iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken? (iOS 4.0, 4.0.1, 3.2 en 3.2.1 [iPad]) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/62516-keuzehulp-mijn-idevice-jailbreaken-ios-4-0-4-0-1-3-2-3-2-1-ipad.html)

mastermark 31-07-10 00:49

74.208.105.171 gs.apple.com
74.208.10.249 gs.apple.com
plak dit in je hostfile

weet je je host file te vinden op je computer

http://i743.photobucket.com/albums/x...g?t=1280526513
je moet kladblok openen als administrator en dan je hostfile bewerken

spysical 01-08-10 12:56

Ook handig als je niet weet hoe alles zit...
iPhone & iTouch Jailbreak / Unlock Matrix | jailbreakmatrix.com

MacDude 01-08-10 17:25

Kan ik met de custom rom pwnagetool overslaan? Direct herstellen?

edit... never mind

Gielk 02-08-10 02:01

ik snap er niks meer van kan iemand mij stap voor stap uitlegen hoe en wat...
vroeger toen de iphone 3g uitkwam had iphoneclub een hele handige stappen plan nue zijn er zo veel dingen waar je rekening mee moet houden dat ik het niet meer weet.
ik wil gewoon mijn iphone 4 jailbreaken.

maar heb geen idee hoe wat en waneer :O waar weet ik ook niet.

iScorpio 02-08-10 02:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gielk (Bericht 510218)
ik snap er niks meer van kan iemand mij stap voor stap uitlegen hoe en wat...
vroeger toen de iphone 3g uitkwam had iphoneclub een hele handige stappen plan nue zijn er zo veel dingen waar je rekening mee moet houden dat ik het niet meer weet.
ik wil gewoon mijn iphone 4 jailbreaken.

maar heb geen idee hoe wat en waneer :O waar weet ik ook niet.

Lees hier even verder ;)

Massimiliano 03-08-10 19:39

hoi ik heb een Iphone 3gs 32GB wit met baseband 04.26.08!
ik zou hem zonder enige probleem kunnen jailbreaken naar 4.0.1. via sn0wbreeze (windows).
nu heb ik een custom ipsw gemaakt, dfu mode de hele mik mak.

maar zodra ik in itunes probeer te herstellen krijg ik error 1601.
nu ben ik de afgelopen 5 uur bezig geweest om uit te zoeken hoe of wat en er is een programma die het verhelpt, maar werkt niet voor 3gs!!! :mad:

ik zit dus nu op 3.1.2 iphone 3gS en wil naar 4.0.1. kan dit en hoe moet ik dit doen want ik word er helemaal ghigha van!!!!

THANX TO U ALL

Johannes 03-08-10 20:21

Gewoon updaten en naar jailbreakme.com gaan geen optie?

Massimiliano 03-08-10 23:03

daar zat ik dus aan te denken, maar kan ik daarna gewoon mn vodafone simkaart erin gebruiken en werkt dat??? deze oplossing had ik al bed8, maar ik weet dus niet of het werkt...... ik zal toch niet de enige zijn?? hoop ik!!
hahahah

Massimiliano 03-08-10 23:41

ok ik heb hem officieel geupgraded naar 4.0.1 maar nu zit hij dus vast in recovery mode en alleen noodoproepen beschikbaar!!!! HELP!

twilightnzb 04-08-10 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Massimiliano (Bericht 514546)
ok ik heb hem officieel geupgraded naar 4.0.1 maar nu zit hij dus vast in recovery mode en alleen noodoproepen beschikbaar!!!! HELP!


moet je even een t mobile kaartje erin doen om hem te activeren. Daarna unlock je hem weer met ultrasnow succes

WDS001 05-08-10 15:52

De eerste post is nu geüpdate voor Jailbreakme.com.

joopbos 06-08-10 10:47

Hallo allemaal
Ik heb eerst op 4.0 gejailbreakt en later geupdate naar 4.0,1.
Ik krijg de jailbreak via jailbrakeMe.com niet meer gedaan.
Progamma's werken nog wel maar, Cydia is verdwenen.

