//

Hoe heb jij je iPhone gejailbreaked?

Hoe heb jij je iPhone gejailbreaked? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik ben nieuw op iphoneclub.nl en wilde mezelf direct maar even voorstellen. Ik ben Adriaan Gisbers, werkzaam bij TNT Post (en nee, ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-07-10, 17:14
A.Gisbers's schermafbeelding
A.Gisbers A.Gisbers is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 4
Talking Hoe heb jij je iPhone gejailbreaked?

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op iphoneclub.nl en wilde mezelf direct maar even voorstellen. Ik ben Adriaan Gisbers, werkzaam bij TNT Post (en nee, ik ben geen postbode ;P). Voor de rest kan ik hier wel mn hele biografie neerzetten, maar ik denk niet dat dat heel interessant is

Een tijdje geleden heb ik een iPhone aangeschaft en merkte toch wel snel dat je voor alle goeie apps flink moest betalen

Nou wilde ik graag weten van degenen die een gejailbreakte iPhone hebben, hoe jullie dat hebben gedaan? Zelf op forums gezocht? Vrienden laten doen? Of ben je net als ik niet echt handig ermee ...

Zelf heb ik het gedaan via http://www.jailbreaknu.nl. Heeft me wel €3 gekost, maar het lukte via hun vrij eenvoudig om mn iphone te jailbreaken wat me nu toch een leuk centje bespaart. Het was me misschien ook via dit forum gelukt, maar ik zal eerlijk toegeven dat ik liever een kant en klare handleiding kreeg voorgeschoteld

Ik zie uit naar jullie reacties!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-07-10, 17:24
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Volgens mij is alle info ook hier op het forum aanwezig. Ik heb het dan ook met behulp van dit forum (en het iphone-dev-team) gedaan.
Maar goed, als het via een betaalde weg voor jou werkt dan is dat natuurlijk ook helemaal goed.

Laatst gewijzigd door wouter1981; 14-07-10 om 18:05.
  #3  
Oud 14-07-10, 18:04
iTelefoon iTelefoon is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 9
Standaard

Je kan beter de jailbreaks gebruiken van het iphone-dev team. Dat is gratis en je weet dat alles goed werkt.

spiritjb.com
  #4  
Oud 14-07-10, 19:14
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

De aangeboden jailbreak is heus niet door de hierboven genoemde site zelf bedacht. Ze gebruiken die van het Dev-team en slaan er een slaatje uit. Ook al geeft het Dev-team aan dat dit niet de bedoeling is.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #5  
Oud 14-07-10, 19:22
rudeboy's schermafbeelding
rudeboy rudeboy is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Skamerika
Berichten: 96
Stuur een bericht via ICQ naar rudeboy Stuur een bericht via Yahoo naar rudeboy
Standaard

wow, betalen voor een Jailbreak ? da's no good...(imo)
__________________
~rb
 iPhone 4 - 16GB - i0S4.1 
  #6  
Oud 14-07-10, 19:58
A.Gisbers's schermafbeelding
A.Gisbers A.Gisbers is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 4
Standaard

Misschien hebben jullie gelijk, maar ik had toen geen zin om allemaal forums door te gaan spitten. Aan die €3 ga ik nog net niet failliet

Maar ik begrijp dat het Dev-team voor alle jailbreaks zorgt?
  #7  
Oud 14-07-10, 20:40
sjalih sjalih is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 149
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door A.Gisbers Bekijk bericht
Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op iphoneclub.nl en wilde mezelf direct maar even voorstellen. Ik ben Adriaan Gisbers, werkzaam bij TNT Post (en nee, ik ben geen postbode ;P). Voor de rest kan ik hier wel mn hele biografie neerzetten, maar ik denk niet dat dat heel interessant is

Een tijdje geleden heb ik een iPhone aangeschaft en merkte toch wel snel dat je voor alle goeie apps flink moest betalen

Nou wilde ik graag weten van degenen die een gejailbreakte iPhone hebben, hoe jullie dat hebben gedaan? Zelf op forums gezocht? Vrienden laten doen? Of ben je net als ik niet echt handig ermee ...

