//

Jailbreaken met Redsn0w blijft hangen

Jailbreaken met Redsn0w blijft hangen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Op dit moment ben ik al zo'n 3 uur bezig om mijn iphone 3GS met firmware 3.1.3 te jailbreaken met Redsn0w maar nadat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-07-10, 00:30
Harem Harem is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 27
Standaard Jailbreaken met Redsn0w blijft hangen

Goedenavond,

Op dit moment ben ik al zo'n 3 uur bezig om mijn iphone 3GS met firmware 3.1.3 te jailbreaken met Redsn0w maar nadat ik het programma 'Done' aangeeft en ik op 'finish' druk blijft mijn scherm hangen in de DFU mode wat inhoud dat hij een zwart scherm geeft wat wel een beetje licht geeft.

Waarom nu pas jailbreaken vraag je je misschien af. Mijn toestel is vandaag terug gekomen van de verzekering. Ik had kennelijk vochtschade (geen id hoe) en heb een nieuw/refurbished toestel gehad. Het 4e en 5e nummer van mijn serienummer is 27, de bootrom is 359.3, baseband 05.12.01 en firmware 3.1.3. Dit betekend toch dat ik een 'oude' 3GS heb?

Nu wil ik graag een jailbreak van ios4 op mijn iphone omdat onder andere mijn gegevens voor het laatst gesynchroniseerd zijn met dat os en standaard updaten naar ios4 wil ik niet omdat ik dan niet kan jailbreaken (windows pc).

Jailbreaken met spirit lijkt mij geen optie omdat je dan niet custum kan updaten naar ios4. En aangezien ik een windows PC heb kan ik ios4 nog niet jailbreaken..

Iemand die me verder kan helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-07-10, 00:54
markje18 markje18 is offline
• iOS 4.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 7
Standaard

Ik geloof dat je alleen kunt jailbreaken met een custom firmware via 3.1.2 en dan via snowbreeze enz... (zo heb ik het voor elkaar gekregen)
Heb hetzelfde probleem met dfu gehad op mijn ipod touch en moest de jailbreak nog eens uitvoeren... hoop dat je er wat mee kunt succes!
  #3  
Oud 21-07-10, 10:17
Harem Harem is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 27
Standaard

Bedankt voor je antwoord. Ik kan alleen niet terug naar 3.1.2 volgens mij...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Redsn0w 0.9.6rc9 Blijft hangen tijdens jailbreak.... DennisVera Jailbreak 4 05-04-11 17:49
iPhone: Jailbreaken met Redsn0w op windows selder Jailbreak 0 23-07-10 23:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:59.