Ik weet niet of dit kan, maar ik heb het idee dat er nog een restje van de oude jailbreak er op zit.

Als het scherm zwart is na reboot, dan zie ik nog die streep met pixel verlies!

Weet iemand wat we moeten doen? Ik word er gek van, wil graag weer de jailbreak terug!!! Help please!!!

peter1968 06-08-10 19:49

typ is in het zoek scherm in cydia

durf bijna te wedde dat je het dan wel ziet die pixels is normaal staat ook op de site ergens heeftt met jailbreak te maken.

alsje cydia wel vind via zoekscherm kan je dit op lossen door sb setting te installeren via cydia dan in het programma van sb settings bij hid icoons alles op 1 zetten en walah al je programmas zijn weer terug.

dit werkte ook bij mij zo succes.

groet Peter

joopbos 07-08-10 01:18

Dank je voor je reactie, maar ik heb het opgelost d.m.v te herstellen via Itunes.
Ik kon toen weer opnieuw jailbreaken!

Groet Joop

manuelk 07-08-10 12:27

Ipad upgraden
 
Hallo,

Ik weet niet of deze vraag hier al gesteld is (kon het iig niet vinden) maar ik heb mijn ipad gejailbreaked, hoe update ik een gejailbreakede ipad naar de nieuwste software? Gaat dat via regulier updaten en dan weer jailbreaken? Ben ik dan niet al mijn jailbreak apps kwijt? Bvd voor het antwoord. Grt

karstvdw 13-08-10 11:07

Dusss....
Effe verschillende threads hier bekeken (o.a. Verzameltopic) maar weet niet zeker welke JB toe te passen. Aangezien ik de nieuwste iTunes draai (9.2?) is Spirit geen optie meer. Heb ik op mijn iPhone3G veel profijt van gehad.
Nu een iPhone 4 (4.0.1) en een iPad (FW3.2.1) en ik mis -vooral op de iPhone- Cydia toch wel....
Gewoon naar Jailbreakme.com gaan? Of is er iets beters tegenwoordig waarmee je een untethered JB kunt doen??

The Unbelievable 13-08-10 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door karstvdw (Bericht 529231)
Dusss....
Effe verschillende threads hier bekeken (o.a. Verzameltopic) maar weet niet zeker welke JB toe te passen. Aangezien ik de nieuwste iTunes draai (9.2?) is Spirit geen optie meer. Heb ik op mijn iPhone3G veel profijt van gehad.
Nu een iPhone 4 (4.0.1) en een iPad (FW3.2.1) en ik mis -vooral op de iPhone- Cydia toch wel....
Gewoon naar Jailbreakme.com gaan? Of is er iets beters tegenwoordig waarmee je een untethered JB kunt doen??

Jailbreak.me is de beste jailbreak in tijden. Die gewoon doen.

karstvdw 13-08-10 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Unbelievable (Bericht 529297)
Jailbreak.me is de beste jailbreak in tijden. Die gewoon doen.


Dank, dank

Dat wordt vanavond dus ff spelen ;-)
SBSettings, MyFi....

summervesta 22-08-10 13:33

hoi weten jullie ook hoe ik een back up maak voor mijn iphone voordat ik hem jailbreak,
en werkt dat echt zo makkelijk met jailbreakme.com mijn serienr is de 4en5 46

Jokerke 23-08-10 23:56

Heb mijn 3gs (oude boot) van 4.02 naar 4.0 kunnen downgraden. 4.01 gaat niet, steeds fout (3194)
Ik pobeer nu al een dag of 2 via www.jailbreakme een jailbreak te doen. maar als ik de slider schuif sluit safari na 1 sec. Als ik nog eens probeeer krijg ik de melding "it looks like de installer crached last time you tried to jailbreak". Geschiedenis enz al gewist maar niks helpt. Iemand een oplossing?

Edit; met umbrella-4.02.04 zonder de iphone aan te sluiten een shsh 4.01 kunnen binnen halen. Hiermee kon ik de 4.01 wel instaleren en daarna ging de jailbreak zonder problemen.
Hopelijk kan ik hiermee iemand helpen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:53.