//

Probleem na jb met spirit

Probleem na jb met spirit discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb gisteren mijn iphone gejailbreakt met spirit, alles ging zeer snel en volgens spirit was de jb geslaagd. Ik heb op mijn iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-06-10, 00:18
Marijn17 Marijn17 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard Probleem na jb met spirit

Hallo,

Ik heb gisteren mijn iphone gejailbreakt met spirit, alles ging zeer snel en volgens spirit was de jb geslaagd. Ik heb op mijn iphone cydia staan en had er winterboard mee gedownload. Vandaag wou ik dan enkele themes via mijn computer op mijn iphone zetten.
Wanneer ik in iphonebrowser op go to location > winterboard themes ga krijg ik steeds de volgende error:
"error: the program couldn't find the path '/library/themes' on your iphone. have you succesfully used jailbreak"
Ik heb ook iphone explorer gedownload maar daar lukt ook niets mee. Ik zie in mijn linkerkollometje bij alletwee de programmas niets staan van library ofzoiets..
Heb ik nu echt iets verkeerd gedaan bij mijn jb? Wat moet ik nu doen om bv andere themes te installeren of bv ringtones of wat dan ook via mijn pc?

Groeten,
Marijn
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-06-10, 00:26
bloedzuiger12 bloedzuiger12 is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: In een huis
Berichten: 138
Standaard

Waarom zou je niet gewoon cydia of rock gebruiken om daar je wallpapers, themes en ringtones vandaan te halen??? Veel makkelijker en minder gezeur! Winterboar ziet die dan ook gewoon!
  #3  
Oud 27-06-10, 00:32
Marijn17 Marijn17 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard

Omdat ik liever via mijn pc zou werken omdat ik hier sneller en makkelijker leuke themes vind en ze dan ook echt kan zien...
Maar het gaat hem niet alleen om die themes maar ik wil gewoon mijn iphone met een ander programma dan iTunes kunnen beheren op mijn pc snappie?
Maar aangezien cydia op mijn iphone staat, is mijn jb toch gelukt dacht ik maar dan zag ik bij iphonebrowser dat dit niet het geval is, dus ben ik in de war :s
  #4  
Oud 27-06-10, 12:35
bloedzuiger12 bloedzuiger12 is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: In een huis
Berichten: 138
Standaard

Als cydia erop staat is hij gejailbreaked.
Probeer anders eens opnieuw het programma te downloaden.
En anders proberen opnieuw spirit er overheen te gooien!
Reageren

Labels
3gs, iphone, probleem, spirit



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Spirit jailbreak probleem HThewiss Jailbreak 0 22-06-10 22:26
iPhone: Spirit jailbreak mogelijk met 3.1.2? WdP Jailbreak 3 09-06-10 12:51
iPhone: Is tethering nu mogelijk op 3.1.3 met Spirit jailbreak? MacFrankieG Jailbreak 15 26-05-10 18:21
Alle iDevices: Softwarematige unlock met spirit spitfire1990 Jailbreak 1 05-05-10 13:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:20.