Geen you tupe meer help aub. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Na het updaten naar 4.0.1 heb ik geen you tupe meer, weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik heb een 3g 8gb en heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Geen you tupe meer help aub.
Na het updaten naar 4.0.1 heb ik geen you tupe meer, weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik heb een 3g 8gb en heb gejailbreakt met redsn0w en unlocked met ultrasn0w. Vroeger weet ik dat je een pushfix ofzo moest installeren maar dit keer weet ik mij geen raad.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
probeer redsnow opnieuw je heb in de pushfix source een youtube fix ik weet niet of die werkt
|
|
||||
|
||||
Is dat dan niet in cydia i.p.v redsnow?
|
|
||||
|
||||
cydia manage sources edit add en dan cydia.pushfix.info/
wat heb je gedaan dat youtube het niet doet |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Het werkt, bedankt om me te helpen
|
|
|||
|
|||
You tupe?? Hahahahaaaaaaaaaa !!!
|
|
||||
|
||||
Mooi om te horen dat het probleem is opgelost.
Omdat hier al wat topics over lopen, sluiten wij dit topic. // Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen 3G geen APN mogelijk tmobile abo help aub | ABKtje | Odido (T-Mobile) | 3 | 09-05-11 20:11 |
HELP aub, na unlock geen service? | Janx | Jailbreak | 4 | 30-03-11 13:11 |
iPhone: Iphone doet niks meer! Help AUB! | hofjing | Jailbreak | 2 | 30-12-10 18:41 |
Help AUB geen geluid meer uit iphone!!! | iphonecollega | Unlock [archief] | 23 | 15-06-08 18:11 |
Video: Help aub!! Video: '' This movie could not be played " , Ipod : Geen geluid meer | Wouter1 | Muziek, foto & video | 4 | 20-05-08 14:55 |
|
|