//

Pwnagetool 4.0 verzameltopic.

Pwnagetool 4.0 verzameltopic. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door wisefire geen service heb ik ook gehad.. na een week lang alles geprobeerd te hebben, heb ik m ter reparatie teruggezonden, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 23-06-10, 00:53
MichaelJ MichaelJ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 234
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wisefire Bekijk bericht
geen service heb ik ook gehad.. na een week lang alles geprobeerd te hebben, heb ik m ter reparatie teruggezonden, daar hebben ze m goed geupdate, en toen ik m terug kreeg deed ie t weer..
Ik heb in PwnageTool activatie op automatisch aan gezet in de snelheid dus ben bang dat dat het is.. Ik ga hem ff opnieuw herstellen met nieuwe IPSW!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 23-06-10, 00:55
scotty scotty is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 7
Thumbs up error 1600 en 1604

Mensen,

Ik had ook de 1600 en de 1604 foutmelding in DFU en in Restore mode.

Veel dingen geprobeerd. uiteindelijk de volgende oplossing. Ik hoop dat het ook voor jullie werkt. (laatste versie Itunes en Macbook)

1. Ik de iphone aangesloten op mijn MAC. Iphone stond gewoon aan.
2. Ik heb de PWnage tool versie 3.1.4 gebruikt en een custom firmware voor 3.1.2 gemaakt (ik zat op 3.1.3 custom en heb een oude bootrom)
3. Toen PWnage tool klaarwas vroeg tie: HAS DEVICE BEEN PWNED BEFORE ? ik heb op NEE geklikt.
Toen uploade hij een PWN exploit (payload) en toen ging mijn Iphone in recoverey (niet dfu)
4. Ik selecteerde niet de 3.1.2 custom die ik zojuist had gebakken, maar de 4.0 die ik zojuist had gebakken, en voila Ik kreeg een annanasje en ik heb nu 4.0

Ik hoop dat ik anderen hiermee help.
  #83  
Oud 23-06-10, 00:55
DU571N DU571N is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kaihard Bekijk bericht
Ok dan! In 1 keer gelukt
Van 3.12 JB naar 4.0 JB. Nu alles terugzetten!
Ik heb dus ook een met Blackra1n gejailbraikte iPhone die draait op 3.1.2, heb de Pwnage Tool gedownload, zegt de Pwnage Tool nadat ik iPhone 3GS heb geselecteerd: No firmware bundle found! Would you like to search the web for this file?
Wat moet ik doen?
Of anders gezegd, welke stappen heb jij ook gezet?
  #84  
Oud 23-06-10, 01:08
gertjancommandeur gertjancommandeur is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 31
Standaard

Mensen,

Ik heb helemaal geen verstand van het upgraden naar ios4. Ik heb een 3gs 32gb met oude bootrom en is gejailbreakt met blackrain. Ik heb nu versie 3.1.2 en modemfirmware 05.11.07. Als het goed is heb ik ook een unlock nodig omdat ik bij vodafone zit. Mijn iphone is vanaf begin aan al gejailbreakd in deze versie nooit upgrades gedaan. Kan iemand mij helpen door te beschrijven wat ik precies allemaal moet doen om ios4 te instaleren? Ik heb windows op me pc weet niet of dit belangrijk is.

Laatst gewijzigd door gertjancommandeur; 23-06-10 om 01:10.
  #85  
Oud 23-06-10, 01:09
dase dase is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dase Bekijk bericht


hallo mensen ,kunnen jullie even voor mij uitzoeken of ik mijn iphone kan jealbreken??

Ik heb een 3 gs en vanavond geapdate naar os4.0.voor had ik een 3.1.2 ok jeabreak en 3.1.3 met spirit



helpt hier iemand mij?????
  #86  
Oud 23-06-10, 01:12
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertjancommandeur Bekijk bericht
Mensen,

Ik heb helemaal geen verstand van het upgraden naar ios4. Ik heb een 3gs 32gb met oude bootrom en is gejailbreakt met blackrain. Ik heb nu versie 3.1.2 en modemfirmware 05.11.07. Als het goed is heb ik ook een unlock nodig omdat ik bij vodafone zit. Mijn iphone is vanaf begin aan al gejailbreakd in deze versie nooit upgrades gedaan. Kan iemand mij helpen door te beschrijven wat ik precies allemaal moet doen om ios4 te instaleren? Ik heb windows op me pc weet niet of dit belangrijk is.

