//

Jailbreaken op 3GS bij 'normale' 4.0

Jailbreaken op 3GS bij 'normale' 4.0 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Ik vroeg mij af of, en zo ja hoe, het mogelijk is een 3GS te jailbreaken die nog niet eerder gejailbreaked is en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-06-10, 12:19
joepje3 joepje3 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 30
Standaard Jailbreaken op 3GS bij 'normale' 4.0

Beste leden,

Ik vroeg mij af of, en zo ja hoe, het mogelijk is een 3GS te jailbreaken die nog niet eerder gejailbreaked is en nu op 4.0 draait.

Bij voorbaat dank voor de reacties!

Groeten,
Joep
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-06-10, 12:20
MichaelJ MichaelJ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 234
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joepje3 Bekijk bericht
Beste leden,

Ik vroeg mij af of, en zo ja hoe, het mogelijk is een 3GS te jailbreaken die nog niet eerder gejailbreaked is en nu op 4.0 draait.

Bij voorbaat dank voor de reacties!

Groeten,
Joep
Nog nooit eerder gejailbreaked? Nee gaat niet werken! Helaas dus nog even wachten op een andere tool die hopelijk binnenkort uit komt voor vele hier. Slotje?
  #3  
Oud 23-06-10, 15:04
Hoax Hoax is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 2
Standaard

Nee geen slotje! Ik had een vraag die hier bij aan sluit. Ik heb een 3gs oude bootrom en heb al eerder een Jailbreak gehad (niet die spirit). Ik begrijp nu dat ik hem kan jailbreaken maar wat mij niet duidelijk is: Moet ik op een gejailbreakte 3.1.2/3.1.3 de jalbreak voor 4.0 uitvoeren?
Ik zit nu namelijk op 4.0 officieel en heb een leeg icoontje (denk cydia). Ik vroeg me af of hij nu eerst gedowngrade moet worden, dan gejailbreakt en dan geupdate naar de 4.0 jailbreak? Of kan ik dit direct doen en staan de files nog goed door de eerder ooit gedane jailbreak.

Bij voorbaat dank!
  #4  
Oud 23-06-10, 15:28
Jchan's schermafbeelding
Jchan Jchan is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoax Bekijk bericht
Nee geen slotje! Ik had een vraag die hier bij aan sluit. Ik heb een 3gs oude bootrom en heb al eerder een Jailbreak gehad (niet die spirit). Ik begrijp nu dat ik hem kan jailbreaken maar wat mij niet duidelijk is: Moet ik op een gejailbreakte 3.1.2/3.1.3 de jalbreak voor 4.0 uitvoeren?
Ik zit nu namelijk op 4.0 officieel en heb een leeg icoontje (denk cydia). Ik vroeg me af of hij nu eerst gedowngrade moet worden, dan gejailbreakt en dan geupdate naar de 4.0 jailbreak? Of kan ik dit direct doen en staan de files nog goed door de eerder ooit gedane jailbreak.

Bij voorbaat dank!
Dit geldt voor de 3GS:

Als je gejailbreakte 3.1.2/3.1.3 heb, kun je gewoon custom (gejailbreakte) 4.0 erop zetten. (m.u.v. spirit jb phones)

Als je de standaard 4.0 erop hebt staan, maar je had daarvoor wel een JB en je SHSH bewaard. Dan kan zou je eerst moeten downgraden, opnieuw jailbreaken en dan custom 4.0 erop zetten. (m.u.v. spirit jb phones)

Als je hebt geupdate naar 4.0 zonder ooit een JB te hebben en dus ook niet je SHSH bewaard te hebben, dan heb je voorlopig pech.
  #5  
Oud 23-06-10, 22:48
Beejay Beejay is offline
• iOS 5.0
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jchan Bekijk bericht
Dit geldt voor de 3GS:

Als je gejailbreakte 3.1.2/3.1.3 heb, kun je gewoon custom (gejailbreakte) 4.0 erop zetten. (m.u.v. spirit jb phones)

Als je de standaard 4.0 erop hebt staan, maar je had daarvoor wel een JB en je SHSH bewaard. Dan kan zou je eerst moeten downgraden, opnieuw jailbreaken en dan custom 4.0 erop zetten. (m.u.v. spirit jb phones)

Als je hebt geupdate naar 4.0 zonder ooit een JB te hebben en dus ook niet je SHSH bewaard te hebben, dan heb je voorlopig pech.
Dus die custom fw is eigenlijk al één die al gejailbreakt is?

Jammer dat ik die custom fw niet kan downloaden omdat ik geen filefactory premium heb. (FileFactory Premium)

Ik denk toch dat ik deze nodig heb, aangezien ik een 3GS met oude bootrom uit België heb.

iPhone 3GS:
Download
- Geen Activatie
- Baseband Update
- Cydia

Zie door 't bos de bomen niet meer denk ik.
  #6  
Oud 23-06-10, 22:56
Jchan's schermafbeelding
Jchan Jchan is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beejay Bekijk bericht
Dus die custom fw is eigenlijk al één die al gejailbreakt is?

Jammer dat ik die custom fw niet kan downloaden omdat ik geen filefactory premium heb. (FileFactory Premium)

Ik denk toch dat ik deze nodig heb, aangezien ik een 3GS met oude bootrom uit België heb.

iPhone 3GS:
Download
- Geen Activatie
- Baseband Update
- Cydia

Zie door 't bos de bomen niet meer denk ik.

Aangezien je iPhone uit Belgie komt, heb je geen activatie nodig. Baseband update maakt ook niet veel uit.

Probeer deze link eens

Download
  #7  
Oud 23-06-10, 22:57
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Omdat hier al diverse verzameltopics én een keuzehulp over zijn kan dit topic dicht.

//Slotje
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hulp bij jailbreaken. Reno90 Jailbreak 3 04-04-11 23:54
Kreeg normale sim bij iphone4 (tmobile) borgqueenx Odido (T-Mobile) 3 16-08-10 17:25
Scherm 3gs is steeds uitvergroot en geraakt niet terug naar het normale scherm.. Tijsvdw Archief 3 11-07-10 15:14
iPhone: probleem bij jailbreaken Pietphone Jailbreak 0 08-04-10 19:00
No Wi-Fi bij jailbreaken lepelaar65 Unlock [archief] 1 10-02-08 03:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:27.