//

Terug naar 3.1.2

Terug naar 3.1.2 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat mijn iPhone (jailbreak met 3.1.2 met blackrain) was gecrasht, wilde ik deze herstellen. Dit heb ik gedaan via iTunes. Eerst moest iTunes de update ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-07-10, 14:39
berryweterings berryweterings is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 6
Smile Terug naar 3.1.2

Nadat mijn iPhone (jailbreak met 3.1.2 met blackrain) was gecrasht, wilde ik deze herstellen. Dit heb ik gedaan via iTunes. Eerst moest iTunes de update naar 9,2 doen en daarna kon ik alleen nog maar iOS4 installeren. Ik ben alles kwijt (foto´s, sms, email etc.). Ik heb nu weer een goed werkende iPhone met iOS4, maar zonder jailbreak en dit mis ik wel. Ik heb geen shsh file opgeslagen en ik heb de nieuwe bootrom (zo blijkt uit programma iDector). Als ik alle discussie´s goed heb gelezen kan ik niet terug naar FW3.1.2 met jailbreak, klopt dat? Het enige wat ik wel heb een een backup van mijn hardeschijf toen mijn iPhone met FW3.1.2 en jailbreak was.

Wie kan mij helpen om een jailbreak hierop terug krijgen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-07-10, 14:43
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Het antwoord hierop is niet anders dan dat je niet zult kunnen downgraden naar de 3.1.2. firmware. Onthoud dat je altijd je SHSH gegevens moet opslaan, voor het geval dat je noodgedwongen eens moet downgraden .

Om verwarring te voorkomen over dit onderwerp, en omdat hier al wat topics over lopen, sluiten wij dit topic.

// Slotje
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iphone 3g downgrade naar 3.1.3 niet gelukt maar kan niet naar 4.0 terug raymon Jailbreak 2 07-01-11 12:10
terug naar 3.1.3 renshelmond iPhone algemeen 4 21-08-10 13:26
iPhone: update naar 4.0.1 kan je terug naar 3.1.2 henrie69 Jailbreak 0 21-07-10 00:00
1.1.4 terug naar 1.1.3 valiechemicalie Unlock [archief] 26 05-03-08 16:19
1.1.2 terug naar 1.1.1 maar durf nu niet terug naar 1.1.2 ivm 1.1.3? ArrrPoele9a Unlock [archief] 7 18-01-08 12:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:16.