Jailbreak iPod Touch 2g iOS4 MC Model? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben al heel lang aan het zoeken op Youtube etc. hoe ik mijn iPod Touch 2g kan jailbreaken die op iOS 4 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak iPod Touch 2g iOS4 MC Model?
Hallo allemaal,
Ik ben al heel lang aan het zoeken op Youtube etc. hoe ik mijn iPod Touch 2g kan jailbreaken die op iOS 4 loopt. Het probleem is, het is een MC Model, en voor zover ik weet is er alleen maar een jailbreak voor een ''non-mc model. Of is er al een? HELP! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
het ligt er aan of de shsh bestanden heb voor 3.1.2
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik zit met hetzelfde, mijn ipod staat op 3.1.3 jailbroken met spirit maar wil naar
4.0 en uiteraard weer met jailbreak iemand enig idee shh gegevens on file maar na jailbreak met spirit pas gedaan |
|
|||
|
|||
Ik zoek hem ook nog steeds.. maar niet echt heel erg nodig
|
|
|||
|
|||
restoren naar 3.1.2 en dat met sn0wbreeze jailbreaken
sn0wbreeze is nog een beta dus je moet nog wat handelingen uitvoeren dat staat op het forum van ih8snow |
|
|||
|
|||
|
Labels |
jailbreak ipod touch ios4 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Jailbreak iPod Touch 2G MC-Model. 4.1 | jeroen347 | Jailbreak | 2 | 12-10-10 21:10 |
iPod touch: Jailbreak iPod touch 2G MB model | dododedodonl | Jailbreak | 2 | 27-09-10 00:40 |
iPod touch: Jailbreak ipod touch 2g(model mc) 4.0 | casiej | Jailbreak | 3 | 10-07-10 18:06 |
iPod touch: ipod touch model mc jailbreak 3.1.3 | tecra | Jailbreak | 0 | 01-07-10 14:36 |
Jailbreak MC Model Ipod Touch 3.1.3 | Exclusiivez | Archief | 4 | 16-02-10 21:50 |
|
|