Ik zit hetzelfde schuitje als jij. Ik denk gewoon ff geduld. Eerst moet een Win-versie beschikbaar zijn en een Iphoneclub-handleiding. Zolang deze 2 er niet zijn, wacht ik ff rustig. Tenzij je iemand vindt die een mac heeft en het wel kan doen.
  #87  
Oud 23-06-10, 01:14
FL3TCH3R FL3TCH3R is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DU571N Bekijk bericht
Ik heb dus ook een met Blackra1n gejailbraikte iPhone die draait op 3.1.2, heb de Pwnage Tool gedownload, zegt de Pwnage Tool nadat ik iPhone 3GS heb geselecteerd: No firmware bundle found! Would you like to search the web for this file?
Wat moet ik doen?
Of anders gezegd, welke stappen heb jij ook gezet?
Ik heb ook 3.1.2 Blackra1n erop staan nu. Maar is het uberhaupt wel mogelijk van Blackra1n naar Pwnage te gaan? Want daar lees ik nergens wat over, en ik krijg ook de melding 'no firmware bundle found'
  #88  
Oud 23-06-10, 01:16
Zwaul Zwaul is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Breda
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FL3TCH3R Bekijk bericht
Ik heb ook 3.1.2 Blackra1n erop staan nu. Maar is het uberhaupt wel mogelijk van Blackra1n naar Pwnage te gaan? Want daar lees ik nergens wat over, en ik krijg ook de melding 'no firmware bundle found'
idem hier, ben erg benieuwd. misschien toch maar wachten op een ipsw bestandje
  #89  
Oud 23-06-10, 01:16
mysense mysense is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scotty Bekijk bericht
Mensen,

Ik had ook de 1600 en de 1604 foutmelding in DFU en in Restore mode.

Veel dingen geprobeerd. uiteindelijk de volgende oplossing. Ik hoop dat het ook voor jullie werkt. (laatste versie Itunes en Macbook)

1. Ik de iphone aangesloten op mijn MAC. Iphone stond gewoon aan.
2. Ik heb de PWnage tool versie 3.1.4 gebruikt en een custom firmware voor 3.1.2 gemaakt (ik zat op 3.1.3 custom en heb een oude bootrom)
3. Toen PWnage tool klaarwas vroeg tie: HAS DEVICE BEEN PWNED BEFORE ? ik heb op NEE geklikt.
Toen uploade hij een PWN exploit (payload) en toen ging mijn Iphone in recoverey (niet dfu)
4. Ik selecteerde niet de 3.1.2 custom die ik zojuist had gebakken, maar de 4.0 die ik zojuist had gebakken, en voila Ik kreeg een annanasje en ik heb nu 4.0

Ik hoop dat ik anderen hiermee help.
iemand die kan bevestigen dat dit werkt?

hep inderdaad de 1604 error maar vind het wat omslagtig, iemand andere ideeën?
  #90  
Oud 23-06-10, 01:17
jorritn jorritn is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 10
Standaard

dave,je hebt het toestel al geupdate naar orginele 4.0?
  #91  
Oud 23-06-10, 01:18
VonZescao VonZescao is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dase Bekijk bericht
helpt hier iemand mij?????
Een voorgaande jailbreak met Spirit is een no-go.
  #92  
Oud 23-06-10, 01:20
Tarum Tarum is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 17
Standaard

ik had de iOS4 GM erop staan en wilde nu naar de "echte 4.0" maar krijg elke keer 1600 error (in DFU mode) of een 1604 error (in recovery mode). Gaat om een 3GS 32GB.
  #93  
Oud 23-06-10, 01:25
jorritn jorritn is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 10
Standaard

ik heb net zelf per ongeluk, zonder dat me toestel in recovery mode stond, gewoon op update gedrukt en daarmee de custom ios4 gaan inladen. dat ging erg traag, het progressiebalkje bleef op ongeveer 5% hangen, waarna ik besefte dat ik niet echt handig bezig was. Heb toen de kabel eruit getrokken, waarna ik in recoverymode kwam en toen via restore alsnog die custom firmware heb ingeladen.. die is nu bijna voltooid en ziet er goed uit.

