//

Jailbroken 3gs v3.1.3 of update naar iOS 4.0?

Jailbroken 3gs v3.1.3 of update naar iOS 4.0? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, ik kamp met een hele grote vraag. Ik wil heel graag iOS 4.0. Op dit moment heb ik nog een iphone 3gs met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-07-10, 12:54
Debbjuh92 Debbjuh92 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 5
Standaard Jailbroken 3gs v3.1.3 of update naar iOS 4.0?

Hallo iedereen,

ik kamp met een hele grote vraag. Ik wil heel graag iOS 4.0. Op dit moment heb ik nog een iphone 3gs met v3.1.3 (new bootrom) MET jailbreak (doormiddel van spirit). Ik wil heel graag updaten naar iOS 4.0, maar mijn vraag hierbij is, kan ik hem dan nog jailbreaken als er een userland jailbreak uitkomt voor 4.0?

Nog een vraag: Is het het waard om mijn jailbreak op te zeggen voor iOS 4.0? Ik gebruik nu namelijk de jailbreak alleen voor het downloaden van gekraakte apps verder gebruik ik niet echt winterboard (daar word ie weliswaar langzamer van). Ik heb het wel gebruikt, maar zo tevreden was ik er niet mee. Dan heb ik ook nog CategoriesSB, maar ja dat is ook niet echt wat op iOS 4 wel zit.

Ik zou het fijn vinden om wat tips te krijgen en wat het slimste voor mij is.

Groetjes Debbie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-07-10, 13:51
shadowman49 shadowman49 is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 7
Standaard

Hey Deb,

Ik Had ook 3gs 3.1.3 Jailbroken New Bootroom Daarna had ik geupdate naar 4.0
Het is wel vet multitasking enzo,maar ik miss ins*******us (gratis Apps )
Je moet het zelf weten als je veel apps download zal ik nog ffe w8te maar als je dat niet doet dan zal ik zeggen open itunes en Update !!
  #3  
Oud 03-07-10, 14:00
tidE tidE is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik ga daar nog wel op wachten, ik wil mijn gb4iphone en andere interessante apps niet opgeven nog niet teminste, haha :].
En trouwens het lijkt me wel lastig om weer alle muziek / films / contacten erop te zetten.
En en en, je kan ook gewoon nog multitasken op een 3GS/3G inmiddels van ProSwitcher dat in Cydia staat. Ik gebruik dat op dit moment totdat ik er een 4.0 JB is.
  #4  
Oud 03-07-10, 14:28
Debbjuh92 Debbjuh92 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 5
Standaard

Maar ik heb ergens gelezen dat met backgrounder (want dat download je automatisch als je pro switcher download) de batterij heel snel leeg gaat. Nu gaat mijn batterij wel vrij lang mee, daar niet van. Ik zal het eens gaan proberen, als ik mn 3gs zo kan modden dat ie op ios 4 lijkt dan wacht ik namelijk nog even met de jailbreak. Ik vind namelijk het downloaden van gratis apps wel heel erg handig.

Gr
  #5  
Oud 03-07-10, 14:32
tidE tidE is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

ja gratis apps is altijd leuk. maar Backgrounder ja dan kan eigenlijk best. maar je kan ook processen inmiddels stoppen ermee waardoor de iphone geen geheugen verbruikt. Nja batterij gaat wel snel op als je steeds applicaties opent. Maar ik weet niet hoe Multi-tasken op de OS.4 is dus ik hou me mond nog =]

grz
  #6  
Oud 09-07-10, 18:36
denman80 denman80 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: veenendaal
Berichten: 166
Standaard

dilemma, ook voor mij.

het zelfde verhaal snoepen voor apps is leuk maar gaat uiteindelijk ook vervelen.
ik wil hem eigenlijk ook updaten maar ben er nog niet uit.

Ik weet eigenlijk ook nog geen status voor een userland jb voor onze toestellen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Code 29 error bij update naar IOS 4.1 op 3GS woeliewoelie iPhone algemeen 7 07-01-11 12:57
iPhone: 3GS met 3.1.3 (locked) update + unlock naar iOS 4.0 Bealeo Jailbreak 4 06-07-10 20:29
Van 1.1.2 Jailbroken naar 1.1.3 jailbroken vol automatisch script. crunch81 Unlock [archief] 264 12-02-08 12:34
Update Jailbroken 1.1.1 naar 1.1.2 RalfdeHamer Archief 2 29-12-07 20:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:56.