//

SHSH bestandje op de server

SHSH bestandje op de server discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Allen, Even een klein vraagje ik heb een tweedehands iphone gekocht die was gejailbreaked op firmware 3.1.2. Cydia stond ook geinstalleerd. Nu weet ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-07-10, 11:36
Golfje Golfje is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 25
Standaard SHSH bestandje op de server

Hoi Allen,

Even een klein vraagje ik heb een tweedehands iphone gekocht die was gejailbreaked op firmware 3.1.2. Cydia stond ook geinstalleerd. Nu weet ik dus niet of het SHSH bestandje is opgeslagen op de server. Mocht dit bestandje alsnog zijn opgeslagen kan ik daar dan gewoon gebruik van maken als tweede eigenaar van het toestel ??? Of is dit wellicht pc gebonden ofzo iets

PS het gaat hier om een volledige opnieuw geinstalleerde iphone met originele appel firmware 4.0 die wil ik dus weer gaan downgraden

Laatst gewijzigd door Golfje; 06-07-10 om 11:38.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-07-10, 11:39
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

SHSH bestanden zijn niet PC gebonden. Jij kunt er dus als tweede eigenaar gewoon gebruik van maken. Als je Cydia opent, kun je zien of de SHSH gegevens zijn opgeslagen. In het startmenu van Cydia vind je namelijk bovenaan van welke firmware's de SHSH gegevens zijn opgeslagen.
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
  #3  
Oud 06-07-10, 11:44
Golfje Golfje is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Generaal Bekijk bericht
SHSH bestanden zijn niet PC gebonden. Jij kunt er dus als tweede eigenaar gewoon gebruik van maken. Als je Cydia opent, kun je zien of de SHSH gegevens zijn opgeslagen. In het startmenu van Cydia vind je namelijk bovenaan van welke firmware's de SHSH gegevens zijn opgeslagen.

Ik heb totaal geen Cydia meer op de iphone staan. Ik heb een erase all contents and settings uitgevoerd, wat resulteerde tot een compleet lege iphone zonder OS. Heb toen via Itunes een herstel uitgevoerd. Kreeg toen alleen de optie om 4.0 er op te gooien. Is het nu nog wel mogelijk om te downgraden ??
  #4  
Oud 06-07-10, 17:31
Restistance VI Restistance VI is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard

Als je je SHSH Blobs kunt verkrijgen van Saurik's server, en/of de oude Bootrom hebt, dan wel ja.. Ik zou zeggen, zoek eventjes een handleiding!

Veel succes!
  #5  
Oud 07-07-10, 16:13
Golfje Golfje is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Restistance VI Bekijk bericht
Als je je SHSH Blobs kunt verkrijgen van Saurik's server, en/of de oude Bootrom hebt, dan wel ja.. Ik zou zeggen, zoek eventjes een handleiding!

Veel succes!

Hoe kan ik er achterkomen dat er daadwerkelijk een shsh blobs bestandje van mijn iphone is opgeslagen op de saurik's server ??
  #6  
Oud 08-07-10, 18:21
CyberrrMonk CyberrrMonk is offline
• iOS 14.5
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Golfje Bekijk bericht
Hoe kan ik er achterkomen dat er daadwerkelijk een shsh blobs bestandje van mijn iphone is opgeslagen op de saurik's server ??
Dat vraag ik mij ook af. ik heb een upgrade gedaan naar ios4 op mijn 3gs en kan niet en ik weet niet zeker of ik mijn shsh blobs heb opgeslagen. ik weet wel dat ik een oude bootrom heb maar ik heb de spiritjailbreak gebruikt bij ios3.1.3. iemand enig idee?

alvast bedankt
  #7  
Oud 09-07-10, 11:23
zappertje zappertje is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 16
Standaard

Is uiteindelijk vrij eenvoudig, gewoon proberen...

Zet 74.208.10.249 gs.apple.com in je hostfile erbij, en klik op herstel in iTunes! (in Mac hou je ook de 'alt' toets ingedrukt, en Windows de 'shift' toets...

Als de shsh files op de server staan, kun je downgraden, zo niet krijg je een foutmelding...
  #8  
Oud 09-07-10, 12:39
DaMeastro DaMeastro is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 423
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zappertje Bekijk bericht
Is uiteindelijk vrij eenvoudig, gewoon proberen...

Zet 74.208.10.249 gs.apple.com in je hostfile erbij, en klik op herstel in iTunes! (in Mac hou je ook de 'alt' toets ingedrukt, en Windows de 'shift' toets...

Als de shsh files op de server staan, kun je downgraden, zo niet krijg je een foutmelding...
Wat bedoel je met "74.208.10.249 gs.apple.com ???
  #9  
Oud 09-07-10, 12:48
zappertje zappertje is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 16
Standaard

Je moet je hostfile aanpassen zodat de vermelding gs.apple.com naar Sauriks server verwijst...

Kijk even op Handleiding: herstellen naar firmware 3.1.2 of eerdere versies - iPhone - iPhoneclub.nl

Daar staat precies hoe of wat!

Suc6!
  #10  
Oud 09-07-10, 16:15
DaMeastro DaMeastro is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 423
Standaard

Oké dank je.
Zal et zo proberen, lukt het ook als je je shsh op hebt geslagen bij tinyumbrella?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: SHSH file on Saurik server?? Almo Jailbreak 43 29-06-11 18:19
[3GS] Hoe te weten welke SHSH bestanden er op Sauriks server staan? Barzi iPhone algemeen 3 26-08-10 22:41
Shsh files verdwenen van server saurik? pieterwillems iPhone algemeen 2 26-08-10 13:41
iPhone: SHSH blobs 4.0.1 op Cydia server of niet?? Radar Jailbreak 3 12-08-10 14:28
Alle iDevices: SHSH van cydia server downloaden naar lokaal robin.b Jailbreak 2 15-07-10 14:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:27.