Probleem discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal. Ik heb vanochten my IPHONE 3GS 32GB ontvangen. (EBAY VS) Eerste wat ik gedaan heb is update naar 4.0 of 4.0.1 gewoon met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem
Hallo allemaal.
Ik heb vanochten my IPHONE 3GS 32GB ontvangen. (EBAY VS) Eerste wat ik gedaan heb is update naar 4.0 of 4.0.1 gewoon met itunes... Maar het probleem is dat hij gelocked is. Ik ben wel helemaal nieuw in IPHONE kan iemand mij helepen zodat ik KPN simcard kan gebruiken en dat is gejailbreaked is. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
dan heb je een at&t simkaart nodig om te activeren
|
|
|||
|
|||
das mooi K*T... toen ik mijn simcard wou gebruiken zag ik daar IDD at&t simcard.. Maar die heb ik weggegeooid...
|
|
||||
|
||||
dat is niet zo slim moet je er een bestellen
|
|
|||
|
|||
dus t kan niet met jailbrakeing, redsn0w... en al die andere dingen?
|
|
|||
|
|||
AT&T sim uit de prullenbak vissen?
|
|
|||
|
|||
midden in de stad
dacht t niet:") |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
volgens mij begrijp ik t verschill tussen jailbraken, simlock unlocken activeren niet helemaal. BTW tis geen nieuwe toestel
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
dus simlock vervijderen van IPHONE bestaat niet? moet ik dus AT&T simcard bestellen van VS?
|
|
||||
|
||||
als hij een jaar oud is kan hem laten unlocken door de provider
of via cydia ultrasn0w eropzetten |
|
|||
|
|||
en als ik naar MAC RESSELER zou gaan hier in de beurt?
SIM CARD, is t dan elke ATT simcard of moet dat een speciale zijn>? |
|
||||
|
||||
ik denk dat hem in de usa moet bestellen bij de mac reseller geven ze jouw geen at&t simkaart
|
|
|||
|
|||
op ebay kun je wel at&t simkaarten bestellen
|
|
|||
|
|||
maakt t wel uit welke SIM? ik lees nu op internet dat het simcard moet zijn die met de toestel was mee geleverd
|
|
||||
|
||||
nee want ik heb ook wel eends iemand anders zijn iphone geactiveert met mijn simkaart
|
|
|||
|
|||
Ik ga zo boodschappen doen... Dan ga ik wel nast de vuilnus bak kijken waar ik t weggegooid heb. Anders bestell ik iets... Mijn vraag is. Als ik heb nou op ACTIVETED krijg dan moet ik m verder unlocken? jailbraken zodat ie met SIMcard van KPN gaat werken?
|
|
||||
|
||||
maar het moet wel een simkaart zijn van de provider(+het land) waar de mobiel is mee aangeschaft
|
|
|||
|
|||
ATT is t wel... En zoen TURKSE SIMLOCK service heeft dus ook geen zin
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Netwerk probleem en ander probleem | Dannybevers | iPhone algemeen | 0 | 21-11-09 01:19 |
Windows: Itunes probleem of Firmware 3.1 probleem ? | satfreak1969 | iTunes | 0 | 22-09-09 16:05 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
|
|