iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Jailbreak NIET de iOS4 Op Iphone 3G en iPod 2G (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/64415-jailbreak-niet-de-ios4-op-iphone-3g-ipod-2g.html)

JJthefamous 15-07-10 08:43

Jailbreak NIET de iOS4 Op Iphone 3G en iPod 2G
 
Het is heel slecht voor je iPhone Of iPod touch:

1. De batterij van de iPod Touch 2G begeeft het doordat cydia een heleboel data zend en haalt, dit kost veel stroom dus de iPod valt steeds weg en moet hersteld worden

2. Ook de Multitask en wallpaper zijn te zwaar, omdat deze iPod/iPhone een niet-gechikte Proccesor heeft. De iPod/iPhone word langzaam en valt hierdoor uit, ook is hij niet meer normaal op te laden omdat je steeds een groen scherm krijgt bij het opladen.


Laat dus gewoon de kale versie die geschikt is voor de iPod/iPhone erop zodat je hem gewoon weer kunt gebruiken.

4iphone 15-07-10 09:54

@1: moet je eens een navigatieprogramma gebruiken. sommige autoladers kunnen dat niet eens bijbenen en is na een uur je toestel leeg. Je krijgt er zelfs scheurtjes en verkleuring van op je witte iPhone 3G....
@2: dan moet je die features gewoon niet aanzetten, zoals Apple ook default doet.

Beetje ongefundeerde post....

wouter1981 15-07-10 09:58

op mijn 3G met 4.0 en Cydia + wallpaper merk ik geen snelheidsverschil met 3.1.3. Ook heeft het bij mij geen invloed op de batterij.

jeffrey52 15-07-10 10:21

Dat is inderdaad jouw constatering. Ik heb mijn iTouch 2G wel gejailbreakt, met multitasking en homescreen wallpaper, en ik heb hier geen problemen mee gehad nog.

JJthefamous 15-07-10 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeffrey52 (Bericht 489773)
Dat is inderdaad jouw constatering. Ik heb mijn iTouch 2G wel gejailbreakt, met multitasking en homescreen wallpaper, en ik heb hier geen problemen mee gehad nog.

Komt nog wel, als je de iPod vaak gebruikt word hij sloom en valt hij uit

@ ik wil jullie alleen waarschuwen!!!!

JJthefamous 15-07-10 10:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeffrey52 (Bericht 489773)
Dat is inderdaad jouw constatering. Ik heb mijn iTouch 2G wel gejailbreakt, met multitasking en homescreen wallpaper, en ik heb hier geen problemen mee gehad nog.

@ Jeffrey52: Nadat ik daarnet de jailbreak eraf gehaald had, werkte alles weer perfect! duss.

jeffrey52 16-07-10 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JJthefamous (Bericht 489777)
Komt nog wel, als je de iPod vaak gebruikt word hij sloom en valt hij uit

@ ik wil jullie alleen waarschuwen!!!!

Ik gebruik iOS 4 nu al een weke gejailbreakt, en nog geen problemen mee gehad, dus.

I Xyzyx I 16-07-10 18:23

Gewoon multitasken niet aanzetten.. dat gebruikt veel ruimte en snelheid. Sowieso faalt het op dit moment toch omdat de meeste apps het niet ondersteunen.

Dragon 16-07-10 18:28

Multitasking aan en Homescreen-Wallpaper aan.

Geen enkel probleem hiero, niet traag, accu gaat lang mee, valt niet uit.

harleysat 16-07-10 18:38

Hier ook geen problemen hoor. Na de update 4.1 is de Iphone weer net zo snel als 3.1.3


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:36.