Zelf heb ik het gedaan via http://www.jailbreaknu.nl. Heeft me wel €3 gekost, maar het lukte via hun vrij eenvoudig om mn iphone te jailbreaken wat me nu toch een leuk centje bespaart. Het was me misschien ook via dit forum gelukt, maar ik zal eerlijk toegeven dat ik liever een kant en klare handleiding kreeg voorgeschoteld

Ik zie uit naar jullie reacties!
Hahahaha keihard genaait
Je iphone jailbreaken is echt super simpel, binnen 5 min lees je een artikeltje en je snapt gelijk alles. Zelfs spiritjailbreak is maar 1 keer klikken en je bent klaar... hoe moeilijk kan het zijn
  #8  
Oud 15-07-10, 11:43
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
 
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: /dev/audio
Berichten: 69
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjalih Bekijk bericht
Hahahaha keihard genaait
Je iphone jailbreaken is echt super simpel, binnen 5 min lees je een artikeltje en je snapt gelijk alles. Zelfs spiritjailbreak is maar 1 keer klikken en je bent klaar... hoe moeilijk kan het zijn
Voor iemand van wie het profiel aangeeft dat hij/zij geen iPhone heeft ben je knap hard in je oordeel. Niet iedereen heeft de technische kennis/durft het aan om zelf z'n iPhone te jailbreaken. Ik loop zelf al heel wat jaartjes mee in de gadget-wereld en ik heb ook goed moeten nadenken voordat ik mijn kostbare iPhone jailbreakte...

Persoonlijk vind ik je opmerking 'keihard genaait' (buiten de belabberde spelling!) niet getuigen van respect, maar goed, misschien ben ik wat ouderwets in die zaken...
__________________
Lekker bezig met CityFM Classic Rock en ook nog werkzaam bij Radio Decibel. Het radio-virus is hardnekkig en gaat nooit meer weg
  #9  
Oud 15-07-10, 13:17
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjalih Bekijk bericht
Je iphone jailbreaken is echt super simpel, binnen 5 min lees je een artikeltje en je snapt gelijk alles. Zelfs spiritjailbreak is maar 1 keer klikken en je bent klaar... hoe moeilijk kan het zijn
Dat geld inderdaad niet voor iedereen, misschien dat dit voor jou en vele anderen inderdaad een eitje is. Maar gezien de vele topics over het Jailbreaken met foutmeldingen en help geroep is dit zeker niet zo simpel.

Heb mijne trouwens met PwnageTool gedaan.
  #10  
Oud 15-07-10, 14:01
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
 
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: /dev/audio
Berichten: 69
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
Standaard

Ik heb mijn 3GS (FW3.1.3) gejailbreakt met Spirit. Inderdaad 1x op een knopje drukken. Druk daarna echter NIET op Quit, want dan gaat hij weer opnieuw jailbreaken (heeft geen nadelige gevolgen, maar ik schrok me de rambam )

Dus Spirit na het jailbreaken gewoon afsluiten met het kruisje in de rechterbovenhoek...
  #11  
Oud 15-07-10, 14:39
rvtw rvtw is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 8
Standaard

heb hem ook via spirit gedaan,werkt perfect !!
installeren van programma's moest ik ook even kijken vond cydia niet er overzichtelijk
  #12  
Oud 15-07-10, 14:58
The Unbelievable's schermafbeelding
The Unbelievable The Unbelievable is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 424
Standaard

Hoe ik mijn iPhone heb gejailbreakt?
Niet. Niet meer, iOS4 is voor mij goed genoeg om even zonder jailbreak te gaan. Jongens, kennen jullie nog de manier om te jailbreaken bij de firmware 1.0? Je ging naar iPhone News, Help and Guides en je had een gejailbreakte iPhone. Later gebruikte ik Redsn0w, voor 2.x. 3.x was voor Blackra1n en Spirit. Vroeger ging het zo makkelijk. Nu is het een stuk moeilijker voor de beginners. En betalen voor een jailbreak, ach het is 3 euro. Koop een patatje minder en je hebt het er weer uit.
__________________
Koekje erbij?
  #13  
Oud 15-07-10, 15:35
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Voor die drie euro had je toch al weer bijna 4 apps gekocht. En alles in de JB scene is gratis. Ook daar zijn vele betalende programma's.
Bizar ; je wil als maker van een app geld verdienen . Maar diegene die de app willen hem dan ook toch wel gratis op hun iphone willen zetten. Maar dat diezelfde mensen ook in de groep van de makers van de apps zitten...die geld willen verdienen...
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #14  
Oud 15-07-10, 16:01
A.Gisbers's schermafbeelding
A.Gisbers A.Gisbers is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 4
Standaard Jailbreaken

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Unbelievable Bekijk bericht
En betalen voor een jailbreak, ach het is 3 euro. Koop een patatje minder en je hebt het er weer uit.
precies, zo zie ik het ook maar. toch apart dat ik direct 'keihard genaaid' zou zijn? Ik heb mijn jailbreak en ben er blij mee dat het is gelukt.

