iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Pls help JB mijn iphone 3GS (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/64683-pls-help-jb-mijn-iphone-3gs.html)

docter73 18-07-10 00:26

Pls help JB mijn iphone 3GS
 
Ik heb een nieuwe 3GS ontvangen (vorige batterij was versleten) die ik wil jailbreaken, oude bootrom, nu FW 4.01. Ik gebruik een Mac. Ik ben al de hele avond bezig. Het maakt mij niet zoveel uit of ik moet restoren naar een oude FW versie, als de telefoon maar ge-JB'd wordt, ik wil hem daarna unlocken.

Ik heb een aantal maal de redsn0w JB geprobeerd. Die wordt volledig doorlopen, maar als redsn0w "done" zegt, zit de iphone nog in recovery mode en blijft daarin.

Pls help...

DragoHakan 18-07-10 00:54

Ik wil het zelfde as jou me 3GS jailbreake maar dan op Windows. En redsn0w is alleen voor 3G en niet voor 3GS

larslamborelle 18-07-10 08:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door docter73 (Bericht 491840)
Ik heb een nieuwe 3GS ontvangen (vorige batterij was versleten) die ik wil jailbreaken, oude bootrom, nu FW 4.01. Ik gebruik een Mac. Ik ben al de hele avond bezig. Het maakt mij niet zoveel uit of ik moet restoren naar een oude FW versie, als de telefoon maar ge-JB'd wordt, ik wil hem daarna unlocken.

Ik heb een aantal maal de redsn0w JB geprobeerd. Die wordt volledig doorlopen, maar als redsn0w "done" zegt, zit de iphone nog in recovery mode en blijft daarin.

Pls help...

Dat klopt want je iphone is nu ge-refurbished.
En dat komt omdat Apple je toestel repareert en een soort van nieuwe bootrom erin zet. Maar je kunt proberen Blackra1n te draaien.
Mvg

thomazzz 18-07-10 11:05

Effe klein vraagje:
Vraagje: ik heb een 3GS(gekocht meteen na release, bij modelfirmware staat 05.13.04) en er staat nu ios4 op, kan ik jailbreaken? Net voor de ios4 had ik een jailbreak met spirit...
Enige manier om dit te doen, mis men jailbreak namelijk heeeel erg hard!

Nu reeds bedankt!

docter73 18-07-10 11:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door larslamborelle (Bericht 491885)
Dat klopt want je iphone is nu ge-refurbished.
En dat komt omdat Apple je toestel repareert en een soort van nieuwe bootrom erin zet. Maar je kunt proberen Blackra1n te draaien.
Mvg

Nee, ik heb geen ge-refurbished iphone gekregen, ik heb een volledig nieuwe gekregen :D
Maar goed, vraag blijft dus hoe ik hem kan jailbreaken (en daarna unlocken).

iQiux 18-07-10 11:43

zit al een week te wachte , je moet nog steeds wachte tot een jailbreak voor ons uitkomt

casiej 18-07-10 12:11

als je oude bootrom heb en 3.1.3/3.1.2 shsh bestanden heb dat kan je downgraden en dan jailbreaken:
3.1.2 blackra1n (met omweg kan je dan ook met nieuwe bootrom)
3.1.3 spirit +spirit2pwn (aleen oudebootrom)

en dan kan je updaten naar een custom firmware

docter73 18-07-10 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door casiej (Bericht 492011)
als je oude bootrom heb en 3.1.3/3.1.2 shsh bestanden heb dat kan je downgraden en dan jailbreaken:
3.1.2 blackra1n (met omweg kan je dan ook met nieuwe bootrom)
3.1.3 spirit +spirit2pwn (aleen oudebootrom)

en dan kan je updaten naar een custom firmware

Ok, thanks voor je bericht.
Wat zijn shsh bestanden/hoe kom ik daaraan?
PS heb je evt een linkje naar een handleiding oid?

casiej 18-07-10 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door docter73 (Bericht 492486)
Ok, thanks voor je bericht.
Wat zijn shsh bestanden/hoe kom ik daaraan?
PS heb je evt een linkje naar een handleiding oid?

shsh bestanden heb je moeten opslaan toen je nog naar 3.1.2/3.1.3 kon.
nu ka het niet meer

zoals ik begrijp uit je reactie dat je het niet heb.

dan maar wachten op die volgend jailbreak


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:09.