//

Custom ISPW maken incl apps?

Custom ISPW maken incl apps? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om zelf een custom ISPW te maken met daarin al enkele apps, zodat bij het installeren van deze ISPW de apps 'voorgeinstalleerd' ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-07-10, 16:35
nkooiker's schermafbeelding
nkooiker nkooiker is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 105
Standaard Custom ISPW maken incl apps?

Is het mogelijk om zelf een custom ISPW te maken met daarin al enkele apps, zodat bij het installeren van deze ISPW de apps 'voorgeinstalleerd' worden?

En dan specifiek eigenlijk: Is dat ook mogelijk voor de iPad?

Hypothetische casus: Ik heb 50 iPads en wil deze allemaal gemakkelijk zo snel mogelijk herinstalleren met een 'image'/ISPW met daarin enkele apps voorgeinstalleerd. Deze iPads komen terug na gebruik door een derde, en vervolgens 'reset' ik de iPad weer met de custom ISPW met daarin al mijn apps zoals ik ze wil

Lastig verhaal lijkt me, maar heeft iemand een idee of, en zo ja, hoe dat aan te pakken is?
__________________
appnormal.com - Nederlandse iPhone en iPad ontwikkelaar. Zie http://www.appnormal.com
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: maken custom FW voor 4.2.1 zonder baseband upgrade rondekloet Jailbreak 3 12-01-11 22:25
iPhone 3G: Maken van Custom 3.1.3 Firmware jeroen474 Unlock 9 13-04-10 11:29
Niet kunnen herstellen in Itunes na maken van Custom firmware in WinPwn 2.5 matthouz Jailbreak [archief] 2 07-09-08 19:00
iPhone: zelf custom logo maken djgns Jailbreak 11 28-08-08 20:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:46.