Boeit me dan niet zoveel dat ik er een paar euro voor betaald heb, ookal geloof ik volledig dat het ook met de handleidingen, gebruikerservaringen en van alles van deze site kan.
Ik kan die site dus aanraden aan een ieder die misschien niet zo handig is als de meeste mensen hier op het forum (tenzij je graag patat eet )

@Smaus, ik ben het helemaal met je eens!

Leuk om te zien dat zo veel mensen reageren!
  #15  
Oud 15-07-10, 18:18
sjalih sjalih is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 149
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smaus Bekijk bericht
Voor iemand van wie het profiel aangeeft dat hij/zij geen iPhone heeft ben je knap hard in je oordeel. Niet iedereen heeft de technische kennis/durft het aan om zelf z'n iPhone te jailbreaken. Ik loop zelf al heel wat jaartjes mee in de gadget-wereld en ik heb ook goed moeten nadenken voordat ik mijn kostbare iPhone jailbreakte...

Persoonlijk vind ik je opmerking 'keihard genaait' (buiten de belabberde spelling!) niet getuigen van respect, maar goed, misschien ben ik wat ouderwets in die zaken...
ik heb hiervoor een 3g, 3gs gehad, allebei verkocht allebei met alle fw's gejailbreaked dus ja ik weet er wel wat vanaf. en geloof me, voor de jeugd van tegenwoordig is het een eitje. je hoeft echt geen pc techneut te zijn om het te jailbreaken. maar goed ik bied hierbij mn verontschuldigingen aan als ik disrespectvol ben geweest.
  #16  
Oud 15-07-10, 20:27
Toontje34 Toontje34 is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 5
Standaard

De mijne heb ik zo gekocht namelijk.
Apple Iphone 3GS 16GB zwart origineel fabrieks simlock vrij (neverlocked)
  #17  
Oud 16-07-10, 16:25
A.Gisbers's schermafbeelding
A.Gisbers A.Gisbers is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjalih Bekijk bericht
je hoeft echt geen pc techneut te zijn om het te jailbreaken. maar goed ik bied hierbij mn verontschuldigingen aan als ik disrespectvol ben geweest.
Daar verschillen de inzichten gewoon nog even over, ik vond het handig om in 1 klap alles te hebben compleet met handleiding en ondersteuning enzo. Maar je excuses zijn aangenomen

Simlockvrij kopen is natuurlijk helemaal handig! Maar heb je dan ook beetje normale garantie enzo?
  #18  
Oud 21-07-10, 16:00
tho123 tho123 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 14
Standaard

Zou het ook niet met deze handleiding gelukt zijn? https://forum.iculture.nl/f14/i...rvaringen.html
Is trouwens gratis. Op die 3 euro komt het nu waarschijnlijk niet maar weet dat het ook gratis gelukt zou zijn.
  #19  
Oud 30-07-10, 19:23
McNessie McNessie is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 150
Standaard

Een jailbreak is net als een salto op de trampoline. Eerst lijkt het eng maar als je het eenmaal hebt gedaan denk je: ooh, is dat alles?
  #20  
Oud 11-09-10, 21:20
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

 Verplaatst naar: Jailbreak, geen hulpvragen in de chat!
Reageren

Labels
iphone, jailbreak



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke iphone 3g heb jij? blaugrana Chat en geruchten 46 09-11-09 20:39
iPhone: Heb 3.1 voor een 3Gs nodig, gejailbreaked erol Jailbreak 5 09-10-09 22:59
iPhone: Help! Ik heb mijn iphone gejailbreaked maar er is iets mis! Zen0neZ Jailbreak 11 13-03-09 16:03
Hoe heb jij je iphone gekocht? thioo Koopinformatie Nederland 51 20-02-08 21:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:11.