//

3GS upgrade wenselijk?

3GS upgrade wenselijk? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een 3GS met 3.1.2, oude bootrom en jailbreak m.b.v. blackra1n. Het is nog niet mogelijk om met behoud van jailbreak te upgraden naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-07-10, 15:57
EricS EricS is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 67
Standaard 3GS upgrade wenselijk?

Ik heb een 3GS met 3.1.2, oude bootrom en jailbreak m.b.v. blackra1n.

Het is nog niet mogelijk om met behoud van jailbreak te upgraden naar 4.0.1. Wel is dat mogelijk naar 4.0. Is dat echter wenselijk?

Is het verstandig(er) om te wachten met upgraden zodat ik van 3.1.2 naar 4.0.1 kan gaan of maakt het voor een 3GS niet uit of je naar 4.0 of 4.0.1 gaat?

Is het sowieso wenselijk om naar FW 4.x te gaan? Wegen de voordelen op tegen de nadelen? Ik lees bijvoorbeeld ervaringen over een veel tragere 3GS.

Alvast bedankt voor het meedenken en de reacties!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-07-10, 13:25
EricS EricS is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 67
Standaard

Niemand?
  #3  
Oud 21-07-10, 13:54
HNbassie HNbassie is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 6
Standaard

wat bedoel je met wenselijk ????

ik draai nu op 4.0 en heb nieuwe bootrom.
ik vind het super werken !
Dev team geeft advies om niet naar 4.0.1 te gaan alleen voor een paar syreepjes die groter zijn gemaakt.

jij met oude bootrom kan hem veel makkelijker updaten naar 4.0 zonder dat je baseband omhoog gaat. kijk daarvoor even verder bij andere topics, het staat er echt tussen

bassie
  #4  
Oud 21-07-10, 14:29
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
 
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: /dev/audio
Berichten: 69
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
Standaard

Ik heb mijn 3GS (FW3.1.3) bewust niet geupgraded naar iOS4. Ik heb 'em net twee maanden, vers gejailbreaked en met alle topics over iOS4 die ik hier voorbij zie komen wacht er nog even mee.

Met jailbreak en wat extra apps doet mijn 3GS met 3.1.3 exact wat ik wil dat hij doet en dat wil ik graag zo houden...
__________________
Lekker bezig met CityFM Classic Rock en ook nog werkzaam bij Radio Decibel. Het radio-virus is hardnekkig en gaat nooit meer weg
  #5  
Oud 21-07-10, 15:06
EricS EricS is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 67
Standaard

Thnx!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HNbassie Bekijk bericht
jij met oude bootrom kan hem veel makkelijker updaten naar 4.0 zonder dat je baseband omhoog gaat. kijk daarvoor even verder bij andere topics, het staat er echt tussen
Klopt, naar 4.0 kan schreef ik ook al . Je bedoelt met PwnageTool?

Met wenselijk bedoel ik
- nu updaten naar 4.0 of beter wachten en (direct) updaten naar 4.0.1?
Zoals gezegd biedt 4.0.1 volgens mij niets extra voor een 3GS.
- updaten of (voorlopig?) bij FW 3.x blijven?
iOS4 levert niet alleen voordelen op, maar ook nadelen zoals tragere 3GS lees ik op meerdere plaatsen. Jij ondervindt wel voordelen en geen hinderlijke nadelen begrijp ik?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: 3gs upgrade advies gevraagd fw 3.1.3 - 4.1 asherbachrach Unlock 0 28-12-10 17:11
iPhone 3GS: Amerikaanse iPhone 3GS unlocken na upgrade... Barbara88 Unlock 16 07-12-10 19:45
Upgrade van 3GS naar 4 Bregje iPhone algemeen 0 18-07-10 20:23
Problemen met 3GS na upgrade naar iOS 4 rizzah iPhone algemeen 0 12-07-10 17:46
Upgrade van 3G naar 3Gs S¡mon Odido (T-Mobile) 1 18-05-10 00:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:46.