iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Blackra1n 3.1.2 naar Spirit jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/63711-blackra1n-3-1-2-naar-spirit-jailbreak.html)

peter4871 06-07-10 11:59

Blackra1n 3.1.2 naar Spirit jailbreak
 
Goedendag, ik zit met het volgende.
Ik heb nog gezocht, maar of ik heb niet het zelfde, of ik zoek verkeert :)

Ik heb hier een Iphone 3gs, nieuwste versie, Hier zit een jailbreak van Blackra1n op.
Hij heeft dus een tethered jailbreak.
Nu wil ik graag hier spirit opzetten voor een untethered jailbreak, maar wat moet ik daar voor doen?
Met een andere iphone 3gs kon ik pas geleden gewoon updaten naar de 3.1.3 versie, was ik alles kwijt en kon spirit er overheen.

Maar nu heb ik een telefoon met 3.1.2 en ik kan niet updaten naar 3.1.3 want ik heb alleen de optie 4.0.

Ik heb een costum firmware gedownload hier. maar als ik die via shift herstellen of updaten doe via itunes zegt hij dat de versie niet ondersteund wordt door of appel, of mijn telefoon.

Gewoon spirit laten lopen lijkt mij geen goede optie, wat ik lees overal problemen met het opstarten, dat hij in de dfu mode komt en dan niets meer wil.
Bij mij staat hij standaard naar opstarten in de recovery mode:
Die rechter hier onder. Heeft iemand een idee hoe ik de telefoon toch untethered kan krijgen? en welke stappen ik moet doorlopen?
http://iphoneindia.gyanin.com/wp-con...de-screen1.jpg

peter4871 15-07-10 02:15

Niemand een idee hier voor?

fonta 15-07-10 11:09

Ik zou als ik jou was voor een tethered jailbreak op iOs 4 gaan.
Als je nu toch al een tethered jailbreak gewend bent...

robin.b 15-07-10 13:22

het enige wat je kan is 3.1.2 er opnieuw opzetten zonder jailbreak en dan die met spirit jailbreaken. 3.1.3 is hetzelfde als 3.1.2 maar dan zijn er een paar lekken gedicht. je moet wel je 3.1.2 SHSH blobs opgeslagen hebben. Heb je dat niet, dan kan niemand je helpen

Igor92 15-07-10 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robin.b (Bericht 489940)
het enige wat je kan is 3.1.2 er opnieuw opzetten zonder jailbreak en dan die met spirit jailbreaken. 3.1.3 is hetzelfde als 3.1.2 maar dan zijn er een paar lekken gedicht. je moet wel je 3.1.2 SHSH blobs opgeslagen hebben. Heb je dat niet, dan kan niemand je helpen

Ik zit met hetzelfde probleem zit ook op 3.1.2 met blackrain op mijn 3Gs, maar hoe kan ik 3.1.2 er opnieuw opzetten? Ik zou ook graag een untethered jailbreak hebben.

Ik heb als het goed is de shsh blob opgeslagen, alleen wil ik dat voor de zekerheid nog even nagaan. Is het nu wel of niet mogenlijk om van 3.1.2 JB naar een officiele 3.1.2. te gaan? Want als dat mogenlijk is is het niet moelijk om naar spirit jb te gaan.

egoovy 16-07-10 00:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Igor92 (Bericht 490340)
Ik zit met hetzelfde probleem zit ook op 3.1.2 met blackrain op mijn 3Gs, maar hoe kan ik 3.1.2 er opnieuw opzetten? Ik zou ook graag een untethered jailbreak hebben.

Ik heb als het goed is de shsh blob opgeslagen, alleen wil ik dat voor de zekerheid nog even nagaan. Is het nu wel of niet mogenlijk om van 3.1.2 JB naar een officiele 3.1.2. te gaan? Want als dat mogenlijk is is het niet moelijk om naar spirit jb te gaan.

Ja dat kan als je je shsh blob hebt opgeslagen. Het restoren gaat gemakkelijk als je tinyumbrella download. Hiermee kun je de middels cydia opgeslagen shsh lokaal opslaan en middels de bijgeleverde tss server naar een officiele 3.12 FW herstellen. Aanpassen van je hosts file is dan niet nodig.

kokop 16-07-10 01:31

Ik heb hier een iphone 3gs.. 3.1.2 gejailbreaked met blackra1n.. echter is er ook nog spirit gedraaid op dit toestel.. Ik kan er nu niks mee.. Hij blijft hangen bij itunes logo.. Bij dfu mode kan ik hem ook niet meer aan de praat krijgen.. Krijg steeds een foutmelding van itunes..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:49.