onbekende provider, hoe achter te komen? 3gs new bootrom discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ben in het bezit gekomen van een iphone 3gs met new bootrom en geen opgeslagen gegevens bij Saurik. Ik weet dat het alleen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
onbekende provider, hoe achter te komen? 3gs new bootrom
Hallo allemaal,
Ben in het bezit gekomen van een iphone 3gs met new bootrom en geen opgeslagen gegevens bij Saurik. Ik weet dat het alleen mogelijk is om iphone te activeren met een originele sim (of er moet een andere mogelijkheid inmiddels zijn) Echter weet ik niet met welke provider de iphone is geleverd... t-mobile NL is het zeker niet want dat heb ik al geprobeerd. 2 vragen: - Hoe kom ik achter op welke provider toestel gelocked is (voor activatie) - Is er een andere oplossing behalve originele sim van de provider om de iphone te activeren? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Tik je modelnummer eens in bij google en kijk even wat het resultaat is. Dan ben je al wat wijzer ivm de afkomst van je iPhone.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Lezers, de topicstarter geeft aan dat hij zijn iPhone 3GS wil activeren. Dus achter het model/MC-nummer kan hij niet komen! Dat is nu juist zijn vraag.
Ook een custom firmware met activatie gaat niet want hij heeft de nieuwe bootrom... |
|
|||
|
|||
Dat was inderdaad mijn vraag 4iphone.
Ik kan alleen de serienummer zien, deze staat dan op de simtray. en Modelnummer wat achter op de iPhone staat A1303. Kan ik daar aan zien waar de iPhone vandaan komt? serienummer eindigt op 8E3NP |
|
||||
|
||||
zet je iphone in recovery mode en kijk bij systeemprofiel en dan naar usb
daar staat je serie nummer en voer hem dan hier in en dan zie je welke provider je heb Laatst gewijzigd door casiej; 07-07-10 om 00:09. |
|
|||
|
|||
gebruik de laatste versie van umbrella en sluit je iphone aan krijg je zo te zien
|
|
|||
|
|||
mattias1 jouw methode heeft gewerkt!
Heel simpel, kan iedereen aanraden die zijn model nummer wil achterhalen en op welke provider deze gelocked is. Wel in combinatie met de lijst van thespikie. Hij komt uit oosterijk T-Mobile, nu nog een sim daarvandaan regelen ;-) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Onbekende provider,Iphone 4 hoe achterhalen? | makunouchi | iPhone algemeen | 4 | 08-02-12 13:39 |
iPhone 4: Provider te weten komen van gelockte Iphone 4 | cupidoke | Unlock | 4 | 17-03-11 16:59 |
Hoe Films (videoclips) achter elkaar af te spelen?? | Paultjuh1988 | Muziek, foto & video | 1 | 06-08-10 17:45 |
iPhone: hoe kom ik achter de juiste FW versie | jurrian | Jailbreak | 12 | 08-02-09 01:53 |
Klok loopt 5 minuten achter, hoe te corrigeren? | w.d | iPhone algemeen | 2 | 11-06-08 14:34 |
|
|