problemen met custom fw iphone 2g discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Allereerst wil ik even zeggen dat ik geen leek ben in het jailbreaken en unlocken van iphones maar zit dit keer toch echt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
[B] Problemen met custom fw iphone 2g [/B]
Hallo allemaal,
Allereerst wil ik even zeggen dat ik geen leek ben in het jailbreaken en unlocken van iphones maar zit dit keer toch echt met de handen in het haar. Gisteren belde een vriend me op met het probleem dat zijn iPhone 2g (fw: 3.1.2) niet meer wou syncen met zijn itunes. de iphone werkte nog naar behoren maar itunes gaf als enige keuze de herstel knop aan. Toen heb ik geprobeerd om een custom fw (3.1.3) erop te zetten zodat hij gelijk up to date was. Halve wegen het installeren gaf hij een fout melding aan en itunes gaf aan dat hij in herstel modus stond (hij starte ook niet meer op gaf enkel het connect to itunes symbool). Toen heb ik iets gedaan wat denk ik niet zo slim was ik heb hem perongelijk hersteld en laten updaten op de officiele manier (dus geen custom fw) en nu krijg ik telkens foutmelding 1600 als ik mijn cfw probeer te installeren in dfu mode en als ik hem probeer te installeren in discovery mode krijg ik foutmelding 1604 of 1603. Ik heb zowel 3.1.2 als 3.1.3 geprobeerd te installeren. Ook blackra1n en iReb reageerde de iphone niet op. heb nu maar weer de originele software erop gezet maar nu kan de iphone niets aangezien hij at&t lock heeft. Alle hulp is welkom, ik ten einde raad en de eigenaar van de iphone gaat vrijdag op vakantie (ik werk trouwens op een mac maar heb het ook al op windows geprobeerd) Laatst gewijzigd door elevator; 21-07-10 om 20:05. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
redsnow was het antwoord
Mag slotje op. |
Labels |
custom fw problemen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad baseband met custom FW | Razors | Unlock | 5 | 05-02-11 21:53 |
iPhone: Jailbreak 3GS met custom 4.0.1 | mastermark | Jailbreak | 40 | 03-08-10 06:44 |
problemen met custom restore | pipo-1998 | Archief | 5 | 16-08-09 12:48 |
custom 2.2.1 met jailbreak of orgineel | quip | Archief | 1 | 19-04-09 01:53 |
iPhone: Kan iphone niet herstellen met custom firmware | gelderland20 | Jailbreak | 8 | 27-07-08 12:52 |
|
|