//

Blackra1n 3.1.2 naar Spirit jailbreak

Blackra1n 3.1.2 naar Spirit jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, ik zit met het volgende. Ik heb nog gezocht, maar of ik heb niet het zelfde, of ik zoek verkeert Ik heb hier een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-07-10, 11:59
peter4871 peter4871 is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 23
Standaard Blackra1n 3.1.2 naar Spirit jailbreak

Goedendag, ik zit met het volgende.
Ik heb nog gezocht, maar of ik heb niet het zelfde, of ik zoek verkeert

Ik heb hier een Iphone 3gs, nieuwste versie, Hier zit een jailbreak van Blackra1n op.
Hij heeft dus een tethered jailbreak.
Nu wil ik graag hier spirit opzetten voor een untethered jailbreak, maar wat moet ik daar voor doen?
Met een andere iphone 3gs kon ik pas geleden gewoon updaten naar de 3.1.3 versie, was ik alles kwijt en kon spirit er overheen.

Maar nu heb ik een telefoon met 3.1.2 en ik kan niet updaten naar 3.1.3 want ik heb alleen de optie 4.0.

Ik heb een costum firmware gedownload hier. maar als ik die via shift herstellen of updaten doe via itunes zegt hij dat de versie niet ondersteund wordt door of appel, of mijn telefoon.

Gewoon spirit laten lopen lijkt mij geen goede optie, wat ik lees overal problemen met het opstarten, dat hij in de dfu mode komt en dan niets meer wil.
Bij mij staat hij standaard naar opstarten in de recovery mode:
Die rechter hier onder. Heeft iemand een idee hoe ik de telefoon toch untethered kan krijgen? en welke stappen ik moet doorlopen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-07-10, 02:15
peter4871 peter4871 is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 23
Standaard

Niemand een idee hier voor?
  #3  
Oud 15-07-10, 11:09
fonta fonta is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Dordrecht
Berichten: 48
Stuur een bericht via MSN naar fonta
Standaard

Ik zou als ik jou was voor een tethered jailbreak op iOs 4 gaan.
Als je nu toch al een tethered jailbreak gewend bent...
  #4  
Oud 15-07-10, 13:22
robin.b robin.b is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 96
Standaard

het enige wat je kan is 3.1.2 er opnieuw opzetten zonder jailbreak en dan die met spirit jailbreaken. 3.1.3 is hetzelfde als 3.1.2 maar dan zijn er een paar lekken gedicht. je moet wel je 3.1.2 SHSH blobs opgeslagen hebben. Heb je dat niet, dan kan niemand je helpen
__________________
Als ik een vraag stel, zeg dan niet dat er een zoekfunctie is.Die heb ik dan al gebruikt!
  #5  
Oud 15-07-10, 22:10
Igor92 Igor92 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robin.b Bekijk bericht
het enige wat je kan is 3.1.2 er opnieuw opzetten zonder jailbreak en dan die met spirit jailbreaken. 3.1.3 is hetzelfde als 3.1.2 maar dan zijn er een paar lekken gedicht. je moet wel je 3.1.2 SHSH blobs opgeslagen hebben. Heb je dat niet, dan kan niemand je helpen
Ik zit met hetzelfde probleem zit ook op 3.1.2 met blackrain op mijn 3Gs, maar hoe kan ik 3.1.2 er opnieuw opzetten? Ik zou ook graag een untethered jailbreak hebben.

Ik heb als het goed is de shsh blob opgeslagen, alleen wil ik dat voor de zekerheid nog even nagaan. Is het nu wel of niet mogenlijk om van 3.1.2 JB naar een officiele 3.1.2. te gaan? Want als dat mogenlijk is is het niet moelijk om naar spirit jb te gaan.
  #6  
Oud 16-07-10, 00:06
egoovy egoovy is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Heeze
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Igor92 Bekijk bericht
Ik zit met hetzelfde probleem zit ook op 3.1.2 met blackrain op mijn 3Gs, maar hoe kan ik 3.1.2 er opnieuw opzetten? Ik zou ook graag een untethered jailbreak hebben.

Ik heb als het goed is de shsh blob opgeslagen, alleen wil ik dat voor de zekerheid nog even nagaan. Is het nu wel of niet mogenlijk om van 3.1.2 JB naar een officiele 3.1.2. te gaan? Want als dat mogenlijk is is het niet moelijk om naar spirit jb te gaan.
Ja dat kan als je je shsh blob hebt opgeslagen. Het restoren gaat gemakkelijk als je tinyumbrella download. Hiermee kun je de middels cydia opgeslagen shsh lokaal opslaan en middels de bijgeleverde tss server naar een officiele 3.12 FW herstellen. Aanpassen van je hosts file is dan niet nodig.
  #7  
Oud 16-07-10, 01:31
kokop kokop is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 5
Standaard

Ik heb hier een iphone 3gs.. 3.1.2 gejailbreaked met blackra1n.. echter is er ook nog spirit gedraaid op dit toestel.. Ik kan er nu niks mee.. Hij blijft hangen bij itunes logo.. Bij dfu mode kan ik hem ook niet meer aan de praat krijgen.. Krijg steeds een foutmelding van itunes..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Van blackra1n naar spirit?help! 3gSpeed Jailbreak 15 19-12-10 19:20
iPhone: 3.1.3 spirit naar 4.0 Jailbreak zonder 3.1.2 robin.b Jailbreak 39 26-08-10 13:26
Blackra1n vervangen door Spirit? tillie74 Jailbreak 3 26-05-10 14:01
iPhone: Na gebruik spirit ook geen blackra1n meer daanvanassen Jailbreak 3 10-05-10 20:45
iPhone: Spirit & Blackra1n iPhone #GS Dems Jailbreak 6 06-05-10 16:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:54.