//

problemen met custom fw iphone 2g

problemen met custom fw iphone 2g discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Allereerst wil ik even zeggen dat ik geen leek ben in het jailbreaken en unlocken van iphones maar zit dit keer toch echt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-07-10, 19:09
elevator's schermafbeelding
elevator elevator is offline
• iOS 6.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Dongen
Berichten: 10
Stuur een bericht via MSN naar elevator
Exclamation [B] Problemen met custom fw iphone 2g [/B]

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik even zeggen dat ik geen leek ben in het jailbreaken en unlocken van iphones maar zit dit keer toch echt met de handen in het haar.
Gisteren belde een vriend me op met het probleem dat zijn iPhone 2g (fw: 3.1.2) niet meer wou syncen met zijn itunes. de iphone werkte nog naar behoren maar itunes gaf als enige keuze de herstel knop aan. Toen heb ik geprobeerd om een custom fw (3.1.3) erop te zetten zodat hij gelijk up to date was.

Halve wegen het installeren gaf hij een fout melding aan en itunes gaf aan dat hij in herstel modus stond (hij starte ook niet meer op gaf enkel het connect to itunes symbool). Toen heb ik iets gedaan wat denk ik niet zo slim was ik heb hem perongelijk hersteld en laten updaten op de officiele manier (dus geen custom fw) en nu krijg ik telkens foutmelding 1600 als ik mijn cfw probeer te installeren in dfu mode en als ik hem probeer te installeren in discovery mode krijg ik foutmelding 1604 of 1603. Ik heb zowel 3.1.2 als 3.1.3 geprobeerd te installeren. Ook blackra1n en iReb reageerde de iphone niet op. heb nu maar weer de originele software erop gezet maar nu kan de iphone niets aangezien hij at&t lock heeft.

Alle hulp is welkom, ik ten einde raad en de eigenaar van de iphone gaat vrijdag op vakantie

(ik werk trouwens op een mac maar heb het ook al op windows geprobeerd)

Laatst gewijzigd door elevator; 21-07-10 om 20:05.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-07-10, 21:11
elevator's schermafbeelding
elevator elevator is offline
• iOS 6.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Dongen
Berichten: 10
Stuur een bericht via MSN naar elevator
Standaard

redsnow was het antwoord

Mag slotje op.
Reageren

Labels
custom fw problemen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad baseband met custom FW Razors Unlock 5 05-02-11 21:53
iPhone: Jailbreak 3GS met custom 4.0.1 mastermark Jailbreak 40 03-08-10 06:44
problemen met custom restore pipo-1998 Archief 5 16-08-09 12:48
custom 2.2.1 met jailbreak of orgineel quip Archief 1 19-04-09 01:53
iPhone: Kan iphone niet herstellen met custom firmware gelderland20 Jailbreak 8 27-07-08 12:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:09.