan een iTunes+Stekker of start hij gewoon op? Als hij gewoon opstart heb je de oude bootrom. Dus je kan upgraden met Pwnagetool.
__________________
Koekje erbij?
  #153  
Oud 23-06-10, 13:47
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FL3TCH3R Bekijk bericht
Hm, ik heb het vermoeden dat er iets is misgegaan bij mij.

Ik heb een ISPW aangemaakt in PownageTool, en heb op No gedrukt bij de vraag of hij "Do you have an iPhone contract that would activate normally through iTunes?". Maar in feite heb ik een T-mobile abonnement (legaal).
Jailbreak is gelukt en zit nu in iOS4, maar ik heb geen bereik....iemand een oplossing?
Volgens mij heb je dan in PwnageTool de optie aanstaan om je iPhone te activeren tijdens het jailbeaken. Dit staat standaard aan, maar is bij een T-Mobile iPhone niet nodig.
  #154  
Oud 23-06-10, 14:01
Beev Beev is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FL3TCH3R Bekijk bericht
NICE! Het is gelukt!
Ik heb het probleem opgelost door ultraSnow te installeren. Hij is nu jailbreaked met iOS4 en unlocked op een T-mobile kaartje wat ik bij abbo gehad heb.

Ik zat eerst op 3.1.2 met bootroom 05.11.07 die jailbreaked was met Blackra1n. Niet unlocked.
Ik heb eerst een backup gemaakt in iTunes. Daarna via PwnageTool 4.1 een ISPW aangemaakt, aangevinkt dat ik geen automatische activatie heb (misschien een foutje). Nadat de ISPW aangemaakt was, iTunes geopend en naar de restore mode gegaan. Alt (Mac) ingedrukt gehouden, in venster wat opende mijn aangemaakte ISWP geselecteerd en vervolgens op Open gedrukt. Jailbreak werd aangemaakt en iPhone ging restoren....duurde even, daarna startte hij opnieuw op. Keurig zat ik in iOS4, alleen geen bereik. Daarom unlocked en nu zit ik ook weer op het T-Mobile netwerk.

Ik heb deze guide gevolgt. Jailbreak iOS 4 with PwnageTool 4.0 / 4.01 [How to Guide] | Redmond Pie (unlock guide staat daar ook gelinked)
Welke unlock methode heb jij hiervoor gebruikt?? Ik zit namelijk in precies dezelfde situatie!!

Edit: ultrasnow dus, ff overheen gelezen, maar dit werkt dus?? Omdat ze het hebben over dat je bootrom 04.26.08 en jij dus een andere heb?

Nogmaals Edit: Fantastisch! Ik zie weer T-Mobile staan!! Idd ge unlockt met ultrasnow volgens deze link: http://www.redmondpie.com/unlock-05....ltrasn0w-0.93/

Laatst gewijzigd door Beev; 23-06-10 om 14:12.
  #155  
Oud 23-06-10, 16:27
sted sted is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FL3TCH3R Bekijk bericht
NICE! Het is gelukt!
Ik heb het probleem opgelost door ultraSnow te installeren. Hij is nu jailbreaked met iOS4 en unlocked op een T-mobile kaartje wat ik bij abbo gehad heb.

Ik zat eerst op 3.1.2 met bootroom 05.11.07 die jailbreaked was met Blackra1n. Niet unlocked.
Ik heb eerst een backup gemaakt in iTunes. Daarna via PwnageTool 4.1 een ISPW aangemaakt, aangevinkt dat ik geen automatische activatie heb (misschien een foutje). Nadat de ISPW aangemaakt was, iTunes geopend en naar de restore mode gegaan. Alt (Mac) ingedrukt gehouden, in venster wat opende mijn aangemaakte ISWP geselecteerd en vervolgens op Open gedrukt. Jailbreak werd aangemaakt en iPhone ging restoren....duurde even, daarna startte hij opnieuw op. Keurig zat ik in iOS4, alleen geen bereik. Daarom unlocked en nu zit ik ook weer op het T-Mobile netwerk.

Ik heb deze guide gevolgt. Jailbreak iOS 4 with PwnageTool 4.0 / 4.01 [How to Guide] | Redmond Pie (unlock guide staat daar ook gelinked)
hey gefeliciteerd!

heb je dit met windows gedaan of met een mac?
ik heb enkel windows en wil mijn 3gs ook updaten naar 4.0 met jailbreak en unlock.
alvast bedankt.
  #156  
Oud 23-06-10, 17:03
wheely wheely is offline
• iOS 7.0.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 30
Standaard

Helemaal Top, zonder problemen naar OS 4.0
De mannen van DEV team verdienen een huldiging.
  #157  
Oud 23-06-10, 21:09
Bibi2205 Bibi2205 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Animestyle Bekijk bericht
Yes, geluk! had eerdere spirit jailbreak!!! (en 1600, 1604 errors)

Even wat voorinformatie:
- Heb een iPhone 3GS met oude bootrom.
- 3.1.2 had ik met blackra1n gejailbreakt.
- 3.1.3 met spirit.
- 4.0 heb ik een dag origineel op m'n iphone gehad.

Proces:
- Van 4.0 downgraden naar 3.1.2 dmv deze tutorial.
- Dan jailbreaken met blackra1n
- Dan de iphone in recovery (dus niet DFU) zetten
- Custom 4.0 firmware selecteren
- Installeren maar

Hoop dat dit proces te reproduceren is door anderen!

PS: Ik had geen mobiele verbinding omdat activeren aanstond in m'n custom firmware, om niet helemaal opnieuw te hoeven restoren/syncen heb ik ultrasn0w geinstalleerd via cydia, daarna werkte het weer
Had je je 3.1.2 SHSH gegevens opgeslagen in Cydia? Ik heb mijn iPhone ontvangen met 3.1.3, dus ik durf niet echt downgraden naar 3.1.2 totdat ik zeker weet dat het werkt zonder SHSH gegevens

Ik heb de oude bootloader en momenteel 3.1.3 jailbroken met Spirit.
  #158  
Oud 23-06-10, 21:50
bednar bednar is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 6
Standaard

Hallo,


Ik heb een 3gs (16gb)
Draaide vanochtend nog 3.1.2 custom met oude baseband.
Heb toen via (mac) pwnagetool een custom iOS4 firmware gemaakt, en erop geknalt.

Bleek achteraf dat het niet de activated was

Wil nu weer downgraden naar custom 3.1.2 maar dit wil niet in zowel DFU als recovery mode... krijg telkens errors (16xx).

En IREP werkt niet bij de 3gs.

Iemand enig idee?
  #159  
Oud 23-06-10, 22:02
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Een overkoepelend topic over Pwnagetool en 4.0 customfirmwares kan je hier vinden.

//Slotje
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: [1.0] 2.0.2 Pwnagetool verzameltopic mdiersma2 Unlock 812 04-01-12 23:12
iPhone 3G: PwnageTool 4.1 Doblie Unlock 0 22-09-10 16:18
PwnageTool afbeeldingen [S]joerd Ringtones en Wallpapers 3 18-11-09 17:21
iPhone: QuickPwn 1.1 of PwnageTool 2.1? aaifoon Jailbreak 9 10-12-08 17:44
Pwnagetool crane Archief 2 01-10-08 22:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:12.