iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: jailbreak 3.1.3 + (h)acktivate (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/64125-jailbreak-3-1-3-h-acktivate.html)

pothje 11-07-10 17:59

jailbreak 3.1.3 + (h)acktivate
 
Al een tijdje bezig met proberen te jailbreaken/hacktiveren van een iphone 3GS.

Hier is per ongeluk 3.1.3 opgezet zonder een shsh bestand van 3.1.2. Deze heeft de nieuwe bootrom *.3.2, en het is volgens mij een amerikaanse.

Enig idee iemand? Of nog ff geduld hebben:(

MaartenS 12-07-10 12:51

Met Spirit moet dit volgens mij lukken. FF googlen op spirit en dan vanuit cydia ultrasnow installeren om hem te unlocken.

De Generaal 12-07-10 13:03

Spirit heeft geen hacktivatie.

MaartenS 12-07-10 16:48

Wat is hactivatie dan precies?

pothje 12-07-10 19:51

Ik geloof een gehackte versie van activeren, maar via cydia?
Deze iphone is nog niet geactiveerd, das kan alleen met een sim van een provider (welke weet ik niet).
Er zit een oplaadstekker bij met 3 pennen.....??
Miss eerst activeren met een sim en dan pas unlocken?

ransomes 12-07-10 20:49

apple activation service simcard
 
Ik heb vorige week een simkaartje gekocht om mijn 3gs (met onbekende carrier) te activeren. Dit zou een servicekaartje zijn waar je elke iphone mee kon activeren en jawel, het werkt ook nog :d.
Hierna gejailbreakt en geunlockt en bellen maar. Het is trouwens een 3gs 16gb, new bootrom, mc131 model, 3.1.3 en 05.12.01:P
Hij kwam trouwens uit noorwegen.

SirG 12-07-10 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ransomes (Bericht 487886)
Ik heb vorige week een simkaartje gekocht om mijn 3gs (met onbekende carrier) te activeren. Dit zou een servicekaartje zijn waar je elke iphone mee kon activeren en jawel, het werkt ook nog :d.
Hierna gejailbreakt en geunlockt en bellen maar. Het is trouwens een 3gs 16gb, new bootrom, mc131 model, 3.1.3 en 05.12.01:P
Hij kwam trouwens uit noorwegen.

En waar heb je dat sim kaartje gekocht dan? Zijn hier meer ervaringen mee? Weet namelijk ook niet wat de originele provider is behorend bij de telefoon...

ransomes 12-07-10 23:20

Ik wist van te voren ook niet uit welk land hij kwam (noorwegen), er zijn wel carierlijsten in omloop waar je het modelnummer kunt vergelijken. Ik heb een mc131 maar kon de letters die erna kwamen niet achterhalen, dus wist uiteindelijk nog niet precies uit welk land.:confused:
Dit kaartje heb ik via internet kunnen kopen, kost iets maar dan heb je ook wat:d

SirG 13-07-10 01:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ransomes (Bericht 487988)
Ik wist van te voren ook niet uit welk land hij kwam (noorwegen), er zijn wel carierlijsten in omloop waar je het modelnummer kunt vergelijken. Ik heb een mc131 maar kon de letters die erna kwamen niet achterhalen, dus wist uiteindelijk nog niet precies uit welk land.:confused:
Dit kaartje heb ik via internet kunnen kopen, kost iets maar dan heb je ook wat:d

Thanks... Maar... is het mogelijk de websites hier te plaatsen? Of via een prive bericht... Weet niet zo goed hoe ik deze sites op zoek...

pothje 13-07-10 18:00

Citaat:

Ik heb vorige week een simkaartje gekocht om mijn 3gs (met onbekende carrier) te activeren. Dit zou een servicekaartje zijn waar je elke iphone mee kon activeren en jawel, het werkt ook nog :d.
Hierna gejailbreakt en geunlockt en bellen maar. Het is trouwens een 3gs 16gb, new bootrom, mc131 model, 3.1.3 en 05.12.01:p
En na het activeren, op welke manier heb je je iphone dan gejailbreaked?

pothje 13-07-10 21:24

iActivator
 
Iemand ervaring met iActivator met 3.1.3??

pothje 15-07-10 14:15

iActivator
 
Iemand???????? Ga straks proberen, hoop dat ik hem geactiveerd krijg, kyup!

mattias1 15-07-10 14:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ransomes (Bericht 487988)
Ik wist van te voren ook niet uit welk land hij kwam (noorwegen), er zijn wel carierlijsten in omloop waar je het modelnummer kunt vergelijken. Ik heb een mc131 maar kon de letters die erna kwamen niet achterhalen, dus wist uiteindelijk nog niet precies uit welk land.:confused:
Dit kaartje heb ik via internet kunnen kopen, kost iets maar dan heb je ook wat:d

linkje graag... wil dat ook eens proberen maar weet niet waar ik moet zoeken of als prive bericht :p


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:27.