Het gekke is dat ik voordat ik op update had gedrukt, al 3 keer opzettelijk me toestel in recoverymode had gebracht en de custom firmware via restore had ingeladen.. toen gaf hij een 1600 error. DFU via pwnagetool lukte ook niet..

merkwaardig gedrag van itunes..
  #94  
Oud 23-06-10, 01:25
kaihard kaihard is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DU571N Bekijk bericht
Ik heb dus ook een met Blackra1n gejailbraikte iPhone die draait op 3.1.2, heb de Pwnage Tool gedownload, zegt de Pwnage Tool nadat ik iPhone 3GS heb geselecteerd: No firmware bundle found! Would you like to search the web for this file?
Wat moet ik doen?
Of anders gezegd, welke stappen heb jij ook gezet?
Ik neem aan dat je de originele firmware hebt gedownload? Ik heb 3.1.2 ook met Pwnage Tool gejailbreaked ik weet niet of dat verschilt met een 3.1.2 Blackra1n JB. Ik heb gewoon alle stappen gevolg die je te zien krijgt in Pwnage Tool... In principe hoef je niet zelf een custom firmware te maken. Je kan ook een custom firmware downloaden van iemand en dan je Iphone in recovery mode of DFU mode zetten en dan restoren met die custom firmware.
  #95  
Oud 23-06-10, 01:26
Animestyle's schermafbeelding
Animestyle Animestyle is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mysense Bekijk bericht
iemand die kan bevestigen dat dit werkt?

hep inderdaad de 1604 error maar vind het wat omslagtig, iemand andere ideeën?
Heb het geprobeerd maar werkt bij mij niet.
Hij blijft zeggen connect device to usb.

bij pwnagetool 4.0 gaat hij wel verder maar daar blijft ie zeggen dat het mislukt is om in DFU te komen terwijl het iTunes het wel gewoon ziet (al krijg ik daar een 1600 error als ik wat probeer te installeren)
  #96  
Oud 23-06-10, 01:27
josh_b josh_b is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VonZescao Bekijk bericht
Discovery mode = Recovery mode?

Als ik de comments en diens replies op de Dev blog lees, hoef je helemaal geen DFU of Recovery mode te gebruiken. Middels SHIFT + restore selecteer je in iTunes de custom ipsw.
Haha ja recovery natuurlijk typfoutje.

Maar ik ben erachter wat het is. Je kan alleen restoren naar de custom IPSW als je op dat moment een jailbroken firmware op je iPhone hebt staan.
  #97  
Oud 23-06-10, 01:28
Cebis Cebis is offline
• iOS 13.3
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Dordrecht
Berichten: 62
Standaard

mensen ik volg het even niet meer.
heb een iphone 3gs 32gb op 3.1.2, gejailbreaked en unlocked via blackra1n.
hij is van week 941 maar opnieuw opstarten is geen probleem (dus hoef niet steeds aan een pc te sluiten voor het activeren na herstarten). heb ook zo'n tweak gedownload dat itunes denkt dat mn iphone op 3.1.3 zit. bb is 05.11.07. Zit ik nu op de oude bootrom?

mijn vraag is, kan ik em nu gewoon via itunes updaten naar ios4 en dan jailbreaken en unlocked, of moet ik hem updaten met een custom ios4 en dan unlocken?

alvast bedankt
  #98  
Oud 23-06-10, 01:28
jorritn jorritn is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 10
Standaard

hoelang bleef itunes/iphone progressiebalkje bij jullie op 95% hangen?
  #99  
Oud 23-06-10, 01:29
wouterjesse wouterjesse is offline
• iOS 4.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard

Ok,

ik wil mijn iphone jailbreaken en heb nu IOS 4.0 erop staan.
Alleen snap ik de volgorde van deze tool niet echt, want hij zegt dat ik na het creeeren van een restore .ipsw moet ik mijn iphone restoren via itunes. Alleen zet hij dan mijn iphone weer om in zijn normale staat.

Wat doe ik hier fout?
  #100  
Oud 23-06-10, 01:30
mysense mysense is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Animestyle Bekijk bericht
Heb het geprobeerd maar werkt bij mij niet.
Hij blijft zeggen connect device to usb.

bij pwnagetool 4.0 gaat hij wel verder maar daar blijft ie zeggen dat het mislukt is om in DFU te komen terwijl het iTunes het wel gewoon ziet (al krijg ik daar een 1600 error als ik wat probeer te installeren)
een oplossing om er uit te komen is om door itunes de gewonen IOS 4 te laten installeren, alleen dan ben je weer bij af, een iphone zonder jailbreak. nogmaals geprobeerd maar weer error 1604
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: [1.0] 2.0.2 Pwnagetool verzameltopic mdiersma2 Unlock 812 05-01-12 00:12
iPhone 3G: PwnageTool 4.1 Doblie Unlock 0 22-09-10 17:18
PwnageTool afbeeldingen [S]joerd Ringtones en Wallpapers 3 18-11-09 18:21
iPhone: QuickPwn 1.1 of PwnageTool 2.1? aaifoon Jailbreak 9 10-12-08 18:44
Pwnagetool crane Archief 2 01-10-08 23:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:15.